Witam,
Dwa dni temu doładowałam telefon przez Internet za 50 zł zgodnie z umową w Mixie, przyszedłl mi sms, że stan konta wynosi tyle i tyle ( zwiękoszony o te 50 zł) a sprawdzając ważność konta dalej jest ważne do 4-11-2014 i dzisiaj mi zablokowali konto!. Jak to możliwe ?
Zablokowane konto
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 17
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 paź 2014, o 17:04
Re: Zablokowane konto
Nie przedłużałaś umowy? W pierwszym miesiącu trzeba zasilić konto dwa razy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zablokowane konto
Witaj Ricca,
zgadza się. W przypadku nowej aktywacji czy przedłużenia umowy, w pierwszych 30-tu dniach wymagane są dwa zasilenia. Pisałam o tym np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 97#p145359.
zgadza się. W przypadku nowej aktywacji czy przedłużenia umowy, w pierwszych 30-tu dniach wymagane są dwa zasilenia. Pisałam o tym np. w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 97#p145359.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zablokowane konto
W ciągu miesiąca wykonałam dwa doładowania, tj w pierwszym tygodniu od aktywacji i teraz, przed końcem miesiąca.
Czyli teraz muszę z rozpoczęciem nowego miesiąca doładować jeszcze raz za 50 zł ?
Czyli teraz muszę z rozpoczęciem nowego miesiąca doładować jeszcze raz za 50 zł ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zablokowane konto
Ricca,
jeżeli jest to przedłużenie umowy, to liczą się zasilenia zrealizowane po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej wejście aneksu w życie.
jeżeli jest to przedłużenie umowy, to liczą się zasilenia zrealizowane po otrzymaniu wiadomości potwierdzającej wejście aneksu w życie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ