Zerwanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 5656
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
- Lokalizacja: Polska
Re: Zerwanie umowy
Po dokonaniu ostatniego zasilenia twoja umowa się zakończy.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Zerwanie umowy
Potwierdzam.patryk7588 pisze:Po dokonaniu ostatniego zasilenia twoja umowa się zakończy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 25 wrz 2014, o 19:14
Kara umowna za zerwanie umowy
Witam. Pozostało mi 8 doładować za 50zł. Ile wyniosłaby kara umowna? Dzwoniłam juz na infolinię 3 razy i nie mogę się połączyć z konsultantem a pieniądze z konta zabiera.
Ostatnio zmieniony 7 mar 2016, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Kara umowna za zerwanie umowy
Mniej / więcej 8 * 50 = 400 zł
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zerwanie umowy
Witaj swistacki167,
bazowa kwota kary znajduje się na umowie. Jej wysokość rozliczana jest procentowo. Informacje na temat samych wyliczeń, znajdziesz np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 173#p28921.
bazowa kwota kary znajduje się na umowie. Jej wysokość rozliczana jest procentowo. Informacje na temat samych wyliczeń, znajdziesz np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 173#p28921.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 paź 2016, o 15:39
Zerwanie umowy z powodu zgonu abonenta MixPlus
Dokonałam rozwiązania umowy, która była na dziadka(Ja byłam użytkownikiem numeru, więc ja się tym zajęłam). Do końca umowy MixPlus zostało ok 20 doładowań. Tak jak trzeba złożyłam kopię aktu zgonu i miało być po wszystkim. Jednak po jakiś dwóch miesiącach do babci przyszło pismo z windykacją, że trzeba zapłacić prawie 500 zł kary umownej, wczoraj znów przyszło kolejne. Na infolinii nikt nie chce nam udzielić informacji bo nie mamy upoważnienia od dziadka. Jesteśmy odsyłani od infolinii do punktu i tak ciągle. Nie mam zamiaru płacić kary umownej, ani dokonywać doładowań, a nikt nie może mnie ani babci do tego zmusić. Czy ktoś ma pomysł jak to rozwiązać i pomóc nam w tej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 11 paź 2016, o 16:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -ten sam temat
Powód: połączono wątki -ten sam temat
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zerwanie umowy
ewelinaa_k,
czy składałaś reklamację tej sprawie?
czy składałaś reklamację tej sprawie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 11 paź 2016, o 15:39
Re: Zerwanie umowy
W salonie gdzie wszystko zalatwialam powiedzieli,że mam się nie przejmować pismami i na tym się u nich skończyło. Na infolinii nikt nir chce udzielić mi informacji ponieważ nie mam upoważnienia od dziadka i u babci jest podobnie bo żądają potwierdzenia notarialnego o tym, że babcia jest upoważniona.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zerwanie umowy
ewelinaa_k,
złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz pod linkiem http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Dołącz kopię aktu zgonu właściciela telefonu oraz pisemne potwierdzenie złożenia zlecenia rozwiązania umowy. Podaj nam numer reklamacji postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie tej sprawy.
złóż proszę reklamację w tej sprawie. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz pod linkiem http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Dołącz kopię aktu zgonu właściciela telefonu oraz pisemne potwierdzenie złożenia zlecenia rozwiązania umowy. Podaj nam numer reklamacji postaramy się przyspieszyć rozpatrzenie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ