Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lis 2014, o 13:24
Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Witam. ostatnio na wasze stronie poprosiłem o telefon w celu doboru oferty. Wziąłem Mixa z telefonem za 3zł, Pan powiedział, że jeśli nie przejdę weryfikacji - zadzwonią. Jeśli weryfikację przejdę - dostanę info od kuriera. Ale nie podał numeru zamówienia. A chyba powinienem taki dostać? Później dzwoniła Pani, abym potwierdził swoje dane osobowe. Czy to znaczy, że przeszedłem weryfikację?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Witaj Novex,
Numer zamówienia w tym przypadku nie jest do niczego potrzebny.Novex pisze:Ale nie podał numeru zamówienia. A chyba powinienem taki dostać?
Jeżeli dział aktywacji wyrazi zgodę na zawarcie umowy, wówczas po przygotowaniu przesyłki, otrzymasz wiadomość SMS z terminem dostawy.Novex pisze:Czy to znaczy, że przeszedłem weryfikację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
A czy gdziekolwiek dostanę szczegółowe informacje, jak to wszystko wygląda w tej chwili itd. ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Dokładnie, zostawiłem tam numer i do mnie zadzwonili i wtedy (właśnie przez telefon) wybrałem ofertę itd.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Novex,
prześlij mi proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.
prześlij mi proszę swój numer PESEL przez ten formularz. Poproszę wówczas o weryfikację tego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Gotowe, PESEL wysłany.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Novex,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do weryfikacji.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam sprawę do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nie podano numeru zamowienia - telesprzedaż
Dziękuję. Będę czekał na odpowiedź.