Zerwanie umowy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Zerwanie umowy

Post autor: habish »

Po dokonaniu ostatniego zasilenia twoja umowa się zakończy.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zerwanie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

patryk7588 pisze:Po dokonaniu ostatniego zasilenia twoja umowa się zakończy.
Potwierdzam. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
swistacki167
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 wrz 2014, o 19:14

Kara umowna za zerwanie umowy

Post autor: swistacki167 »

Witam. Pozostało mi 8 doładować za 50zł. Ile wyniosłaby kara umowna? Dzwoniłam juz na infolinię 3 razy i nie mogę się połączyć z konsultantem a pieniądze z konta zabiera.
Ostatnio zmieniony 7 mar 2016, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Kara umowna za zerwanie umowy

Post autor: habish »

Mniej / więcej 8 * 50 = 400 zł
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zerwanie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj swistacki167,

bazowa kwota kary znajduje się na umowie. Jej wysokość rozliczana jest procentowo. Informacje na temat samych wyliczeń, znajdziesz np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 173#p28921.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewelinaa_k
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 paź 2016, o 15:39

Zerwanie umowy z powodu zgonu abonenta MixPlus

Post autor: ewelinaa_k »

Dokonałam rozwiązania umowy, która była na dziadka(Ja byłam użytkownikiem numeru, więc ja się tym zajęłam). Do końca umowy MixPlus zostało ok 20 doładowań. Tak jak trzeba złożyłam kopię aktu zgonu i miało być po wszystkim. Jednak po jakiś dwóch miesiącach do babci przyszło pismo z windykacją, że trzeba zapłacić prawie 500 zł kary umownej, wczoraj znów przyszło kolejne. Na infolinii nikt nie chce nam udzielić informacji bo nie mamy upoważnienia od dziadka. Jesteśmy odsyłani od infolinii do punktu i tak ciągle. Nie mam zamiaru płacić kary umownej, ani dokonywać doładowań, a nikt nie może mnie ani babci do tego zmusić. Czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać i pomóc nam w tej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 16:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zerwanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

ewelinaa_k,

czy składałaś reklamację tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ewelinaa_k
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 paź 2016, o 15:39

Re: Zerwanie umowy

Post autor: ewelinaa_k »

W salonie gdzie wszystko zalatwialam powiedzieli,że mam się nie przejmować pismami i na tym się u nich skończyło. Na infolinii nikt nir chce udzielić mi informacji ponieważ nie mam upoważnienia od dziadka i u babci jest podobnie bo żądają potwierdzenia notarialnego o tym, że babcia jest upoważniona.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zerwanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

ewelinaa_k,

złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz pod linkiem http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Dołącz kopię aktu zgonu właściciela telefonu oraz pisemne potwierdzenie złożenia zlecenia rozwiązania umowy. Podaj nam numer reklamacji postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ