Blokada Karty SIM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2014, o 17:04
Blokada Karty SIM
Witam,
Jestem już dość zbulwersowana, więc z góry przepraszam, że zakładam nowy temat a nie szukam podobnego.
W sobotę tj 4/10 przedłużyłam umowę w Mixie, a jestem klientem Plusa od dobrych kilku lat, niestety telefon, który przy tej okazji zakupiłam wymagał zmiany karty sim na mikro. Pan z salonu oczywiście zapomniał dodać, że przy tej okazji stara karta będzie dezaktywowana - przecież tego można się było domyśleć.
Zaraz po wyjściu z salonu otrzymałam sms na starą kartę, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji, etc.. i karta została dezaktywowana. Nowa do obecnej chwili jest nie aktywna, gdzie ten numer służy mi również jako numer służbowy i od ponad 3 dni nie mam z nikim kontaktu. Kontakt z BOK na 2601 z darmowego telefonu w salonie - informacja - zlecenie przyjete do realizacji- dalej nic, dzisiaj wizyta w salonie, pracownik kontaktował się z "górą", że zlecenie jest zapisane do realizacji ale nie wiadomo jak szybko to nastapi. Kontakt mailowy do plusa na bok.plus czy jakoś tak - sugestia, żebym wymieniła kartę na nową. Oczywiście, to że karta nie działa od początku to nic i tak bedę musiała za to powtórnie zapłacić 12,30 jeżeli się zdecyduje, bo nie wiem jak długo bedę czekać.
Naprawdę głęboko sie zastanawiam nad zrezygnowaniem z umowy i złożeniem reklamacji w tej sprawie. Bo oferowana usługa niestety nie jest spełniona. Pytałam się kilku pracowników taka konwersja kart sim zazwyczaj trwa kilkanaście minut może do godziny. Uprzedzajcie klientów, że mogą być do 7 dni bez kontaktu z nikim i bez dostępu do sieci.
Proszę o pomoc w tym temacie bo naprawdę mi już ręce opadły.
Jestem już dość zbulwersowana, więc z góry przepraszam, że zakładam nowy temat a nie szukam podobnego.
W sobotę tj 4/10 przedłużyłam umowę w Mixie, a jestem klientem Plusa od dobrych kilku lat, niestety telefon, który przy tej okazji zakupiłam wymagał zmiany karty sim na mikro. Pan z salonu oczywiście zapomniał dodać, że przy tej okazji stara karta będzie dezaktywowana - przecież tego można się było domyśleć.
Zaraz po wyjściu z salonu otrzymałam sms na starą kartę, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji, etc.. i karta została dezaktywowana. Nowa do obecnej chwili jest nie aktywna, gdzie ten numer służy mi również jako numer służbowy i od ponad 3 dni nie mam z nikim kontaktu. Kontakt z BOK na 2601 z darmowego telefonu w salonie - informacja - zlecenie przyjete do realizacji- dalej nic, dzisiaj wizyta w salonie, pracownik kontaktował się z "górą", że zlecenie jest zapisane do realizacji ale nie wiadomo jak szybko to nastapi. Kontakt mailowy do plusa na bok.plus czy jakoś tak - sugestia, żebym wymieniła kartę na nową. Oczywiście, to że karta nie działa od początku to nic i tak bedę musiała za to powtórnie zapłacić 12,30 jeżeli się zdecyduje, bo nie wiem jak długo bedę czekać.
Naprawdę głęboko sie zastanawiam nad zrezygnowaniem z umowy i złożeniem reklamacji w tej sprawie. Bo oferowana usługa niestety nie jest spełniona. Pytałam się kilku pracowników taka konwersja kart sim zazwyczaj trwa kilkanaście minut może do godziny. Uprzedzajcie klientów, że mogą być do 7 dni bez kontaktu z nikim i bez dostępu do sieci.
Proszę o pomoc w tym temacie bo naprawdę mi już ręce opadły.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Witaj Ricca,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu + numer seryjny dotychczasowej i nowej karty SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada Karty SIM
formularz przesłany.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Ricca,
wiadomość dotarła. Dziękuję. Właśnie odpisałam.
wiadomość dotarła. Dziękuję. Właśnie odpisałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada Karty SIM
W dalszym ciągu nie działa, w mailu napisałam Pani numer seryjny starej karty również.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Ricca,
dziękuję. Interweniuję zatem dalej.
dziękuję. Interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada Karty SIM
Czekam i liczę na Pani "boską moc sprawczą" :)
Re: Blokada Karty SIM
Witam i jak sprawa wyglada ?? Bo u nie karta dalej nie działa ;/
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Ricca,
sprawa jest jeszcze w trakcie analizy.
sprawa jest jeszcze w trakcie analizy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada Karty SIM
Jest sobota wieczór a ja dalej nie mam aktywnej karty! Minął już tydzień od podpisanej umowy, która ze strony Plusa nie jest realizowana ile jeszcze mam czekać?
\
\
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Ricca,
najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa . Eskaluję sprawę i mam nadzieję, że niebawem uda się nam doprowadzić ją do szczęśliwego finału.
Edycja:
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania karty.
najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa . Eskaluję sprawę i mam nadzieję, że niebawem uda się nam doprowadzić ją do szczęśliwego finału.
Edycja:
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania karty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada Karty SIM
Niestety dalej to samo :(
Byłam dzisiaj w Salonie i mówią, ze to nie pierwszy przypadek, możliwa wadliwa seria. Każą czekać do końca tygodnia - to chyb jakiś żart, 2 tygodnie bez sieci ? Stara karta zdezaktywowana, nowa zablokowana.
Byłam dzisiaj w Salonie i mówią, ze to nie pierwszy przypadek, możliwa wadliwa seria. Każą czekać do końca tygodnia - to chyb jakiś żart, 2 tygodnie bez sieci ? Stara karta zdezaktywowana, nowa zablokowana.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Ricca,
ustawienia były sprawdzane przez wszystkie nasze działy techniczne. Nie występują w tym przypadku żadne nieprawidłowości. Najprawdopodobniej jest te mechaniczne uszkodzenie karty i stąd taka sytuacja.
ustawienia były sprawdzane przez wszystkie nasze działy techniczne. Nie występują w tym przypadku żadne nieprawidłowości. Najprawdopodobniej jest te mechaniczne uszkodzenie karty i stąd taka sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Blokada Karty SIM
Rozumiem, ale gdy zasugerowałam w salonie, że może wymienię kartę - Pani stwierdziła ze nie ma sensu, bo już kilku takich klientów było i karta dalej by nie działała. Naprawdę mnie już to irytuje. Poświęcę się kupię drugą kartę, ale jak dalej nie będzie działać to naprawdę brzydko mówiąc szlak mnie jasny trafi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Blokada Karty SIM
Ricca,
nic nam nie wiadomo o partii wadliwych kart.
nic nam nie wiadomo o partii wadliwych kart.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ