Problem z doładowaniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 paź 2014, o 12:37
Problem z doładowaniem
Przeszłam z playa na kartę na ofertę Plush. Karta została aktywowana ale nie mogę ani doładować konta ani zalogować się w plusonline. Połączenia są akrtywne. Problem był zgłaszany dwukrotnie ale dalej to samo a na infolinii nie mogę się doczekać na połączenie z konsultantem..
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
aniaa77,
w jaki sposób chcesz to konto zasilić? Podaj proszę komunikat, który pojawia się przy próbie zalogowania do aplikacji Plus online?
w jaki sposób chcesz to konto zasilić? Podaj proszę komunikat, który pojawia się przy próbie zalogowania do aplikacji Plus online?
Posiadasz numery tych zgłoszeń?aniaa77 pisze: Problem był zgłaszany dwukrotnie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Przy logowaniu w play online:
"Próbujesz zalogować się na numer, którego nie obsługujemy.
Czy to na pewno dobry numer?
Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem."
Chcę doładować konto kodem zasilającym ale za każdym razem komunikat: "Validation error"
Pani na infolinii też nie mogła doładować konta.
Mam numer tylko jednego zgłoszenia: 000001895643
"Próbujesz zalogować się na numer, którego nie obsługujemy.
Czy to na pewno dobry numer?
Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem."
Chcę doładować konto kodem zasilającym ale za każdym razem komunikat: "Validation error"
Pani na infolinii też nie mogła doładować konta.
Mam numer tylko jednego zgłoszenia: 000001895643
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
aniaa77,
Dziękuję za informację. Eskaluję zatem sprawę dalej.aniaa77 pisze:Mam numer tylko jednego zgłoszenia: 000001895643
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
W jakim czasie powinno być to naprawione? Bo nie mogę wykonywać żadnych połączeń...
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
aniaa77,
postaramy się przywrócić tę funkcjonalność, najszybciej jak to tylko możliwe.
postaramy się przywrócić tę funkcjonalność, najszybciej jak to tylko możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Już wszystko działa. Dziękuję i pozdrawiam!
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
aniaa77,
Cieszę się bardzo i dziękuję ślicznie za informację . Także pozdrawiam .aniaa77 pisze:Już wszystko działa. Dziękuję i pozdrawiam!
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Witam,
mam analogiczny problem. Przeszedłem z Play do PlusNaKartę. Dzisiaj mi aktywowano numer, mam jedynie niecałe z 5zł (1+4) i nie mam żadnej możliwości doładowania telefonu. Na stronie doladuj.plus.pl pisze ze numer nie poprawny, kupiłem telekod i próbowałem zasilić metodą *123*telekod# to mi pisze w SMS'ie zwrotnym 'Validation Error' i nie mam już sił.
Może napiszecie Państwo jak ma postąpić użytkownik w takim przypadku?
Domyślam się, że mam dzwonić (za dnia) do BOKU i w tej rozmowie wydać wszystkie środki na koncie, żeby uzyskać nr zgłoszenia i Państwu na tym forum o nim napisać..
PS. pomijam dostanie się na konto Plus Online, bo tak jak było wcześniej opisane też nie mam takiej możliwości - a słyszałem, że tamtędy też można zasilać..
Pozdrawiam i czekam na informacje,
M.
mam analogiczny problem. Przeszedłem z Play do PlusNaKartę. Dzisiaj mi aktywowano numer, mam jedynie niecałe z 5zł (1+4) i nie mam żadnej możliwości doładowania telefonu. Na stronie doladuj.plus.pl pisze ze numer nie poprawny, kupiłem telekod i próbowałem zasilić metodą *123*telekod# to mi pisze w SMS'ie zwrotnym 'Validation Error' i nie mam już sił.
Może napiszecie Państwo jak ma postąpić użytkownik w takim przypadku?
Domyślam się, że mam dzwonić (za dnia) do BOKU i w tej rozmowie wydać wszystkie środki na koncie, żeby uzyskać nr zgłoszenia i Państwu na tym forum o nim napisać..
PS. pomijam dostanie się na konto Plus Online, bo tak jak było wcześniej opisane też nie mam takiej możliwości - a słyszałem, że tamtędy też można zasilać..
Pozdrawiam i czekam na informacje,
M.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
Witaj malcoo,
numer został włączony do sieci (nastąpiło wykonanie z niego połączenia/wysłanie SMS-a)?
numer został włączony do sieci (nastąpiło wykonanie z niego połączenia/wysłanie SMS-a)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Witam,
Tak - były wykonywane połączenia.
Dzisiaj problem został rozwiązany - otrzymałem SMS z nr 2615 potwierdzającego aktywację numeru w sieci Plus. Zaczęły działać "krótkie kody" zapisane na karcie SIM ( np. Jaka taryfa, Wyłącz poczte gł ect) i udało się zasilić telefon za pomocą wpisywanego wcześniej telekodu.
Pozdrawiam,
M.
Tak - były wykonywane połączenia.
Dzisiaj problem został rozwiązany - otrzymałem SMS z nr 2615 potwierdzającego aktywację numeru w sieci Plus. Zaczęły działać "krótkie kody" zapisane na karcie SIM ( np. Jaka taryfa, Wyłącz poczte gł ect) i udało się zasilić telefon za pomocą wpisywanego wcześniej telekodu.
Pozdrawiam,
M.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
Witaj malcoo,
super , to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację i również pozdrawiam.
super , to bardzo dobra wiadomość. Dziękuję za informację i również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Witam,
mam identyczny problem. Jestem od północy użytkownikiem sieci Plus i kartę mam aktywną (można do mnie dzwonić, pisać - ja też do wykorzystania środków mogłem), lecz niestety nie mogę doładować konta, ani włączyć żadnego pakietu. :(
mam identyczny problem. Jestem od północy użytkownikiem sieci Plus i kartę mam aktywną (można do mnie dzwonić, pisać - ja też do wykorzystania środków mogłem), lecz niestety nie mogę doładować konta, ani włączyć żadnego pakietu. :(
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
Witaj dwaeuro,
Uaktywniłeś nowy zestaw startowy czy chodzi może o numer przeniesiony do nas?dwaeuro pisze:Jestem od północy użytkownikiem sieci Plus i kartę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Chodzi o dwa numery przeniesione do Plusa, które są aktywne od północy w sobotę, a w dalszym ciągu (minęło 60h) nie da się ich doładować i nie są cały czas w bazie abonentów.
Ostatnio zmieniony 16 sty 2017, o 12:07 przez dwaeuro, łącznie zmieniany 1 raz.