Teraz jest 22 sie 2017, o 00:41

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

k95n

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 27 lis 2014, o 17:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush
  • Model telefonu: XPERIA T

Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post27 lis 2014, o 17:20

Witam, niecały miesiąc temu zmieniłem taryfę z 36i6 na plush na kartę. W 36i6 miałem aktywny pakiet internetowy 25mb, chciałbym z niego zrezygnować w taryfie plush (dzisiaj dostałem powiadomienie sms, że zostanie aktywowany za 2 dni). Problem w tym, że kody na dezaktywację pakietu z 36i6 już nie działają. Co zrobić w tej sytuacji? Z góry dziękuję za pomoc :)
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post27 lis 2014, o 17:56

Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

k95n

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 27 lis 2014, o 17:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush
  • Model telefonu: XPERIA T

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post27 lis 2014, o 19:08

Kod nie działa, a na plus online nie mogę się zalogować ponieważ zgubiłem kod PUK.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17730
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1671 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post28 lis 2014, o 18:05

k95n, ale informacja o pakiecie 25Mb wyświetla się teraz zarówno pod kodem *136# jak i *121#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

thoomas

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 gru 2014, o 22:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post16 gru 2014, o 22:13

Witam, mam identyczny problem. Kod nie działa, kod PUK nie wchodzi w grę, a komunikat o pakiecie 25mb wyświetla się tylko pod kodem *121#. Posiadam taryfę PNK w sieci.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post17 gru 2014, o 10:36

Witaj thoomas,

a próbowałeś kodu *121*00*05#: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3984?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

thoomas

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 gru 2014, o 22:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post17 gru 2014, o 12:03

Tak, bo go wcześniej używałem w starej taryfie.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post17 gru 2014, o 13:36

thoomas,

a była próba użycia tej opcji, którą podlinkował Krzysiek? Pamiętasz sposób aktywacji tego pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

thoomas

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 gru 2014, o 22:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post17 gru 2014, o 19:53

Aktywowałem go jeszcze w poprzedniej taryfie, bodajże plus mix VI, kodem *121*11*05#. Zresztą kilka razy używałem wcześniej tego kodu i kodu na dezaktywację pakietu w starej taryfie (*121*00*05#) i wszystko działało. Niestety przed zmianą na obecną taryfę, nie wyłączyłem pakietu, no i kod na dezaktywację niestety nie działa. Wypróbowałem już wszystkie kody jakie są tu podane i może nawet jeszcze inne, które znalazłem gdzieś w sieci, ale nic z tego. Kiedyś było też tak, że gdy dniu odnowienia się pakietu na koncie nie było wystarczających środków to pakiet sam się wyłączał Teraz niestety aktywuje się zaraz po doładowaniu, nawet jeśli, jak w ostatnim przypadku, minęło 2 tyg. od dnia automat. odnowienia pakietu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post18 gru 2014, o 11:09

thoomas,
thoomas napisał(a):Kiedyś było też tak, że gdy dniu odnowienia się pakietu na koncie nie było wystarczających środków to pakiet sam się wyłączał Teraz niestety aktywuje się zaraz po doładowaniu, nawet jeśli, jak w ostatnim przypadku, minęło 2 tyg. od dnia automat. odnowienia pakietu.

Pakiety odnawiają się automatycznie co 744 godzinyv o ile na koncie Abonenta są środki niezbędne do pobrania opłaty, o której mowa w pkt. 6. W przypadku braku środków wystarczających do pobrania opłaty Pakiet zostanie odnowiony z chwilą zasilenia konta kwotą pozwalającą na pobranie opłaty, o ile nastąpi to w ciągu 31 dni od dnia wygaśnięcia Pakietu. Jeśli w ciągu 31 dni od dnia wygaśnięcia Pakietu na koncie Abonenta nie pojawią się środki wystarczające do pobrania opłaty Pakiet jest automatycznie dezaktywowany. W przypadku gdy Abonent posiada na koncie kilka pakietów cyklicznych, pakiety te odnawiają się w ramach środków dostępnych na koncie. Jako pierwszy odnowi się pakiet, którego okres ważności upłynął najwcześniej. W momencie odnowienia Pakietu pobierana jest opłata zgodnie z pkt. 6.

W celu wyłączenia pakietu możesz wysłać wiadomość e-mail na adres bok@plus.pl. Następnie podaj proszę numer zagadnienia otrzymany w informacji zwrotnej, wówczas spróbuję przyspieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

thoomas

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 gru 2014, o 22:07
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post18 gru 2014, o 13:17

Zagadnienie: 141218-001067
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post18 gru 2014, o 13:38

thoomas,
thoomas napisał(a):Zagadnienie: 141218-001067

Dziękuję. Przekazuję dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Joanna_Plus otrzymał podziękowanie od
thoomas(18 gru 2014, o 13:53)
Offline
Avatar użytkownika

sailon

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 sie 2015, o 11:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post13 sie 2015, o 11:57

Witam, mam ten sam problem co mój poprzednik. Jakiś czas temu zmieniłam taryfę na Plush i nie mogę wyłączyć pakietu 25 MB z poprzedniej taryfy. Wszystkie opisane wcześniej kody nie działają, pojawia się tylko komunikat o tym że usługa jest niedostępna. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18223
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 43 razy
    Otrzymał podziękowań: 1473 razy

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post13 sie 2015, o 12:26

Witaj sailon,

posiadasz kod PUK do tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sailon

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 13 sie 2015, o 11:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy

Post13 sie 2015, o 14:41

Niestety nie.
Następna strona

Etui Huawei P10 Lite

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości