Mam taryfę mix6 od dobrych kilku lat i pierwszy raz zdarzyło mi się coś takiego.
Tak więc ok. 3 dni temu doładowałam konto za 40 zł, do tego doszły środki, które wcześniej miałam już na koncie, tak więc całość środków wyniosła mnie w przybliżeniu ponad 55 zł. Zaraz po doładowaniu przyszedł mi sms informujący o aktywacji pakietu internetowego i smsów do sieci plus (ok, nic w tym dziwnego, tak było zawsze i nic się nie działo). Ostatnio z internetu korzystam bardzo sporadycznie, zazwyczaj jest to jakiś facebook, czasem może wejdę na jakąś stronkę, ale to bardziej typu google czy kwejk. Jakiś czas po doładowaniu przyszedł mi kolejny sms, że już wykorzystałam pakiet, co było dosyć dziwne, bo jeszcze tak na dobre z tego internetu nie zaczęłam korzystać. Sprawdziłam to za pomocą kodu *121# i co się okazało pakiet internetowy jest, jest nawet sporo jeszcze transferu do wykorzystania ba! nawet są dwa pakiety internetowe i to z niewiadomej przyczyny. Później co jakiś czas znowu przychodził tego typu sms, znowu sprawdzałam to za pomocą kodu i wszystko było okej. Wreszcie dzisiaj z samego rana po prostu wyłączyłam transmisję danych w ogóle (ok. godziny 7), a dwie godziny później dostaję informację o niskim saldzie, gdy to sprawdziłam okazało się, że na minusie jest -53,49, co dziwne to mniej więcej ta sama suma, która powinna się znajdować na moim koncie po tym doładowaniu. Dodam tylko, że w przeciągu tego czasu nie wykonałam ani jednego połączenia, wysyłałam jedynie smsy (głównie do plusa). Dlatego tutaj pojawia się moje pytanie: jakim cudem? Aktualizacji nie mam na swoim telefonie wiele, nie korzystałam praktycznie z tego internetu i nigdzie nie dzwoniłam. Dawniej jakoś nie było z tym żadnego problemu.
Ujemny stan konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 paź 2014, o 12:49
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ