Problem z nowym telefonem

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kanibal
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 lis 2014, o 21:02

Problem z nowym telefonem

Post autor: Kanibal »

Witam!
Dziś przedłużyłem umowę w plusie wybierając dla siebie LG L65.
Po jego włączeniu i przetestowaniu okazuje się, że głośnik jest słabiutki i podczas rozmowy osoba pod drugiej stronie słyszy takie trzeszczenie (podobne do tego gdy rozmawia się przy głośnikach).
Mogę w tym momencie jeszcze zrezygnować z umowy albo wymienić sobie telefon na inny?
Jeszcze nie zasiliłem konta w telefonie.
Proszę o szybką pomoc.
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Problem z nowym telefonem

Post autor: pepcia2 »

Niestety nie możesz ani wymienić telefonu ani zrezygnować z umowy.
Zostaje oddanie do serwisu :-/
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problem z nowym telefonem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Kanibal,

to przedłużenie umowy odbyło się w punkcie?
Sprawdź czy w ustawieniach połączeń nie ma takiej funkcji jak redukcja szumów mikrofonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kanibal
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 13 lis 2014, o 21:02

Re: Problem z nowym telefonem

Post autor: Kanibal »

Jak to nie mogę zrezygnować z umowy?
Konto nie było zasilane od przedłużenia ani razu a sam telefon zamawiany kurierem.
Jeśli się nie mylę to mam bodajże 30 dni na odstąpienie od umowy.

Nie mam w ustawieniach połączeń takiego czegoś jak redukcja szumów ;/
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problem z nowym telefonem

Post autor: sl@w_es »

Regulamin Sklepu Internetowego

Anulowanie zamówienia i Odstąpienie od umowy

§ 15
2. Zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2012 r. poz. 1225, ze zm.), Klient indywidualny korzystający ze Sklepu, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość i nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od dnia dostawy może od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia dostawy, składając stosowne oświadczenie emailowo na adres esklep@plus.pl, za pomocą faxu na nr 22 607 80 50 lub listownie na adres ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z dopiskiem "Sklep Internetowy”.
Poniżej jeden z wielu wątków na FORUM poruszający podobny temat:

Odstąpienie od umowy - zwrot
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ