Witam. To znowu ja ;) chyba już znam przyczynę dlaczego znikają mi te pieniądze z konta. Otoz w ustawieniach sieci wyłączyłam preferowany typ sieci LTE/3G/2G i przełaczyłam na 3G/2G, i o dziwo problem zniknął. Dzisiaj chciałam jeszcze raz sprawdzić czy aby na pewno to jest przyczyną i zmieniłam typ sieci znowu na ten z LTE i podczas połączenia poszło mi 36gr na internet. Transmisja danych wyłączona. Czy ktoś może mi teraz powiedzieć dlaczego tak się dzieje?
przy wyłączonej transmisji danych, telefon nie powinien generować sesji ani w LTE ani w 2G czy też 3G.
Jak wygląda sytuacja po dokonaniu tych czynności:
Joanna_Plus pisze:Jeżeli masz pewność, że transmisja danych nie była włączona, to pozostaje sprawdzenie sytuacji na innym telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzień dobry
w dniu wczorajszym tj. 03.10.2016 r. doładowałam konto kwota 30 zł i po doładowaniu maiłam kwotę ponad 36 zł. Mam aktywne pakiety 1Gb za 10 zł i 200 min za 10 zł i kwota 20 zł została pobrana po doładowaniu i stan konta wynosił ponad 16 zł, za około godzinę otrzymałam sms ze kończą mi się środki na koncie i po sprawdzeniu okazał się że ma saldo ujemne - 14,11 zł.
Z jakiej przyczyny zniknęło mi z konta ok. 30zł ? jak to możliwe żeby wyparowywały pieniądze ? nie może to być jakaś transmisja danych bo mam w umowie ze jak wykorzystam 1gb to mi zwalnia internet i nie są naliczane opłaty. przez ten czas kiedy zniknęły mi te 30 zł nie korzystałam z telefonu.
katarzyna mrzygłód, w tej sytuacji złóż proszę reklamację, a następnie podaj mi jej numer poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ten problem pojawił się u mnie. Wczoraj doładowałem za 30 zł i miałem na koncie 42. Następnego dnia obejrzałem filmik na yt, nagle się wyłączył net i miałem -10 PLN. Liczę na rozpatrzenie mojego problemu.
patryk7588 pisze:Miałeś aktywny jakiś pakiet internetowy?
nautilus pisze:Tak miałem.
Przy aktywacji pakietu internetowego bardzo ważne jest to aby:
1. W przypadku włączenia Promocji podczas trwania sesji (połączenia z internetem), należy najpierw dokonać rozłączenia transmisji danych, a następnie po uruchomieniu Promocji ponownie nawiązać połączenie.
nautilus pisze:Złożyłem reklamację tydzień temu i wciąż brak rezultatów.
W jaki sposób składałeś tę reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
doładowałem 50 zł, bo potrzebowałem mieć aktywne konto.
Przy aktywacji pakietu internetowego bardzo ważne jest to aby:
1. W przypadku włączenia Promocji podczas trwania sesji (połączenia z internetem), należy najpierw dokonać rozłączenia transmisji danych, a następnie po uruchomieniu Promocji ponownie nawiązać połączenie.
Nie wiedziałem o tym. Zawszę jak doładowuję konto to automatycznie dostaje pakiet internetowy. Probowałem to sobie wyłączyć, wszystkie kody dezaktywacyjne wpisywałem i nie podziałało, nie wiem jaka to jest promocja.