Brak LTE mimo tego że 2 tygodnie temu działało

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sulex
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 paź 2014, o 16:31

Brak LTE mimo tego że 2 tygodnie temu działało

Post autor: sulex »

Witam, przychodzę tutaj z moim problemem, ponieważ w salonie panią było stać tylko na wysłanie maila do was.
Jakieś 2 tygodnie temu normalnie korzystałem z LTE w moim mieście Kłobuck. Jestem w Plush, mam LTE aktywowane, pakiet 2 GB. Telefon oddawałem na gwarancję i korzystałem na innym telefonie gdzie mam 3G. Telefon wrócił, ustawiłem wszystko tak jak było i LTE nie ma - jest maks 3G/H. W dodatku gdy wyszukam sieci i chcę połączyć się z LTE to:
Obrazek
Sprawdzałem kodem *101# czy LTE na pewno jest aktywowane i tak jest. Kartę mam USIM, tak jak mówiłem wcześniej normalnie działało. Próbowałem już tyle APN i na żadnym LTE nie działa. telefon to Xperia Z1.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak LTE mimo tego że 2 tygodnie temu działało

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj sulex,
sulex pisze:Sprawdzałem kodem *101# czy LTE na pewno jest aktywowane i tak jest.
Zresetuj proszę usługę na swoim koncie: dezaktywacja: *101*00*24#; ponowna aktywacja: *101*11*24#. Po tych czynnościach przeloguj telefon (wył./wł).
APN: plus.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ