błędny kod na waszej stronie

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Miki-RF
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 lis 2014, o 16:00

błędny kod na waszej stronie

Post autor: Miki-RF »

Witam!
Chciałbym poinformować Was, że macie błędny kod na waszej stronie tj. pakiet internetowy 1GB za 15zł ponieważ po wpisaniu kodu (nie nie pomyliłem się bo skopiowałem, a nie przepisałem) zamiast pakietu włączyła mi sie usługa sms za 3gr do wszystkich sieci i zjadło mi 5zł.
Tak więc mam pytanie jak to odzyskać i czekam na jakąś rekompensate z Waszej strony bo błąd leży po Waszej stronie, a nie mojej.
Pozdrawiam! :evil:
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: błędny kod na waszej stronie

Post autor: ekdar »

Miki-RF pisze:Witam!
Chciałbym poinformować Was, że macie błędny kod na waszej stronie tj. pakiet internetowy 1GB za 15zł ponieważ po wpisaniu kodu (nie nie pomyliłem się bo skopiowałem, a nie przepisałem) zamiast pakietu włączyła mi sie usługa sms za 3gr do wszystkich sieci i zjadło mi 5zł.
Tak więc mam pytanie jak to odzyskać i czekam na jakąś rekompensate z Waszej strony bo błąd leży po Waszej stronie, a nie mojej.
Pozdrawiam! :evil:
na pewno sie pomyliles ;-)
masz mix 7? oczywiscie ze nie :-P
pewnie mix 6 a chciales wlaczyc pakiet ktorego w tej taryfie nie ma... niestety... i jeszcze ta rekompensata? za co? za nie czytanie regulaminow? no wez nie zartuj :-/
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: błędny kod na waszej stronie

Post autor: Ewa_Plus »

Miki-RF
- jak zauważył Ekdar, problem wynika z tego, że masz inną taryfę (sprawdzić ją możesz kodem *147#).
Na stronie http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix masz niżej podane kody dla pakietów internetowych dedykowanych też starszym taryfom.

Rekompensaty ubiegać się można tylko drogą reklamacyjną. Informacje, jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ