Problem z doładowaniem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
dwaeuro,
w jaki sposób nastąpiła próba zasilenia tego numeru (zasilenie elektroniczne, kod USSD)? Jaki komunikat pojawia się przy dokonaniu tej transakcji?
w jaki sposób nastąpiła próba zasilenia tego numeru (zasilenie elektroniczne, kod USSD)? Jaki komunikat pojawia się przy dokonaniu tej transakcji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Przez *123*kod(zakupiony w kiosku)#. Strona doładowań Plusa w ogóle uniemożliwia doładowanie obydwu numerów. Według konsultanta z którym rozmawiałem w sobotę nie ma danych abonenta i aktywnego konta bilingowego i miało być to naprawione w ciagu kilku godzin. Minęły dwa dni i nadal nic Państwo z tym nie zrobili.
Screeny do sprawy: Numer 508... jest w Plusie jak na screenie,
numer 503... jest również w Plusie jak na screenie, jednak Państwo go nie widzą w bazie abonentów:
pierwszy numer, jak i drugi numer.
Screeny do sprawy: Numer 508... jest w Plusie jak na screenie,
numer 503... jest również w Plusie jak na screenie, jednak Państwo go nie widzą w bazie abonentów:
pierwszy numer, jak i drugi numer.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
dwaeuro,
prześlij mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz.
prześlij mi proszę numery tych telefonów przez ten formularz.
Jeżeli dysponujesz jakimś numerem zgłoszenia, to również go poproszę.dwaeuro pisze:Według konsultanta z którym rozmawiałem w sobotę nie ma danych abonenta i aktywnego konta bilingowego
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Chciałem ślicznie podziękować Joanna_Plus. Udało się - jestem pełnoprawnym użytkownikiem sieci Plus.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z doładowaniem
dwaeuro,
dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną. Cieszę się, że już wszystko działa i najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.
dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną. Cieszę się, że już wszystko działa i najmocniej przepraszam, że tak długo to trwało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Dzień dobry,
Przeniosłem numer z Orange do Plush na kartę. Nie mogę doładować konta, przez strony banków. I praktycznie w tym momencie nie mogę zrobić nic, bo wszystkie opcje konfiguracji, zmiany promocji (ogólnie większość krótkich kodów)i nie działa bez środków na koncie.
A gdy chcę zalogować do PlusOnlie otrzymuje informację:
"Próbujesz zalogować się na numer, którego nie obsługujemy.
Czy to na pewno dobry numer?
Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem. "
Proszę o pomoc.
Przeniosłem numer z Orange do Plush na kartę. Nie mogę doładować konta, przez strony banków. I praktycznie w tym momencie nie mogę zrobić nic, bo wszystkie opcje konfiguracji, zmiany promocji (ogólnie większość krótkich kodów)i nie działa bez środków na koncie.
A gdy chcę zalogować do PlusOnlie otrzymuje informację:
"Próbujesz zalogować się na numer, którego nie obsługujemy.
Czy to na pewno dobry numer?
Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem. "
Proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z doładowaniem
Witaj merck,
czy próbowałeś zasilić konto w inny sposób podany tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1?
czy próbowałeś zasilić konto w inny sposób podany tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1?
Logujesz się numerem tymczasowym czy docelowym? Kiedy numer został przeniesiony?merck pisze:"Próbujesz zalogować się na numer, którego nie obsługujemy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z doładowaniem
Basiu, dziękuję za szybki odzew. Próbowałem na wiele sposobów, z mizernym skutkiem.
Ale dosłownie 5 minut temu wszystko zaczęło działać, przypuszczam więc że w systemach nie została zakończona procedura przeniesienia numeru.
Logowałem się numerem docelowym, który został przeniesiony dzisiaj. To moje trzecie przeniesienie i chyba trwało najdłużej.
Serdecznie dziękuję.
Miłego dnia.
Ale dosłownie 5 minut temu wszystko zaczęło działać, przypuszczam więc że w systemach nie została zakończona procedura przeniesienia numeru.
Logowałem się numerem docelowym, który został przeniesiony dzisiaj. To moje trzecie przeniesienie i chyba trwało najdłużej.
Serdecznie dziękuję.
Miłego dnia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z doładowaniem
merck ,
super , dziękuję za wiadomość.merck pisze:wszystko zaczęło działać,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ