Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
dsq, jojo bardzo się cieszę, że możecie korzystać z usług ponownie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
WItam. Wczoraj podczas korzystania z telefonu miałem na koncie 11 groszy i nie miałem aktywnego żadnego pakietu Internetowego, ponieważ wcześniej wyłączyłem go bo wyczerpał się i prędkość została ograniczona (z prędkością do 32 Kb/s nie da się korzystać z Ipli), włączyłem więc potem w telefonie transmisję danych, wszystko było ok, Ipla nie pobierała środków z konta (sprawdzałem po zakończeniu sesji), jednak obecnie jest na koncie -37,13 zł i konto zablokowane.
Dodam, że wg. cennika taryfy z której korzystam opłata za transfer wynosi 19 gr/100 kB, więc przy takim stanie konta, wszystkie usług Internetowe chyba nie powinny działać, oprócz Ipli za którą nie są naliczane dane.
Czy jest możliwość wyzerowania konta z tych -37,13 zł?
Dodam, że wg. cennika taryfy z której korzystam opłata za transfer wynosi 19 gr/100 kB, więc przy takim stanie konta, wszystkie usług Internetowe chyba nie powinny działać, oprócz Ipli za którą nie są naliczane dane.
Czy jest możliwość wyzerowania konta z tych -37,13 zł?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Witaj aw22,
Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?
Po dokonaniu tego, odezwij się proszę do mnie przez ten formularz.
Cała transmisja danych działająca w tle, będzie rozliczana zgodnie z cennikiem.aw22 pisze:wszystkie usług Internetowe chyba nie powinny działać
Tak, reklamacyjnie.aw22 pisze:Czy jest możliwość wyzerowania konta z tych -37,13 zł?
Plus na Kartę - Jak złożyć reklamację?
Po dokonaniu tego, odezwij się proszę do mnie przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Witam,
wczoraj rano chciałam zadzwonić jednak usłyszałam,że nie mam środków na koncie. Zdziwiłam się, bo przecież kilka dni wcześniej doładowałam konto. Mam w Mixie i pilnuję zawsze by doładować konto w określonym terminie. Sprawdziłam stan konta a tam - 892,10zł!!
Nie jest to możliwe, w domu uzywam Wi Fi natomiast pakiet internetowy w Plusie w ogóle u mnie nie działa, a jak zadziała to strasznie muli i nie można otworzyć żadnej strony. Po sprawdzeniu stanu konta dostałam smsa, że pakiet internetowy został wykorzystany. Zabrało mi prawie 1000 zł w ciągu paru godzin, chociaż nie użyłam w ogóle pakietu. Gdzie mogłabym rozwiązać ten problem??
wczoraj rano chciałam zadzwonić jednak usłyszałam,że nie mam środków na koncie. Zdziwiłam się, bo przecież kilka dni wcześniej doładowałam konto. Mam w Mixie i pilnuję zawsze by doładować konto w określonym terminie. Sprawdziłam stan konta a tam - 892,10zł!!
Nie jest to możliwe, w domu uzywam Wi Fi natomiast pakiet internetowy w Plusie w ogóle u mnie nie działa, a jak zadziała to strasznie muli i nie można otworzyć żadnej strony. Po sprawdzeniu stanu konta dostałam smsa, że pakiet internetowy został wykorzystany. Zabrało mi prawie 1000 zł w ciągu paru godzin, chociaż nie użyłam w ogóle pakietu. Gdzie mogłabym rozwiązać ten problem??
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Witaj mon_sty,
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji tym samym proszę prześlij przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
sprawę przekażemy do Departamentu Reklamacji tym samym proszę prześlij przez ten formularz:
- imię i nazwisko;
- dokładny adres zamieszkania (zgodny z danymi posiadanymi przez Polkomtel sp. z o.o.);
- numer telefonu.
Dodam, że reklamację może złożyć właściciel telefonu lub osoba pisemnie upoważniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
dziękuję bardzo za pomoc :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
mon_sty,
wszystko się już zgadza, tak?
wszystko się już zgadza, tak?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 17 lis 2015, o 16:03
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Witam.
Mam ten sam problem co mon_sty, tzn. jeszcze wczoraj wieczorem/w nocy miałem ponad 40zł na koncie, przez noc telefon nie był w ogóle używany, a dziś rano zobaczyłem, że moje konto zostało zablokowane i mam na nim -418,94zł. Posiadam pakiet internetowy, skończył się kilka dni temu, ale standardowo, jak zawsze, została obniżona prędkość łącza, a nie został on wyłączony całkowicie. Skończyłby się dopiero 19.11.2015r. Jestem już Waszym klientem od kilku ładnych lat i pierwszy raz mam taką sytuację.
Złożyłem dziś reklamację, ale powiedziano mi, że może to potrwać nawet do 30 dni, a na tak długi okres bez telefonu nie mogę sobie pozwolić. Jest możliwość przyspieszenia w jakiś sposób tej reklamacji i odblokowania środków?
Odnośnie tej reklamacji to mam jedynie nr Zagadnienia:151117-001239.
Pozdrawiam.
Mam ten sam problem co mon_sty, tzn. jeszcze wczoraj wieczorem/w nocy miałem ponad 40zł na koncie, przez noc telefon nie był w ogóle używany, a dziś rano zobaczyłem, że moje konto zostało zablokowane i mam na nim -418,94zł. Posiadam pakiet internetowy, skończył się kilka dni temu, ale standardowo, jak zawsze, została obniżona prędkość łącza, a nie został on wyłączony całkowicie. Skończyłby się dopiero 19.11.2015r. Jestem już Waszym klientem od kilku ładnych lat i pierwszy raz mam taką sytuację.
Złożyłem dziś reklamację, ale powiedziano mi, że może to potrwać nawet do 30 dni, a na tak długi okres bez telefonu nie mogę sobie pozwolić. Jest możliwość przyspieszenia w jakiś sposób tej reklamacji i odblokowania środków?
Odnośnie tej reklamacji to mam jedynie nr Zagadnienia:151117-001239.
Pozdrawiam.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Witaj Gravitronik,
Sprawę przekazałam dalej.Gravitronik pisze:Zagadnienia:151117-001239
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Witam mam dokładnie ten sam problem co osoby wyżej. Doładowałem konto za 30 zł, aktywował się pakiet 1 gb internetu, rano -959,49zł , pakiety wyczerpane, o co w tym chodzi?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Nyziu ,
odpisałam w Twojej sprawie w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 20#p183920.
odpisałam w Twojej sprawie w tym wątku: http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 20#p183920.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
Pieniądze, które miałam na koncie nie wróciły, ale przynajmniej stan jest teraz 0
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
mon_sty,
podaj mi proszę w odpowiedzi na mojego wczorajszego maila saldo, które było na koncie Twojego numeru, przed tą sytuacją. Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.
Wracając jeszcze do zmian, o które pytałaś, to należy ich dokonać w sposób opisany w naszym FAQ.
podaj mi proszę w odpowiedzi na mojego wczorajszego maila saldo, które było na koncie Twojego numeru, przed tą sytuacją. Przekażę wówczas sprawę do Departamentu Reklamacji.
Wracając jeszcze do zmian, o które pytałaś, to należy ich dokonać w sposób opisany w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Minusowy stan konta + zarejestrowany numer
Witam, problem polega na tym, że przez moją nie uwagę i nie wyłączenie transmisji danych zostały pobrane pieniądze z konta. Jest to telefon na kartę, ale numer jest zarejestrowany. Czy będą poniesione jakieś konsekwencje?
Ostatnio zmieniony 10 maja 2016, o 07:41 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, połączenie z odpowiednim wątkiem.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu, połączenie z odpowiednim wątkiem.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze
osimir jakie jest saldo ujemne Twojego konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ