Witam!
Dziś przedłużyłem umowę w plusie wybierając dla siebie LG L65.
Po jego włączeniu i przetestowaniu okazuje się, że głośnik jest słabiutki i podczas rozmowy osoba pod drugiej stronie słyszy takie trzeszczenie (podobne do tego gdy rozmawia się przy głośnikach).
Mogę w tym momencie jeszcze zrezygnować z umowy albo wymienić sobie telefon na inny?
Jeszcze nie zasiliłem konta w telefonie.
Proszę o szybką pomoc.
Problem z nowym telefonem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 18
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 lis 2014, o 21:02
Re: Problem z nowym telefonem
Niestety nie możesz ani wymienić telefonu ani zrezygnować z umowy.
Zostaje oddanie do serwisu
Zostaje oddanie do serwisu
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z nowym telefonem
Witaj Kanibal,
to przedłużenie umowy odbyło się w punkcie?
Sprawdź czy w ustawieniach połączeń nie ma takiej funkcji jak redukcja szumów mikrofonu.
to przedłużenie umowy odbyło się w punkcie?
Sprawdź czy w ustawieniach połączeń nie ma takiej funkcji jak redukcja szumów mikrofonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z nowym telefonem
Jak to nie mogę zrezygnować z umowy?
Konto nie było zasilane od przedłużenia ani razu a sam telefon zamawiany kurierem.
Jeśli się nie mylę to mam bodajże 30 dni na odstąpienie od umowy.
Nie mam w ustawieniach połączeń takiego czegoś jak redukcja szumów ;/
Konto nie było zasilane od przedłużenia ani razu a sam telefon zamawiany kurierem.
Jeśli się nie mylę to mam bodajże 30 dni na odstąpienie od umowy.
Nie mam w ustawieniach połączeń takiego czegoś jak redukcja szumów ;/
Re: Problem z nowym telefonem
Regulamin Sklepu Internetowego
Anulowanie zamówienia i Odstąpienie od umowy
§ 15
Odstąpienie od umowy - zwrot
Anulowanie zamówienia i Odstąpienie od umowy
§ 15
Poniżej jeden z wielu wątków na FORUM poruszający podobny temat:2. Zgodnie z art.7 ust.1 ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2012 r. poz. 1225, ze zm.), Klient indywidualny korzystający ze Sklepu, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość i nie wyraził zgody na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 10 dni od dnia dostawy może od niej odstąpić w terminie 10 dni od dnia dostawy, składając stosowne oświadczenie emailowo na adres esklep@plus.pl, za pomocą faxu na nr 22 607 80 50 lub listownie na adres ul. Postępu 3, 02-676 Warszawa z dopiskiem "Sklep Internetowy”.
Odstąpienie od umowy - zwrot
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec