Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plush

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
noj89
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 paź 2012, o 15:56

Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plush

Post autor: noj89 »

Dzień dobry.
Chciałbym zapytać czy po upływie ważności konta, jeśli spóźnię się z doładowaniem i usługa zostanie wyłączona (w tym przypadku pakiet sms do wszystkich ) będę mógł ponownie uruchomić wybrany pakiet po tym jak zasilę swoje konto ?
Płacąc 10 zł. Czy będę musiał liczyć się z dodatkowymi kosztami ponownej aktywacji ? Czy jest to w ogóle możliwe.
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj noj89,

zgodnie z Regulaminem Promocji:
III.
Zasady odnowienia Promocji
12. Po upływie Okresu Ważności Promocja ulega odnowieniu na kolejne 30 dni pod warunkiem, że:
a. Abonent znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących (ma aktywne konto) oraz
b. posiada na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty za Promocję.
13. Za każdorazowe odnowienie Promocji jest pobierana opłata 10 zł(„opłata”), aż do momentu wyłączenia Promocji przez Abonenta.
14. Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Promocji Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS, że Promocja ulegnie automatycznemu odnowieniu.
15. Jeżeli po upływie 30 dni Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji i/lub skończył się okres ważności konta, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 30 dni.
16. Jeśli w ciągu 30 dni od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do pobrania opłaty, Promocja zostanie nieautomatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS.

Jeżeli zabraknie zasilenia (punkt 16), promocja ulegnie wyłączeniu. Aby skorzystać z niej na nowo, konieczne będzie ponowne jej dodanie kodem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
noj89
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 23 paź 2012, o 15:56

Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu

Post autor: noj89 »

Dziękuję za odpowiedź.
Czy gdy doładuję konto w okresie tych 30 dni od momentu zawieszenia promocji, zostanie ona przedłużona automatycznie ? Czy to znaczy że przez ten okres w o ogóle nie będę mógł korzystać z danego pakietu ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu

Post autor: Joanna_Plus »

noj89,
noj89 pisze:Czy gdy doładuję konto w okresie tych 30 dni od momentu zawieszenia promocji, zostanie ona przedłużona automatycznie ?
Tak.
noj89 pisze:Czy to znaczy że przez ten okres w o ogóle nie będę mógł korzystać z danego pakietu ?
Jeżeli usługa nie jest opłacona, to nie działa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
noj89
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 23 paź 2012, o 15:56

Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu

Post autor: noj89 »

Myślałem że przez te 30 dni nawet jak doładuje konto nie będę mógł odnowić promocji, gdy jest zawieszona.
Wszystko jasne :) Bardzo fajna oferta. Dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu

Post autor: Joanna_Plus »

noj89,

w dowolnym momencie możesz potwierdzić aktywność promocji na koncie i jej datę ważności, bezpłatnym kodem *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ