Blokada

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Blokada

Post autor: Rasht »

Witam!
Z własnego doświadczenia po wielu rozmowach telefonicznych z konsultantami oraz wizyt w salonie od razu mówię, że raczej nie liczę na pomoc a raczej kieruje się z zapytaniem czy ktoś był w podobnej sytuacji i jak się to potoczyło. Wstęp według mnie będzie trochę nie na temat ale ponoć ma znaczenie. Przejdźmy do meritum. Na początku września przedłużyłem umowę w MixPlus przez internet i zamówiłem telefon. Kurier pojawił się dość szybko i tak samo szybko ze wszystkim się zawinął gdyż w umowie był błąd i nie została podpisana. W tym samym dniu Plus włączył mi wszystkie pakiety obowiązujące zgodnie z nową umową. Około dwa tygodnie później otrzymałem smsy o dezaktywacji nowych usług i aktywacji starych, tylko z tym wyłączaniem chyba zbytnio się pośpieszyli bo wyłączyli mi również dzwonienie, smsowanie, korzystanie z internetu. Konsultanci nic nie wiedzą, w salonie twierdzą, że to nie ich sprawa i tak już od kilku dni egzystuję z bezużytecznym telefonem. Sprawa zgłoszona do działy technicznego ale z tego co widzę jakoś im się nie spieszy z naprawą tego stanu rzeczy. Miał ktoś podobnie? Co robić? Moim zdaniem jest to bardzo żenujące zaniedbanie ze strony operatora. Co jeśli ten numer jest mi potrzebny do pracy i poprzez taką awarię odnoszę straty? Gdybym to ja się spóźniał z opłatą Plus doskonale wiedziałby co z tym zrobić a tak to mają mnie w dupie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Rasht,

a jak wyglądają połączenia przychodzące? One też nie są dostępne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Dzwonić i pisać można do mnie bez problemu. Gdy ja chcę napisać komuś wiadomość jest błąd a gdy dzwonię komunikat: wzywany abonent jest niedostępny. Uruchanianie ponowne telefonu i przekładanie karty sim nic nie dało
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,
Rasht pisze:Sprawa zgłoszona do działy technicznego
Posiadasz może numer tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

C00000001036281, już go znam na pamięć. Wiadomo coś?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy. Nic nie mogę obiecać, ale spróbuję przyspieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Czyli nowym standardem Plusa jest to, że nikt nic nie wie. Już od prawie tygodnia nie mogą sobie poradzić z takim stanem rzeczy? Na pewno nie ja pierwszy więc powinni wiedzieć co robić
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko, dlatego też technicy muszą sprawdzić i zweryfikować skąd taki problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Ostatnie pytanie. Dostanę informacje o wyeliminowaniu problemu czy po prostu mam co chwilę sam to sprawdzać?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

tak, dotrze wiadomość SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Dziękuję za pomoc i zainteresowanie
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Kolejny absurd: "Z powodu niewystarczających środków na koncie, aktywacja usługi Wybrane numery w Plusie i na stacjonarne jest niemożliwa" Koszt usługi 10zł stan konta 18,45zł.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

to pierwsza aktywacja czy kolejna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Rasht
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55

Re: Blokada

Post autor: Rasht »

Kolejna. Jeśli dobrze liczę to 16
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Blokada

Post autor: Joanna_Plus »

Rasht,

próba dodania tej usługi była za pośrednictwem aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ