Rok ważności konta

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rok ważności konta

Post autor: Joanna_Plus »

dareios,
Okres karencji dla Abonentów Na Kartę korzystających z taryfy Plus na Kartę Więcej przez Rok upływa w 365 dniu od chwili zawieszenia konta z powodu zakończenia okresu ważności dla usług wychodzących lub wyczerpania jego wartości.
https://www.plus.pl/documents/16/bec3c9 ... ez_rok.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ossa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 kwie 2018, o 02:52

Re: Rok ważności konta

Post autor: ossa »

Ile czasu trwa aktywacja usługi "rok ważności konta". Wklepałam kod, a po kilkunastu godzinach w sprawdzaniu taryfy wciąż jest komunikat "twoje zlecenie jest przetwarzane, poczekaj na sms potwierdzający".
Awatar użytkownika
Plush
Starszy Plusmaniak
Posty: 166
Rejestracja: 30 sty 2018, o 13:46
Lokalizacja: Plush'akowo

Re: Rok ważności konta

Post autor: Plush »

ossa pisze:Ile czasu trwa aktywacja usługi "rok ważności konta". Wklepałam kod, a po kilkunastu godzinach w sprawdzaniu taryfy wciąż jest komunikat "twoje zlecenie jest przetwarzane, poczekaj na sms potwierdzający".
Jaki kod wklepałeś na aktywację usługi "Rok ważności konta" i z jakiej taryfy korzystasz ?
Uwielbiam Plush'aka
ossa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 kwie 2018, o 02:52

Re: Rok ważności konta

Post autor: ossa »

To nowy starter , na opakowaniu pisze (JA+NA KARTE). Kod wpisalam *136*11*183# , W tej chwili nie moge sprawdzic jaka mam taryfe, bo po wpisaniu *147# wyskakuje tylko komunikat "twoje zlecenie jest przetwarzane, poczekaj na sms potwierdzajacy". W ogole dziwne, bo wyskakuje mi ,ze konto "ważne do 24 lutego 2018" ( gdy sprawdzam stan i waznosc konta), a starter kupilam wczoraj.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Rok ważności konta

Post autor: sl@w_es »

Wykonaj pierwsze połączenie (może być na jakiś bezpłatny nr np. 2626) lub wyślij SMS - karta zostanie aktywowana w sieci i wszytko powinno być już OK.

P.S.
RWK w taryfie JA + NA KARTĘ aktywuje się kodem *136*11*18#, a nie *136*11*183#. Po aktywacji promocji wymagane jest zasilenie konta.

Regulamin PromocjiJa + Rok Ważności Konta
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ossa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 kwie 2018, o 02:52

Re: Rok ważności konta

Post autor: ossa »

Zrobiłam literowke , oczywiscie kod *13*11*18# (hashtag jest na tym klawiszu co 3 wiec tu blednie wpisalam bez shifta) i najpierw aktywowałam numer połaczeniem. Teraz nie moge nawet sprawdzic taryfy, ciagle jest "zlecenie przetwarzane"
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Rok ważności konta

Post autor: sl@w_es »

ossa pisze:(...) aktywowałam numer połaczeniem. Teraz nie moge nawet sprawdzic taryfy, ciagle jest "zlecenie przetwarzane"
Otrzymałaś SMS powitalnego po aktywacji? Co z innymi kodami USSD np. stan i ważność konta *100# działa?

Zresetuj telefon - wyłącz go i włącz.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ossa
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 kwie 2018, o 02:52

Re: Rok ważności konta

Post autor: ossa »

*100#- stan konta 1 zł, zmieniła się data ważności konta na 13 maja (było na luty).
*136# i *121# komunikat : twoje zlecenie jest przetwarzane. Nie pamiętam, czy dostałam SMSa :( bo ja kasuje szybko takie rzeczy i nie pamiętam czy był.

EDIT:
sobota, 28 kwietnia 2018, 23:01

Byłam w salonie. Powiedzieli, ze jest jakaś awaria do poniedziałku.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2018, o 19:39 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rok ważności konta

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj ossa,
- jak sytuacja wygląda dzisiaj?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ziom94
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 16 cze 2014, o 13:41
Lokalizacja: Kwidzyn

Re: Rok ważności konta

Post autor: ziom94 »

Aktywowałem 20 października Rok ważności konta w Plushu. Niestety środków zrobiło się nie wiele więc doładowałem dzisiaj konto za 100 zł co standardowo daje ważność pół roku. I teraz tak gdy sprawdzam środki *100# wyświetla że konto mam aktywne do 30 października (po doładowaniu). Jednak gdy wprowadzę*136# to mam ,,Rok ważności konta do 20 października. I teraz pytanie. Co jest bardziej wiarygodne? Która data?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Rok ważności konta

Post autor: Ron »

ziom94 pisze:Aktywowałem 20 października Rok ważności konta w Plushu. Niestety środków zrobiło się nie wiele więc doładowałem dzisiaj konto za 100 zł co standardowo daje ważność pół roku. I teraz tak gdy sprawdzam środki *100# wyświetla że konto mam aktywne do 30 października (po doładowaniu). Jednak gdy wprowadzę*136# to mam ,,Rok ważności konta do 20 października. I teraz pytanie. Co jest bardziej wiarygodne? Która data?
180 dni po doładowaniu za 100 zł wykroczyło poza ważność usługi Rok Ważności Konta. Czyli kod *100# jest od ważności konta na połączenia wychodzące i pokazuje prawidłowy stan.

Natomiast *136# pokazuje aktywną usługę RWK i do kiedy jest ważna.
simon_bdg
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 lut 2017, o 16:07

Dziwny problem z Rok Ważności Konta.

Post autor: simon_bdg »

Posiadam taryfę Nowy Plush. W poniedziałek uruchomiłem krótkim kodem promocje Rok Ważności Konta, po czym dokonałem doładowania konta za 5 zł (pon. 22:52). We wtorek o godz. 9:10 dostałem sms'a, że promocja Rok Ważności Konta w Plushu została włączona. Po czym w piątek dostaje informacje, że dzisiaj zostaną zablokowane połączenie i wysyłanie sms. I dzisiaj o 22:52 zostało zablokowane konto, tak jakby system naliczył tylko 3 dni od doładowania pomijając promocję Rok Ważności Konta. Spotkał się ktoś z takim problemem i jak to rozwiązać?
Ostatnio zmieniony 21 maja 2018, o 10:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 244
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Dziwny problem z Rok Ważności Konta.

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry.
Moim zdaniem nie ma żadnego problemu i wszystko zadziało prawidłowo. Po zleceniu uruchomienia promocji operator zgodnie z regulaminem ma 24 godz. na jej włączenie. Przeważnie dzieje się to natychmiast ale w Twoim wypadku przedłużyło się to do nieco ponad 10 godz. Ponieważ z zasilaniem nie poczekałeś do czasu aktywacji przez operatora promocji RWK, system przedłużył ważność konta o 120 godz. zgodnie z cennikiem. Od poniedziałku 22.52 do soboty 22.52 jest właśnie 120 godz. czyli 5 dni. Należy zawsze pamiętać, że zlecenie użytkownika na włączenie danej promocji czy pakietu nie jest równoznaczne z ich faktycznym uruchomieniem. Po ponownym zasileniu za 5 zł system powinien przedłużyć ważność konta o 365 dni (przez 30 dni do chwili uruchomienia promocji).
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rok ważności konta

Post autor: Joanna_Plus »

simon_bdg,
misiu-182 pisze:Po zleceniu uruchomienia promocji operator zgodnie z regulaminem ma 24 godz. na jej włączenie.
Zgadza się. Przed dokonaniem zasilenia promocja była widoczna pod kodem *136#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nikita_Bennet
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 10 sty 2014, o 12:00

Re: Rok ważności konta

Post autor: Nikita_Bennet »

Swego czasu była siakaś promocja RWK+ileś GB za rejestrację karty, w sumie trzeba było zaktualizować dane i uruchomić to kodem. Czy to działa dalej i czy zmieniajac dane z osoby prywatnej na działalność idzie wziąć RWK?
Wiem że pozostaje opcja przejść na taryfę plusha ....
ODPOWIEDZ