-1066 zł
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
-1066 zł
Witam
Od kilku lat (ok.7) mam telefon w Mix Plusie, nigdy nie było żadnych problemów, aż do dzisiaj. Mam wykupiony pakiet 800 MB do doładowań i pakiet 300 MB z pozostałych doładowań (mogłam wziąć 2 miesiące temu nowy telefon przed końcem umowy). Wczoraj miałam na koncie ok. 40 zł, dziś przyszedł mi sms, że mam 0. Od razu sprawdziłam czy mam aktywny pakiet, z obu zostało mi jeszcze 600 MB. Wyłączyłam telefon, myśląc że to jakaś pomyłka (transmisja danych wyłączona, prawie nic dziś nie robiłam, telefon się ładował więc dopiero wzięłam go w ręce), a po włączeniu stan konta wynosił -1066zł. Od razu zadzwoniłam do BOKu, w momencie rozmowy z konsultantem wyzerowało mi jeszcze oba pakiety. Konsultant zgłosił reklamację, ale twierdził że wykorzystałam gigabajty na 400 zł (ni wiem kiedy, bo w domu siedzę na wi fi, a zaznaczam, że jeszcze dziś miałam pakiet). Miał ktoś podobną sytuację? Przyjmują reklamację?
Dodam, że telefon pokazuje zużycie 521 MB od dnia ostatniego doładowania. Nie wiem co robić, pomóżcie :(
Od kilku lat (ok.7) mam telefon w Mix Plusie, nigdy nie było żadnych problemów, aż do dzisiaj. Mam wykupiony pakiet 800 MB do doładowań i pakiet 300 MB z pozostałych doładowań (mogłam wziąć 2 miesiące temu nowy telefon przed końcem umowy). Wczoraj miałam na koncie ok. 40 zł, dziś przyszedł mi sms, że mam 0. Od razu sprawdziłam czy mam aktywny pakiet, z obu zostało mi jeszcze 600 MB. Wyłączyłam telefon, myśląc że to jakaś pomyłka (transmisja danych wyłączona, prawie nic dziś nie robiłam, telefon się ładował więc dopiero wzięłam go w ręce), a po włączeniu stan konta wynosił -1066zł. Od razu zadzwoniłam do BOKu, w momencie rozmowy z konsultantem wyzerowało mi jeszcze oba pakiety. Konsultant zgłosił reklamację, ale twierdził że wykorzystałam gigabajty na 400 zł (ni wiem kiedy, bo w domu siedzę na wi fi, a zaznaczam, że jeszcze dziś miałam pakiet). Miał ktoś podobną sytuację? Przyjmują reklamację?
Dodam, że telefon pokazuje zużycie 521 MB od dnia ostatniego doładowania. Nie wiem co robić, pomóżcie :(
Re: -1066 zł
Witaj.
Ja dzisiaj miałem taką samą sytuację tylko mam ponad 38000 na minusie. Pani w BOK nie byłą mi w stanie pomóc i zgłosiłem reklamację online. Co ciekawe dostałem informacje o skończeniu lub upływie terminu pakietu 500MB chociaż miałem ponad 430MB i ponad 200 zł na koncie. Pewnie mają jakieś problemy. Proponowałbym zachować spokój sprawa na pewno się wyjaśni tylko mam zablokowane rozmowy a termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni....
Ja dzisiaj miałem taką samą sytuację tylko mam ponad 38000 na minusie. Pani w BOK nie byłą mi w stanie pomóc i zgłosiłem reklamację online. Co ciekawe dostałem informacje o skończeniu lub upływie terminu pakietu 500MB chociaż miałem ponad 430MB i ponad 200 zł na koncie. Pewnie mają jakieś problemy. Proponowałbym zachować spokój sprawa na pewno się wyjaśni tylko mam zablokowane rozmowy a termin rozpatrzenia reklamacji to 30 dni....
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
Re: -1066 zł
Mam nadzieję, że to rzeczywiście jakieś ich problemy, bo trochę się przestraszyłam, że będę musiała płacić za nic...
Re: -1066 zł
Witam,
mam podobną sytuację, stan mojego konta wynosi -1183 zł...w dniu dzisiejszym otrzymałam smsa z informacją na temat wykorzystania pakietu internetowego, a za chwilę o niskim stanie konta, co bardzo mnie zdziwiło, gdyż nie korzystałam z Internetu zbyt często, a na pewno nie częściej niż w poprzednich miesiącach. Widząc stan konta mówiąc delikatnie zatkało mnie... Dodatkowo przez pół dnia nie mogę dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta. Mam nadzieję, że uda się wyjaśnić tę sytuację, która nie ukrywam, jest dość stresująca.
mam podobną sytuację, stan mojego konta wynosi -1183 zł...w dniu dzisiejszym otrzymałam smsa z informacją na temat wykorzystania pakietu internetowego, a za chwilę o niskim stanie konta, co bardzo mnie zdziwiło, gdyż nie korzystałam z Internetu zbyt często, a na pewno nie częściej niż w poprzednich miesiącach. Widząc stan konta mówiąc delikatnie zatkało mnie... Dodatkowo przez pół dnia nie mogę dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta. Mam nadzieję, że uda się wyjaśnić tę sytuację, która nie ukrywam, jest dość stresująca.
Re: -1066 zł
Nie da się ukryć, że sytuacja jest absurdalna. Mam nadzieję, że dzisiaj ktoś się tym zajmie bo telefon jest mi potrzebny do pracy a mam zablokowany.
Re: -1066 zł
Witam, mam identyczną sytuację, tylko u mnie jest to na razie rekord bo -40 tysięcy złotych. Dzisiaj jadę do salonu coś z tym załatwić.
Re: -1066 zł
Ulala to faktycznie rekord. Ja również wybiorę się do salonu jeśli nic z tym nie zostanie zrobione. Myślę, że będziemy musieli złożyć reklamację i czekać na rozpatrzenie... No chyba, że sprawa zostanie załatwiona profesjonalnie i szybko bo moje zaufanie do + zostało mocno nadszarpnięte.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
Re: -1066 zł
Widzę, że ten mój tysiąc to mały pikuś ;) Ja póki co złożyłam reklamację, czekam na jakiś odzew, ale telefon mam zablokowany przez ten minus i póki co nic robić nie mogę. W tym wypadku to Plus nie wywiązuje się z umowy... Nie wiem, jak to co pokazuje telefon ma się do pomiarów plusa, jeśli chodzi o MB, ale wydaje mi się, że te pomiary aż tak nie mogą się różnić. Jak coś będzie u was wiadomo to dajcie znać.
Re: -1066 zł
Wydaje mi się, że MIX PLUS to rodzaj prepaidu, a tam jak wiadomo nie można zejść na minusowe konto. Poprawcie mnie jeśli się mylę. Więc nawet jeśli to przy stanie konta 0 powinni zablokować wszystko nie dopuszczając do minusa. Sprawdziłem również aktywne subskrypcje (LISTA pod 8888) i jest 0.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
Re: -1066 zł
Dostałam sms że zgłoszenie zostało zamknięte, zadzwoniłam do BOK i powieszieli żeby czekać na maila z rozpatrzeniem reklamacji. Mam nadzieję, że nie będą kazali płacić...
Re: -1066 zł
Może ktoś z konsultantów jest w stanie coś odpowiedzieć? Widać, że to nie jednostkowy przypadek.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: -1066 zł
mleczyk, karolina 2585,geso, Iwona808 przepraszamy Was bardzo za zaistniałą sytuację.
Wiemy o niej i dlatego proszę Was, abyście przez ten formularz podali mi numery, których dotyczy problem.
Nasi technicy pracują nad usunięciem problemu.
Wiemy o niej i dlatego proszę Was, abyście przez ten formularz podali mi numery, których dotyczy problem.
Nasi technicy pracują nad usunięciem problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: -1066 zł
Nr wysłany. Byłbym wdzięczny jakby udało się to naprawić jak najszybciej. Dziękuję za zainteresowanie.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 18:03
Re: -1066 zł
U mnie już chyba problem rozwiązany, pieniądze wróciły na konto
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: -1066 zł
mleczyk, sprawdź swój stan konta otrzymaliśmy informacje o rozwiązaniu problemu.
karolina2585 , tak problem została rozwiązany.
karolina2585 , tak problem została rozwiązany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ