Blokada
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55
Blokada
Witam!
Z własnego doświadczenia po wielu rozmowach telefonicznych z konsultantami oraz wizyt w salonie od razu mówię, że raczej nie liczę na pomoc a raczej kieruje się z zapytaniem czy ktoś był w podobnej sytuacji i jak się to potoczyło. Wstęp według mnie będzie trochę nie na temat ale ponoć ma znaczenie. Przejdźmy do meritum. Na początku września przedłużyłem umowę w MixPlus przez internet i zamówiłem telefon. Kurier pojawił się dość szybko i tak samo szybko ze wszystkim się zawinął gdyż w umowie był błąd i nie została podpisana. W tym samym dniu Plus włączył mi wszystkie pakiety obowiązujące zgodnie z nową umową. Około dwa tygodnie później otrzymałem smsy o dezaktywacji nowych usług i aktywacji starych, tylko z tym wyłączaniem chyba zbytnio się pośpieszyli bo wyłączyli mi również dzwonienie, smsowanie, korzystanie z internetu. Konsultanci nic nie wiedzą, w salonie twierdzą, że to nie ich sprawa i tak już od kilku dni egzystuję z bezużytecznym telefonem. Sprawa zgłoszona do działy technicznego ale z tego co widzę jakoś im się nie spieszy z naprawą tego stanu rzeczy. Miał ktoś podobnie? Co robić? Moim zdaniem jest to bardzo żenujące zaniedbanie ze strony operatora. Co jeśli ten numer jest mi potrzebny do pracy i poprzez taką awarię odnoszę straty? Gdybym to ja się spóźniał z opłatą Plus doskonale wiedziałby co z tym zrobić a tak to mają mnie w dupie.
Z własnego doświadczenia po wielu rozmowach telefonicznych z konsultantami oraz wizyt w salonie od razu mówię, że raczej nie liczę na pomoc a raczej kieruje się z zapytaniem czy ktoś był w podobnej sytuacji i jak się to potoczyło. Wstęp według mnie będzie trochę nie na temat ale ponoć ma znaczenie. Przejdźmy do meritum. Na początku września przedłużyłem umowę w MixPlus przez internet i zamówiłem telefon. Kurier pojawił się dość szybko i tak samo szybko ze wszystkim się zawinął gdyż w umowie był błąd i nie została podpisana. W tym samym dniu Plus włączył mi wszystkie pakiety obowiązujące zgodnie z nową umową. Około dwa tygodnie później otrzymałem smsy o dezaktywacji nowych usług i aktywacji starych, tylko z tym wyłączaniem chyba zbytnio się pośpieszyli bo wyłączyli mi również dzwonienie, smsowanie, korzystanie z internetu. Konsultanci nic nie wiedzą, w salonie twierdzą, że to nie ich sprawa i tak już od kilku dni egzystuję z bezużytecznym telefonem. Sprawa zgłoszona do działy technicznego ale z tego co widzę jakoś im się nie spieszy z naprawą tego stanu rzeczy. Miał ktoś podobnie? Co robić? Moim zdaniem jest to bardzo żenujące zaniedbanie ze strony operatora. Co jeśli ten numer jest mi potrzebny do pracy i poprzez taką awarię odnoszę straty? Gdybym to ja się spóźniał z opłatą Plus doskonale wiedziałby co z tym zrobić a tak to mają mnie w dupie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Witaj Rasht,
a jak wyglądają połączenia przychodzące? One też nie są dostępne?
a jak wyglądają połączenia przychodzące? One też nie są dostępne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Dzwonić i pisać można do mnie bez problemu. Gdy ja chcę napisać komuś wiadomość jest błąd a gdy dzwonię komunikat: wzywany abonent jest niedostępny. Uruchanianie ponowne telefonu i przekładanie karty sim nic nie dało
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Rasht,
Posiadasz może numer tego zgłoszenia?Rasht pisze:Sprawa zgłoszona do działy technicznego
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
C00000001036281, już go znam na pamięć. Wiadomo coś?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Rasht,
zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy. Nic nie mogę obiecać, ale spróbuję przyspieszyć sprawę.
zgłoszenie jest jeszcze w trakcie analizy. Nic nie mogę obiecać, ale spróbuję przyspieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Czyli nowym standardem Plusa jest to, że nikt nic nie wie. Już od prawie tygodnia nie mogą sobie poradzić z takim stanem rzeczy? Na pewno nie ja pierwszy więc powinni wiedzieć co robić
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Rasht,
sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko, dlatego też technicy muszą sprawdzić i zweryfikować skąd taki problem.
sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko, dlatego też technicy muszą sprawdzić i zweryfikować skąd taki problem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Ostatnie pytanie. Dostanę informacje o wyeliminowaniu problemu czy po prostu mam co chwilę sam to sprawdzać?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Rasht,
tak, dotrze wiadomość SMS.
tak, dotrze wiadomość SMS.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Dziękuję za pomoc i zainteresowanie
Re: Blokada
Kolejny absurd: "Z powodu niewystarczających środków na koncie, aktywacja usługi Wybrane numery w Plusie i na stacjonarne jest niemożliwa" Koszt usługi 10zł stan konta 18,45zł.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Rasht,
to pierwsza aktywacja czy kolejna?
to pierwsza aktywacja czy kolejna?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada
Kolejna. Jeśli dobrze liczę to 16
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada
Rasht,
próba dodania tej usługi była za pośrednictwem aplikacji Plus online?
próba dodania tej usługi była za pośrednictwem aplikacji Plus online?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ