Wybrany nr w Plusie - problem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Salvador
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48

Wybrany nr w Plusie - problem

Post autor: Salvador »

Witam. Piszę tutaj ponieważ zaszła nietypowa sytuacja. W dniu wczorajszym dezaktywowałem usługe Wybrany numer w Plusie po czym ponownie ją aktywowałem dla innego numeru. Pobrano opłatę 10zł. Dziś w okolicach godz. 13 otrzymałem że usługo została dezaktywowana, jednak ja w żaden sposób nie zlecałem wyłączenia tej usługi. Po godzinie 16 dostałem kolejnego SMSa, że usługa została aktywowana - również samoczynnie. Po sprawdzeniu stanu konta okazuje się, że jego stan uszczuplił się o kolejne 10 złotych. Dodam, że mam taryfę PNK więcej w Plusie. Proszę szanownych przedstawicieli o sprawdzenie co jest grane.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wybrany nr w Plusie - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Salvador,
Salvador pisze:Dziś w okolicach godz. 13 otrzymałem że usługo została dezaktywowana, jednak ja w żaden sposób nie zlecałem wyłączenia tej usługi. Po godzinie 16 dostałem kolejnego SMSa, że usługa została aktywowana - również samoczynnie.
Ponowna aktywacja usługi była dziś po godzinie 16-tej?
Ta pierwsza opłata nie została przypadkiem zwrócona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Salvador
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48

Re: Wybrany nr w Plusie - problem

Post autor: Salvador »

Dzisiejsza dezaktywacja i ponowna aktywacja były samoczynne. Opłata nie została zwrócona.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wybrany nr w Plusie - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Salvador,
Salvador pisze:Dzisiejsza dezaktywacja i ponowna aktywacja były samoczynne.
I do się odbyło dziś nie wczoraj? Pytam, bo o 15:13 napisałeś, że:
Salvador pisze:Po godzinie 16 dostałem kolejnego SMSa, że usługa została aktywowana - również samoczynnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Salvador
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48

Re: Wybrany nr w Plusie - problem

Post autor: Salvador »

Tak dziś. Wczoraj dezaktywowałem tę promocję i ponownie aktywowałem dla innego numeru, dziś dezaktywacja i ponowna aktywacja nastąpiła samoczynnie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wybrany nr w Plusie - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Salvador,

prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ