Blokada

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Co miesiąc samo mi się odnawia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

w tym przypadku musimy poczekać na rozwiązanie sprawy przez techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Właśnie otrzymałem wiadomość, że zgłoszenie zostało zamknięte jednak problem opisywany powyżej występuje nadal
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

po przelogowaniu telefonu nadal jest tak samo?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Niestety tak. Sprawa zgłoszona ponownie do techników
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

:-( to interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Czyli czeka mnie kolejny tydzień bez "kontaktu z bazą"?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

mam nadzieję, że tak długo nie będzie to trwać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

A niech mi Pani powie ile razy można zgłaszać jeden i ten sam problem? Nie chodzi mi tu o możliwości techniczne, które jak widać są mocno ograniczone tylko tak na zdrowy rozsądek oraz czy jeżeli znudzi mi się zabawa w kotka i myszkę to czy mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kary? Może dokładnie umowy nie czytałem ale wydaje mi się, że Plus się z niej nie wywiązuje skoro nie jest mi w stanie dostarczyć usług telekomunikacyjnych, do których się zobowiązał.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,
Rasht pisze:czy mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kary?
Takie decyzje może podjąć tylko Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Jak mogę się z nimi skontaktować?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

informacje jak złożyć reklamację znajdują się tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

A istnieje możliwość żebym był na bieżąco informowany o statusie nowego zgłoszenia? Albo żebym sam mógł go sprawdzać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

nie, takich możliwości nie ma. Docierają tylko powiadomienia o zarejestrowaniu i zamknięciu zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie ale dzisiaj będąc w większej miejscowości niż ta, w której mieszkam zostałem "zgwałcony" kilkunastoma wiadomościami o treści "Zasięg 3G sieci Plus Rybnik". Kobieta, z która tam byłem ma ten sam telefon, te same usługi, tą samą taryfę i oczywiście brak awarii nie otrzymała ani 1 takowej wiadomości.

Edycja:

Z niewyjaśnionych przyczyn w bliżej nieokreślonej sytuacji udało mi się dziś w nocy wykonać połączenie (ok. 1:19) telefon długo myślał ale mnie połączył, niestety druga osoba nie odebrała więc nie dane mi było porozmawiać. W euforii postanowiłem napisać jej smsa, który jednak nie doszedł i połączenia się z powrotem zablkowały

Edycja:

up
Ostatnio zmieniony 6 paź 2014, o 12:50 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
ODPOWIEDZ