Wybrany nr w Plusie - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 25
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 sty 2014, o 21:48
Wybrany nr w Plusie - problem
Witam. Piszę tutaj ponieważ zaszła nietypowa sytuacja. W dniu wczorajszym dezaktywowałem usługe Wybrany numer w Plusie po czym ponownie ją aktywowałem dla innego numeru. Pobrano opłatę 10zł. Dziś w okolicach godz. 13 otrzymałem że usługo została dezaktywowana, jednak ja w żaden sposób nie zlecałem wyłączenia tej usługi. Po godzinie 16 dostałem kolejnego SMSa, że usługa została aktywowana - również samoczynnie. Po sprawdzeniu stanu konta okazuje się, że jego stan uszczuplił się o kolejne 10 złotych. Dodam, że mam taryfę PNK więcej w Plusie. Proszę szanownych przedstawicieli o sprawdzenie co jest grane.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wybrany nr w Plusie - problem
Witaj Salvador,
Ta pierwsza opłata nie została przypadkiem zwrócona?
Ponowna aktywacja usługi była dziś po godzinie 16-tej?Salvador pisze:Dziś w okolicach godz. 13 otrzymałem że usługo została dezaktywowana, jednak ja w żaden sposób nie zlecałem wyłączenia tej usługi. Po godzinie 16 dostałem kolejnego SMSa, że usługa została aktywowana - również samoczynnie.
Ta pierwsza opłata nie została przypadkiem zwrócona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybrany nr w Plusie - problem
Dzisiejsza dezaktywacja i ponowna aktywacja były samoczynne. Opłata nie została zwrócona.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wybrany nr w Plusie - problem
Salvador,
I do się odbyło dziś nie wczoraj? Pytam, bo o 15:13 napisałeś, że:Salvador pisze:Dzisiejsza dezaktywacja i ponowna aktywacja były samoczynne.
Salvador pisze:Po godzinie 16 dostałem kolejnego SMSa, że usługa została aktywowana - również samoczynnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wybrany nr w Plusie - problem
Tak dziś. Wczoraj dezaktywowałem tę promocję i ponownie aktywowałem dla innego numeru, dziś dezaktywacja i ponowna aktywacja nastąpiła samoczynnie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wybrany nr w Plusie - problem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ