Spotkała mnie dość niemiła dla mnie sytuacja, a mianowicie: w ubiegły poniedziałek złożyłam zamówienie w internetowym sklepie plusa o przedłużenie umowy, w środę tj. 03.10.2018r nowa umowa wraz z telefonem miała do mnie zostać dostarczona, niestety trzy kolejne dni 3,4,5 października kurier olał sytuację kompletnie, nie kontaktował się ze mną, przesyłki nie dostarczył i ostatecznie odesłał ją z powrotem do nadawcy. 3 października zaraz po godzinie 8 mimo tego, że umowy do tej pory nie podpisałam, no bo jak miałam ją podpisać, kiedy do mnie nie dotarła, taryfa została zmieniona na MIX X, a umowa weszła w życie. We wtorek w sprawie sytuacji udałam się do najbliższego salonu Plusa w celu zgłoszenia tego, że umowy ani telefonu nie otrzymałam, Pani w salonie powiedziała że trzeba odstąpić od umowy, coś tam zrobiła na komputerze i powiedziała że w ciągu 48 godzin otrzymam sms z wiadomością o tym, że taryfa MIX X została zakończona i obowiązuje mnie wcześniejsza taryfa JA+ Mix, o ile dobrze pamiętam. 48 godzin minęło wczoraj zaraz po godzinie 9, a takowego smsa nie otrzymałam. Trochę mnie to niepokoi, bo nie chce kolejny raz czekać całymi dniami na kuriera, który mimo tego, że w nim jestem nie zastaje mnie w domu. Wolałabym umowę podpisać w salonie, tylko nie mogę tego zrobić dopóki taryfa nie zostanie cofnięta. Aha, no i mimo tego, że we wtorek w salonie byłam i cała sytuacja została zgłoszona w środę otrzymałam sms o tym, że plus odnotował zwrot zamówienia i że może mi je ponownie wysłać. Ile faktycznie trwa odstąpienie od umowy dla przedłużającego umowę, bo z tego co mówiła Pani z salonu, powinno to zając maksymalnie 48 godzin, no a dziś leci już 3 doba.
Prześlij proszę do mnie na adres specjalista_plus@plus.pl numer tego zamówienia. W tytule wiadomości prośba o wpisanie słowa FORUM oraz loginu. Poproszę wówczas o przyśpieszenie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Prześlij proszę do mnie na adres specjalista_plus@plus.pl numer tego zamówienia. W tytule wiadomości prośba o wpisanie słowa FORUM oraz loginu. Poproszę wówczas o przyśpieszenie tej sprawy.
Wysłałam wiadomość z numerem zamówienia ze sklepu internetowego :) Numer wiadomości: [#305116]