Dzień dobry.
Chciałbym zapytać czy po upływie ważności konta, jeśli spóźnię się z doładowaniem i usługa zostanie wyłączona (w tym przypadku pakiet sms do wszystkich ) będę mógł ponownie uruchomić wybrany pakiet po tym jak zasilę swoje konto ?
Płacąc 10 zł. Czy będę musiał liczyć się z dodatkowymi kosztami ponownej aktywacji ? Czy jest to w ogóle możliwe.
Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.
Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plush
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 19
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 paź 2012, o 15:56
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu
Witaj noj89,
zgodnie z Regulaminem Promocji:
Jeżeli zabraknie zasilenia (punkt 16), promocja ulegnie wyłączeniu. Aby skorzystać z niej na nowo, konieczne będzie ponowne jej dodanie kodem.
zgodnie z Regulaminem Promocji:
III.
Zasady odnowienia Promocji
12. Po upływie Okresu Ważności Promocja ulega odnowieniu na kolejne 30 dni pod warunkiem, że:
a. Abonent znajduje się w okresie ważności dla usług wychodzących (ma aktywne konto) oraz
b. posiada na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty za Promocję.
13. Za każdorazowe odnowienie Promocji jest pobierana opłata 10 zł(„opłata”), aż do momentu wyłączenia Promocji przez Abonenta.
14. Dwa dni przed upływem Okresu Ważności Promocji Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS, że Promocja ulegnie automatycznemu odnowieniu.
15. Jeżeli po upływie 30 dni Abonent nie będzie posiadał na koncie wystarczających środków do odnowienia Promocji i/lub skończył się okres ważności konta, możliwość korzystania z Promocji zostanie zawieszona na okres do 30 dni.
16. Jeśli w ciągu 30 dni od dnia zawieszenia Promocji na koncie Abonenta nie będą dostępne środki wystarczające do pobrania opłaty, Promocja zostanie nieautomatycznie wyłączona, o czym Abonent zostanie poinformowany za pomocą wiadomości SMS.
Jeżeli zabraknie zasilenia (punkt 16), promocja ulegnie wyłączeniu. Aby skorzystać z niej na nowo, konieczne będzie ponowne jej dodanie kodem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu
Dziękuję za odpowiedź.
Czy gdy doładuję konto w okresie tych 30 dni od momentu zawieszenia promocji, zostanie ona przedłużona automatycznie ? Czy to znaczy że przez ten okres w o ogóle nie będę mógł korzystać z danego pakietu ?
Czy gdy doładuję konto w okresie tych 30 dni od momentu zawieszenia promocji, zostanie ona przedłużona automatycznie ? Czy to znaczy że przez ten okres w o ogóle nie będę mógł korzystać z danego pakietu ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu
noj89,
Tak.noj89 pisze:Czy gdy doładuję konto w okresie tych 30 dni od momentu zawieszenia promocji, zostanie ona przedłużona automatycznie ?
Jeżeli usługa nie jest opłacona, to nie działa.noj89 pisze:Czy to znaczy że przez ten okres w o ogóle nie będę mógł korzystać z danego pakietu ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu
Myślałem że przez te 30 dni nawet jak doładuje konto nie będę mógł odnowić promocji, gdy jest zawieszona.
Wszystko jasne :) Bardzo fajna oferta. Dziękuję za pomoc.
Wszystko jasne :) Bardzo fajna oferta. Dziękuję za pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Pakiety uruchamiane po upływie okresu ważności konta Plu
noj89,
w dowolnym momencie możesz potwierdzić aktywność promocji na koncie i jej datę ważności, bezpłatnym kodem *136#.
w dowolnym momencie możesz potwierdzić aktywność promocji na koncie i jej datę ważności, bezpłatnym kodem *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ