Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 lis 2014, o 18:15
Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Witam, niecały miesiąc temu zmieniłem taryfę z 36i6 na plush na kartę. W 36i6 miałem aktywny pakiet internetowy 25mb, chciałbym z niego zrezygnować w taryfie plush (dzisiaj dostałem powiadomienie sms, że zostanie aktywowany za 2 dni). Problem w tym, że kody na dezaktywację pakietu z 36i6 już nie działają. Co zrobić w tej sytuacji? Z góry dziękuję za pomoc :)
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
k95n, tutaj odpowiedź: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=99& ... mb#p141155
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Kod nie działa, a na plus online nie mogę się zalogować ponieważ zgubiłem kod PUK.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
k95n, ale informacja o pakiecie 25Mb wyświetla się teraz zarówno pod kodem *136# jak i *121#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Witam, mam identyczny problem. Kod nie działa, kod PUK nie wchodzi w grę, a komunikat o pakiecie 25mb wyświetla się tylko pod kodem *121#. Posiadam taryfę PNK w sieci.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Witaj thoomas,
a próbowałeś kodu *121*00*05#: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3984?
a próbowałeś kodu *121*00*05#: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3984?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Tak, bo go wcześniej używałem w starej taryfie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
thoomas,
a była próba użycia tej opcji, którą podlinkował Krzysiek? Pamiętasz sposób aktywacji tego pakietu?
a była próba użycia tej opcji, którą podlinkował Krzysiek? Pamiętasz sposób aktywacji tego pakietu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Aktywowałem go jeszcze w poprzedniej taryfie, bodajże plus mix VI, kodem *121*11*05#. Zresztą kilka razy używałem wcześniej tego kodu i kodu na dezaktywację pakietu w starej taryfie (*121*00*05#) i wszystko działało. Niestety przed zmianą na obecną taryfę, nie wyłączyłem pakietu, no i kod na dezaktywację niestety nie działa. Wypróbowałem już wszystkie kody jakie są tu podane i może nawet jeszcze inne, które znalazłem gdzieś w sieci, ale nic z tego. Kiedyś było też tak, że gdy dniu odnowienia się pakietu na koncie nie było wystarczających środków to pakiet sam się wyłączał Teraz niestety aktywuje się zaraz po doładowaniu, nawet jeśli, jak w ostatnim przypadku, minęło 2 tyg. od dnia automat. odnowienia pakietu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
thoomas,
thoomas pisze:Kiedyś było też tak, że gdy dniu odnowienia się pakietu na koncie nie było wystarczających środków to pakiet sam się wyłączał Teraz niestety aktywuje się zaraz po doładowaniu, nawet jeśli, jak w ostatnim przypadku, minęło 2 tyg. od dnia automat. odnowienia pakietu.
W celu wyłączenia pakietu możesz wysłać wiadomość e-mail na adres bok@plus.pl. Następnie podaj proszę numer zagadnienia otrzymany w informacji zwrotnej, wówczas spróbuję przyspieszyć sprawę.Pakiety odnawiają się automatycznie co 744 godzinyv o ile na koncie Abonenta są środki niezbędne do pobrania opłaty, o której mowa w pkt. 6. W przypadku braku środków wystarczających do pobrania opłaty Pakiet zostanie odnowiony z chwilą zasilenia konta kwotą pozwalającą na pobranie opłaty, o ile nastąpi to w ciągu 31 dni od dnia wygaśnięcia Pakietu. Jeśli w ciągu 31 dni od dnia wygaśnięcia Pakietu na koncie Abonenta nie pojawią się środki wystarczające do pobrania opłaty Pakiet jest automatycznie dezaktywowany. W przypadku gdy Abonent posiada na koncie kilka pakietów cyklicznych, pakiety te odnawiają się w ramach środków dostępnych na koncie. Jako pierwszy odnowi się pakiet, którego okres ważności upłynął najwcześniej. W momencie odnowienia Pakietu pobierana jest opłata zgodnie z pkt. 6.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Zagadnienie: 141218-001067
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
thoomas,
Dziękuję. Przekazuję dalej.thoomas pisze:Zagadnienie: 141218-001067
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Witam, mam ten sam problem co mój poprzednik. Jakiś czas temu zmieniłam taryfę na Plush i nie mogę wyłączyć pakietu 25 MB z poprzedniej taryfy. Wszystkie opisane wcześniej kody nie działają, pojawia się tylko komunikat o tym że usługa jest niedostępna. Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Witaj sailon,
posiadasz kod PUK do tego numeru?
posiadasz kod PUK do tego numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wyłączenie pakietu 25mb z poprzedniej taryfy
Niestety nie.