Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 paź 2014, o 23:44
Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych (delikatnie powiedziane) praktyk związanych z nieaktualnymi danymi co do pozostałych danych w pakiecie w informacji pod numerem *121# oraz z opóźnionym informowaniem o wyczerpaniu pakietu sms'em.
Po raz kolejny dziś spotkało mnie to samo. Rano sprawdziłem dostępne dane w pakiecie (było ponad 200 Mb), wieczorem sprawdziłem ponownie (było ciut mniej, ale wciąż ponad 200 Mb). Obejrzałem następnie kilka krótkich materiałów w słabej jakości w internecie. Otrzymałem nagle sms że pakiet wykorzystano. Natychmiast wyłączyłem internet i po sprawdzeniu stanu konta stwierdziłem że wykorzystano również ponad 30 pln. Oznacza to, że 1) Pakiet skończył mi się już wczoraj, a system numeru *121# celowo wprowadza w błąd. 2) Sms o wykorzystaniu pakietu przychodzi na długo po tym jak on się skończy, żeby zdążyć wydoić klientowi konto.
Oczywiście firma zyskuje.
Spotkało mnie to już kilka razy i dość mam już użerania się z reklamacjami.
Pozostaje mi tylko odwieść rodzinę i znajomych od pozostawania w nieuczciwej sieci, oraz propagowanie tej idei na wszelkich dostępnych mi kanałach informacyjnych.
Mam nadzieję, że ktoś kiedyś będzie miał cierpliwość złożyć jakiś zbiorowy pozew przeciwko takim praktykom firmy Polkomtel.
Po raz kolejny dziś spotkało mnie to samo. Rano sprawdziłem dostępne dane w pakiecie (było ponad 200 Mb), wieczorem sprawdziłem ponownie (było ciut mniej, ale wciąż ponad 200 Mb). Obejrzałem następnie kilka krótkich materiałów w słabej jakości w internecie. Otrzymałem nagle sms że pakiet wykorzystano. Natychmiast wyłączyłem internet i po sprawdzeniu stanu konta stwierdziłem że wykorzystano również ponad 30 pln. Oznacza to, że 1) Pakiet skończył mi się już wczoraj, a system numeru *121# celowo wprowadza w błąd. 2) Sms o wykorzystaniu pakietu przychodzi na długo po tym jak on się skończy, żeby zdążyć wydoić klientowi konto.
Oczywiście firma zyskuje.
Spotkało mnie to już kilka razy i dość mam już użerania się z reklamacjami.
Pozostaje mi tylko odwieść rodzinę i znajomych od pozostawania w nieuczciwej sieci, oraz propagowanie tej idei na wszelkich dostępnych mi kanałach informacyjnych.
Mam nadzieję, że ktoś kiedyś będzie miał cierpliwość złożyć jakiś zbiorowy pozew przeciwko takim praktykom firmy Polkomtel.
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
Jeśli masz Plus na kartę to pomyśl nad przejściem do najnowszej taryfy, tam pakiety internetowe mają "lejek" wiec gdy pakiet się skończy internet mocno zwalnia ale kasa na koncie pozostaje bez zmian.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
kimer44,
weryfikacji stanu pakietu i konta, należy dokonać po wyłączeniu transmisji danych.
Podeślij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + datę i godzinę sytuacji, o której piszesz.
weryfikacji stanu pakietu i konta, należy dokonać po wyłączeniu transmisji danych.
Podeślij mi proszę przez ten formularz numer swojego telefonu + datę i godzinę sytuacji, o której piszesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
potwierdzam w 100%... totalna paranoja.
Limit 300mb zuzyl sie w niecale 72h przegladajac newsy i korzystajac z FB.
Ponadto wczoraj o godzinie 18 bylo ok 170mb (*121#), a dzis rano sms ze pakiet zostal wyczerpany i zdoiliscie 37pln za korzystanie z netu!!!
Jak mozna wogole wpisac taki pkt do regulaminu?!?!
20. Po wykorzystaniu limitu danych w ramach aktywowanego Pakietu, opłata za transmisję danych
naliczana jest zgodnie z cennikiem taryfy, z której korzysta Abonent lub innych promocji obejmujących
transmisję danych aktywnych na koncie Abonenta.
UOKiK powinien sie tym zajac !!!
Istnieja u Was wogole pakiety po ktorych wyczerpaniu predkosc spada a nie kasujecie srodki w tempie expresowym?!
Przyjmujecie reklamacje wogole na tego typu sytuacje, czy wykrecacie sie powyzszem pkt nr 20 ???
Limit 300mb zuzyl sie w niecale 72h przegladajac newsy i korzystajac z FB.
Ponadto wczoraj o godzinie 18 bylo ok 170mb (*121#), a dzis rano sms ze pakiet zostal wyczerpany i zdoiliscie 37pln za korzystanie z netu!!!
Jak mozna wogole wpisac taki pkt do regulaminu?!?!
20. Po wykorzystaniu limitu danych w ramach aktywowanego Pakietu, opłata za transmisję danych
naliczana jest zgodnie z cennikiem taryfy, z której korzysta Abonent lub innych promocji obejmujących
transmisję danych aktywnych na koncie Abonenta.
UOKiK powinien sie tym zajac !!!
Istnieja u Was wogole pakiety po ktorych wyczerpaniu predkosc spada a nie kasujecie srodki w tempie expresowym?!
Przyjmujecie reklamacje wogole na tego typu sytuacje, czy wykrecacie sie powyzszem pkt nr 20 ???
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
malkus,
Tak, wykorzystanie jednostek i dalsze korzystanie z transmisji danych, powoduje rozliczenia zgodnie z cennikiem taryfy.malkus pisze:20. Po wykorzystaniu limitu danych w ramach aktywowanego Pakietu, opłata za transmisję danych
naliczana jest zgodnie z cennikiem taryfy, z której korzysta Abonent lub innych promocji obejmujących
transmisję danych aktywnych na koncie Abonenta.
Tak, takie pakiety są w najnowszej taryfie PNK bez limitu oraz Plush bez limitu.malkus pisze:Istnieja u Was wogole pakiety po ktorych wyczerpaniu predkosc spada a nie kasujecie srodki w tempie expresowym?!
W każdej sytuacji masz prawo do złożenia reklamacji.malkus pisze:Przyjmujecie reklamacje wogole na tego typu sytuacje, czy wykrecacie sie powyzszem pkt nr 20 ???
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
Joanna_Plus pisze:malkus,Tak, wykorzystanie jednostek i dalsze korzystanie z transmisji danych, powoduje rozliczenia zgodnie z cennikiem taryfy.malkus pisze:20. Po wykorzystaniu limitu danych w ramach aktywowanego Pakietu, opłata za transmisję danych
naliczana jest zgodnie z cennikiem taryfy, z której korzysta Abonent lub innych promocji obejmujących
transmisję danych aktywnych na koncie Abonenta.
TAK rozumiem, cytowalem pkt regulaminu, ktory jest SKRAJNIE NIELOGICZNY
Automatycznie odnawiany pakiet, ktory po wyczerpaniu zeruje konto prepaidowca?!
Do tego BRAK rzetelnych informacji i wykorzystaniu srodkow?!
Skasowanie 37pln bez informacji?!
taryfa PNK bez limitu to chyba pseudoabonament tak? A nie pakiet, ktory mozna dokupic, tak?Joanna_Plus pisze:malkus,
Tak, takie pakiety są w najnowszej taryfie PNK bez limitu oraz Plush bez limitu.malkus pisze:Istnieja u Was wogole pakiety po ktorych wyczerpaniu predkosc spada a nie kasujecie srodki w tempie expresowym?!
Podobnie z Plushem, rowniez nieformalny abonament
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
malkus,
jest to pakiet, który nie jest typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek nie zwalnia prędkość, tylko dalsze korzystanie z transmisji danych, powoduje rozliczenia ze środków zgromadzonych na koncie.
jest to pakiet, który nie jest typu Non Stop, czyli po wykorzystaniu jednostek nie zwalnia prędkość, tylko dalsze korzystanie z transmisji danych, powoduje rozliczenia ze środków zgromadzonych na koncie.
Nie.malkus pisze:taryfa PNK bez limitu to chyba pseudoabonament tak?
Tu znajdziesz pakiety internetowe, z których możesz skorzystać w tych taryfach.malkus pisze:A nie pakiet, ktory mozna dokupic, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Kiedy Plus zaprzestanie nieuczciwych praktyk?
To w jaki sposób plus dba o swoich stałych klientów jest skandaliczne. Łącznie 9 lat umowy w mix a telefony dla osób przedłużających umowę droższe niż dla nowych klientów brak rozsądnych cenowo pakietów na rozmowy i sms do wszystkich sieci. Dosłownie żenujące chyba poważnie zastanowię się nad przejściem do innej sieci i namówię do tego swoją rodzinę!