Magda_Plus pisze:Czy możesz napisać co masz dostępne pod kodami *136# i *121#?
Przesłałam prośbę o szybsze rozpatrzenie reklamacji.
Aktywne promocje: interent i Smsy (1060652) 06-02-2017 09:48
Aktywne pakiety: 30 bezpłatnych wizytówek (30sms)
Właśnie dostałem email od departamentu reklamacji plus:
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie e-mail otrzymane 12.1.2017 r. informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę postanowiłam w dniu 19.1.2017 r. zasilić konto numeru 6xxxxxxxx kwotą 38,46 zł.
Przeprowadzona analiza wykazała, że w dniu 8.1.2017 r. z konta ww. numeru pobraliśmy kwotę 38,46 zł za transmisję danych w ramach usługi GPRS. We wskazanym okresie nie aktywowano Pakietu internetowego, w ramach którego takie połączenia miałyby być rozliczane. W związku z powyższym, opłaty naliczyliśmy zgodnie z obowiązującym Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych za wysyłane i odebrane dane. Wyjaśniam, że wszelkie czynności wykonane przy użyciu telefonu i karty SIM traktowane są jako dokonane przez Abonenta bądź za jego zgodą.
Biorąc pod uwagę przedstawione uzasadnienie reklamacja powinna być rozpatrzona negatywnie, jednakże postanowiłam przyznać jednorazowy rabat. Mam nadzieję, że decyzja okaże się satysfakcjonująca.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, o 14:51 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:usunięcie numeru telefonu.
nautilus zgodnie z przestawionymi informacjami korzystasz z promocji Internet i SMS-y. Sytuacja została Ci wyjaśniona. Cieszę się, że pieniądze zostaną Ci zwrócone.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ