Udało mi się to znaleźć te opcje. Wpisałem dane ze strony http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon
Włączyłem ponownie telefon i pojawiła się ikonka LTE, później 3G a z konta znowu ubyło 2 razy po 98 groszy... WiFi jest ciągle wyłączona, internet explorer nie ładuje strony bo niby nie ma dostępu... Rozumiem, że mogłoby zżerać kasę jeżeli połączenie jest, czyli mógłbym przeglądać strony, ale dlaczego dalej ubywa skoro faktycznie tego połączenia nie ma? Czy na infolinii będą mi w stanie powiedzieć za co mam ściągane te ostatnie kwoty?
Edycja:
W końcu trafiłem na jakąś kompetentną osobę na infolinii Plusa. Przyjęła zgłoszenie reklamacyjne, wytłumaczyła wszystko co i jak. Wina tylko częściowo leży po mojej stronie. Technicy Plusa mają się tym zająć. Temat w sumie do zamknięcia. Dziękuję za chęci. Pozdrawiam
Problem z internetem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 9
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2014, o 14:02
Re: Problem z internetem
Ostatnio zmieniony 8 paź 2014, o 10:30 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Powód: Połączono posty.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z internetem
Chrissm76,
chodziło mi o:
Te dwa numery korzystają z telefonu Nokia Lumia 635?
chodziło mi o:
Nie ponowienie właściwej konfiguracji. W tych zapisanych przez siebie ustawieniach, wpisz proszę zamiast APN plus – np. pluus1. Następnie ten profil uaktywnij.Joanna_Plus pisze:Wpisz tam dowolne dane i to co stworzysz uaktywnij.
Te dwa numery korzystają z telefonu Nokia Lumia 635?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ