Problem ze sklepem internetowym

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
patiszon
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 19:45

Problem ze sklepem internetowym

Post autor: patiszon »

Witam, mam pewien problem. Przedłużałam umowę w sklepie internetowym, wszystko fajnie, dostalam maile, status zamowienia na stronie: zrealizowane. Za chwile sms, z numerem listu przewozowego, ale kilka godzin później 3 sms pod rząd, z tym samym numerem listu przewozowego i za chwilę sms, że moje zamówienie jest w trakcie realizacji. Numer mojego zamówienia: 20140928367821. Spojrzałam przed chwilą na stronę i znów jest w trakcie realizacji, chociaż rano było zrealizowane, więc nie wiem, czy to błąd ze strony Plusa i jestem panikarą, czy coś jest nie tak?
Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 1 paź 2014, o 16:42 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem ze sklepem internetowym

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj patiszon,

z tego co wiem, to sprawa jest już szczęśliwie zakończona :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ