Jak wyłączyć promocję 300 MB internetu?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
hubciak214
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 paź 2014, o 16:01

Jak wyłączyć promocję 300 MB internetu?

Post autor: hubciak214 »

Mam takie pytanie ponieważ nie mogę dezaktywować promocji 300 MB.
Kupiłem starter "Więcej przez rok" i ta promocja aktywowała się sama. Myślałem, że się też sama dezaktywuje.
Aktywowałem rok ważności konta i potem zmieniłem taryfę na "Plush na kartę" kodem *147*19#.
Gdy minął miesiąc to przyszło powiadomienie o końcu promocji 2 GB internetu i nielimitowane sms do wszystkich sieci i o tej promocji 300 MB. Doładowałem 15 zł i zjadło mi 7 zł na tą promocję i nie miałem na sms i 2 GB internetu za 15 zł i nie wiem jak dezaktywować tą promocję 300 MB na start, później za 7 miesięcznie.
Próbowałem wpisywać kod *121*00*03#, ale nie działa.
Proszę pomóżcie, ja nie chcę tej promocji co się sama aktywowała w taryfie Więcej przez rok.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2014, o 17:18 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Jak wyłączyć promocję 300 MB internetu?

Post autor: Joanna_Plus »

hubciak214,

pakiet ten wyłączysz przez aplikację Plus online. Do zalogowania będą potrzebne 4 ostatnie cyfry kodu PUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hubciak214
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 paź 2014, o 16:01

Re: Jak wyłączyć promocję 300 MB internetu?

Post autor: hubciak214 »

Bardzo dziękuje wszystko przebieglo pomyślnie :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Jak wyłączyć promocję 300 MB internetu?

Post autor: Joanna_Plus »

hubciak214,
hubciak214 pisze:Bardzo dziękuje wszystko przebieglo pomyślnie :)
:-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ