Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 lis 2014, o 12:02
Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
Witam.
Problem który niestety przytrafił mi się wczoraj był wielokrotnie opisywany na forum, lecz pomimo prześledzeniu wątków i wielu próbach dostosowywania ustawień nic nie działa.
Wczoraj około 19:00 nagle zostałem odcięty od internetu na telefonie. Pomyślałem, że być może być to spowodowanie awarią sieci czy pracami przy nadajnikach, więc zignorowałem to. Lecz dziś rano zorientowałem się, że usterka wciąż istnieje.
Pomimo włączonej transmisji danych, wykupionego pakietu (saldo konta dodatnie), aktywacji usługi GPRS oraz dobrego zasięgu internet nie działa. Próbowałem również przełączać się między 2G i 3G, ale to nic nie daje. W pewnym momencie przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych, gdyż pomyślałem, że jakaś aplikacja blokuje dostęp, lecz to nic nie dało.
Bardzo proszę osoby które były w takiej sytuacji o chociaż wskazówkę co zrobić w takiej sytuacji.
Pozdrawiam.
Problem który niestety przytrafił mi się wczoraj był wielokrotnie opisywany na forum, lecz pomimo prześledzeniu wątków i wielu próbach dostosowywania ustawień nic nie działa.
Wczoraj około 19:00 nagle zostałem odcięty od internetu na telefonie. Pomyślałem, że być może być to spowodowanie awarią sieci czy pracami przy nadajnikach, więc zignorowałem to. Lecz dziś rano zorientowałem się, że usterka wciąż istnieje.
Pomimo włączonej transmisji danych, wykupionego pakietu (saldo konta dodatnie), aktywacji usługi GPRS oraz dobrego zasięgu internet nie działa. Próbowałem również przełączać się między 2G i 3G, ale to nic nie daje. W pewnym momencie przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych, gdyż pomyślałem, że jakaś aplikacja blokuje dostęp, lecz to nic nie dało.
Bardzo proszę osoby które były w takiej sytuacji o chociaż wskazówkę co zrobić w takiej sytuacji.
Pozdrawiam.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
Upewnij się, że usługa GRPS/MMS jest aktywna: *101#, ewentualna aktywacja: *101*11*02#.
Następnie spróbuj wykonać konfigurację za pośrednictwem strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień wyłączyć i włączyć telefon.
Następnie spróbuj wykonać konfigurację za pośrednictwem strony: http://ustaw.plus.pl/konfiguruj-telefon. Po zapisaniu ustawień wyłączyć i włączyć telefon.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
GPRS jak najbardziej aktywny, konfiguracja ustawiona, telefon wyłączony i włączony, sprawdzanie połączenia z internetem i nic się nie dzieje.
Chciałbym dodać, że wczoraj przed 19:00 na wyświetlaczu przy ikonie zasięgu widoczne były naprzemiennie litery E i G, później przez około 20 minut tylko G. Aktualnie nie wyświetlana jest żadna litera.
Chciałbym dodać, że wczoraj przed 19:00 na wyświetlaczu przy ikonie zasięgu widoczne były naprzemiennie litery E i G, później przez około 20 minut tylko G. Aktualnie nie wyświetlana jest żadna litera.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
medoff, a jaka miejscowość?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
Boratyn, gm. Chłopice, pow. jarosławski, woj. podkarpackie
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
medoff, a teraz masz wymuszone tylko 2G?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
Aktualnie mam włączone 3G (WCDMA/GSM), lecz po przełączeniu na samo GSM nic się nie dzieje (przy samym WCDMA tak samo).
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
medoff, proszę prześlij swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
Wszystko jest już w porządku, dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak internetu pomimo wykupionego pakietu danych
medoff, super, dzięki za info
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ