Witam!
Kilka dni temu przedłużyłem umowę. Stara wyglądała tak, że doładowywałem za 50zł, dostawałem 40zł i 300MB internetu. Po przedłużeniu mam doładowania za 50zł i internet 800MB za 12zł. Wczoraj doładowałem telefon i dostałem obydwa pakiety i skasowało mi łącznie 22zł. Jak się pozbyć tego starego?
Podwójny internet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 12:55
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Podwójny internet
Witaj Rasht,
dezaktywacji wcześniej posiadanej promocji możesz dokonać kontaktując się telefonicznie z BOK lub wysyłając wiadomość e-mail na adres bok@plus.pl.
dezaktywacji wcześniej posiadanej promocji możesz dokonać kontaktując się telefonicznie z BOK lub wysyłając wiadomość e-mail na adres bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ