Dezaktywacja karty sim

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dezaktywacja karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

MarcinM. w przypadku Plus Mix bezpłatna wymiana karty SIM przysługuje tylko na podstawie zgody Departamentu Reklamacji.

Jeśli nie zgadzasz się z opłatą opisz swój przypadek i zgłoś reklamacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
MarcinM
Starszy Plusmaniak
Posty: 151
Rejestracja: 17 lut 2013, o 13:03

Re: Dezaktywacja karty sim

Post autor: MarcinM »

Od godziny 14:30 czekam na odpowiedź z BOK do tej pory jej nie otrzymałem, wysłałem do działu reklamacji przed chwilą. Zagadnienie 141128-001497 i do działu reklamacji Wymiana karty [Zagadnienie:141128-002174]
Nie odpowiadam na PW. Zadaj mi pytanie na Forum.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Dezaktywacja karty sim

Post autor: Magda_Plus »

MarcinM odpowiedz od Obsługi Internetowej możesz dostać w ciągu 24 godzin, a pracownicy Departamentu Reklamacji mają 30 dni na ustosunkowanie się do Twojego pytania
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Paulo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2014, o 16:19

Re: Dezaktywacja karty sim

Post autor: Paulo »

Ewa_Plus pisze:Paulo ,
- wypowiedzenie umowy Plus Mix uznaje się za skuteczne, z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia Klienta o chęci rezygnacji z usług. W przypadku rozwiązania umowy, dezaktywacja numeru nastąpi w terminie do 30 dni, od daty otrzymania woli.

Wniosek o rozwiązanie umowy można złożyć w punkcie Plusa, bądź wysłać listownie na adres:
Polkomtel Sp, z o.o.
ul. Wołoska 16,
02-675 Warszawa

Wniosek powinien zawierać: nr telefonu, Twoje dane osobowe, podpis właściciela oraz informację na temat zlecenia.
Mogę prosić wzór takiego wypowiedzenia ?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Dezaktywacja karty sim

Post autor: Krzysiek_Plus »

Paulo, nie ma wzoru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radzion191
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 31 sie 2017, o 05:54

Kniec doładowań

Post autor: radzion191 »

Witam, wykonałem wszystkie doładowania i chcę zrezygnować z numeru, czy muszę coś robić czy numer zostanie automatycznie wyłączony. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 mar 2018, o 11:19 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22364
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Dezaktywacja karty sim

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj radzion191,

po dokonaniu ostatniego kontraktowego zasilenia i zablokowaniu połączeń wychodzących, jeśli nie zostanie zrealizowane żadne dodatkowe doładowanie, to w okresie 30 dni nastąpi dezaktywacja numeru.
Możesz też złożyć pisemne wypowiedzenie.
Ewa_Plus pisze: - wypowiedzenie umowy Plus Mix uznaje się za skuteczne, z chwilą doręczenia do Polkomtel Sp. z o.o. oświadczenia Klienta o chęci rezygnacji z usług. W przypadku rozwiązania umowy, dezaktywacja numeru nastąpi w terminie do 30 dni, od daty otrzymania woli.

Wniosek powinien zawierać: nr telefonu, Twoje dane osobowe, podpis właściciela oraz informację na temat zlecenia.
Wniosek o rozwiązanie umowy można złożyć w punkcie Plusa, bądź wysłać listownie na adres Polkomtel Sp, z o.o. ul. Konstruktorska 4, 02-673 Warszawa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ