Problem z internetem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2014, o 14:02
Problem z internetem
Witam, może tutaj uda mi się uzyskać pomoc bo nie bardzo orientuję się w tym temacie. Otóż 4 października tego roku przeszedłem z doładowań po 30 zł na 36 doładowań po 50 zł w Mix6 z pakietem internetowym 800MB za 12 zł. Otrzymałem telefon Nokia Lumia 635. Przed przejściem na jednej z kart miałem około 14 zł. Pierwszy raz doładowałem telefon za 50 zł, doładowało mi za 55, w sumie miałem na koncie 69 zł. Od tego momentu zaczęło się dziwne ściąganie małych kwot z konta. Przez te parę dni praktycznie nie wychodziłem z domu i byłem przekonany, że surfując po internecie nic za to nie zapłacę, bo korzystam ciągle z domowego WiFi. Dopiero niedawno zorientowałem się, że ubyło mi z konta jakieś 40 zł (w tym czasie wykonałem może ze 3 telefony). Zadzwoniłem na infolinię i konsultant stwierdził, że mam już wyczerpane 800MB z pakietu internetowego i teraz ściąga mi za każde łączenie z internetem. Zablokował mi GPRS, mam wyłączoną transmisję danych. Przy wyłączonym WiFi lub gdy wyjdę poza jej zasięg sprawdzam przeglądarkę, to nie mogę wejść na żadną stronę a ciągle i regularnie "żre" mi z konta po 98 groszy lub dwa razy tyle. Zgłupiałem do reszty, bo skoro wyczerpałem limit z pakietu internetowego, ale GPRS i transmisja jest wyłączona, strony nie wchodzą, bo przecież nie mam dostępu do internetu, to za co mam ściągane te 98 groszy? Mało tego, kiedy na bieżąco sprawdzam stan konta kodem *100# to mi nie ubywa, dopiero jak włączę/wyłączę telefon. O co tutaj chodzi? Proszę o pomoc.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z internetem
Witaj Chrissm76,
podaj proszę to co widnieje pod kodem *101#.
podaj proszę to co widnieje pod kodem *101#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem
Aktywne usługi: LTE w MIX, (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms), Poczta głosowa, SMS o koszcie, Usługa lokalizacji, Niski kredyt, Roaming
Dziękuję za zainteresowanie :D Znowu wcięło 98 groszy :(
Dziękuję za zainteresowanie :D Znowu wcięło 98 groszy :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z internetem
Chrissm76,
kiedy nastąpiło wyłączenie usługi GPRS?
kiedy nastąpiło wyłączenie usługi GPRS?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem
5 października jakoś popołudniu. Kiedy zadzwoniłem na infolinię to mi konsultant zablokował GPRS i nie pomogło.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z internetem
Chrissm76,
prześlij proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o sprawdzenie czy nie nastąpił błąd podczas dezaktywacji tej usługi.
prześlij proszę numer tego telefonu przez ten formularz. Poproszę wówczas o sprawdzenie czy nie nastąpił błąd podczas dezaktywacji tej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem
Wysłałem obydwa numery, na których mam ten sam problem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z internetem
Chrissm76,
w ustawieniach telefonu punkt dostępu możesz edytować?
w ustawieniach telefonu punkt dostępu możesz edytować?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z internetem
Nie bardzo wiem gdzie szukać w ustawieniach. Mam tam między innymi opcje: komórkowe+SIM, udostępnianie internetu, VPN, czujnik danych, znajdź mój telefon, lokalizacja, raport, sieć+, Konto Nokia, przepraszam, ale jakoś nie potrafię odnaleźć. Może jakąś aplikację trzeba ściągnąć?
Re: Problem z internetem
Masz Androida? Czy co tam na tej Nokii jest ?
Tj jaka wersja Androida?
Jezeli masz Andoid to wejdz w ustawienia - masz sieci zwykłe i bezprzewodowe, masz opcję "więcej" a tam powinieneś mieć " sieci komórkowe" i tam masz punkty dostępowe. :)
Tj jaka wersja Androida?
Jezeli masz Andoid to wejdz w ustawienia - masz sieci zwykłe i bezprzewodowe, masz opcję "więcej" a tam powinieneś mieć " sieci komórkowe" i tam masz punkty dostępowe. :)
Ostatnio zmieniony 7 paź 2014, o 17:29 przez Ricca, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z internetem
Windows Phone 8.1 Nokia Lumia 635
Re: Problem z internetem
Dziękuję Ricca za chęci, ale trochę nie o to mi chodziło ;)
Re: Problem z internetem
No to coraz ciekawiej się robi. Wyłączyłem WiFi, transmisja i GPRS wyłączone, przeglądarka nie wczytuje żadnej strony bo nie ma połączenia z internetem. Włączam i wyłączam telefon i znowu zeżarło 98 groszy. Nie mam już siły.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z internetem
Chrissm76,
w tych ustawieniach niżej będzie „Punkt dostępu”. Najedź na krzyżyk i dodaj nowy. Wpisz tam dowolne dane i to co stworzysz uaktywnij.
Edycja:
w tym modelu będzie dokładnie tak: http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/p ... y=internet,
w tych ustawieniach niżej będzie „Punkt dostępu”. Najedź na krzyżyk i dodaj nowy. Wpisz tam dowolne dane i to co stworzysz uaktywnij.
Edycja:
w tym modelu będzie dokładnie tak: http://www.microsoft.com/pl-pl/mobile/p ... y=internet,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ