Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Joanna_Plus »

aaa_666,

pytam, bo u mnie przy danej aplikacji nie ma podziału na rodzaj transmisji.
aaa_666 pisze:Cały czas korzystam z wi-fi a transfer danych jest wyłączony.
Jeżeli masz pewność, że transmisja danych nie była włączona, to pozostaje sprawdzenie sytuacji na innym telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aaa_666
Początkujący PlusManiak
Posty: 25
Rejestracja: 20 wrz 2013, o 09:35

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: aaa_666 »

Witam. To znowu ja ;) chyba już znam przyczynę dlaczego znikają mi te pieniądze z konta. Otoz w ustawieniach sieci wyłączyłam preferowany typ sieci LTE/3G/2G i przełaczyłam na 3G/2G, i o dziwo problem zniknął. Dzisiaj chciałam jeszcze raz sprawdzić czy aby na pewno to jest przyczyną i zmieniłam typ sieci znowu na ten z LTE i podczas połączenia poszło mi 36gr na internet. Transmisja danych wyłączona. Czy ktoś może mi teraz powiedzieć dlaczego tak się dzieje?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj aaa_666,

przy wyłączonej transmisji danych, telefon nie powinien generować sesji ani w LTE ani w 2G czy też 3G.
Jak wygląda sytuacja po dokonaniu tych czynności:
Joanna_Plus pisze:Jeżeli masz pewność, że transmisja danych nie była włączona, to pozostaje sprawdzenie sytuacji na innym telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
katarzyna mrzygłód
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 paź 2016, o 12:16

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: katarzyna mrzygłód »

Dzień dobry
w dniu wczorajszym tj. 03.10.2016 r. doładowałam konto kwota 30 zł i po doładowaniu maiłam kwotę ponad 36 zł. Mam aktywne pakiety 1Gb za 10 zł i 200 min za 10 zł i kwota 20 zł została pobrana po doładowaniu i stan konta wynosił ponad 16 zł, za około godzinę otrzymałam sms ze kończą mi się środki na koncie i po sprawdzeniu okazał się że ma saldo ujemne - 14,11 zł.
Z jakiej przyczyny zniknęło mi z konta ok. 30zł ? jak to możliwe żeby wyparowywały pieniądze ? nie może to być jakaś transmisja danych bo mam w umowie ze jak wykorzystam 1gb to mi zwalnia internet i nie są naliczane opłaty. przez ten czas kiedy zniknęły mi te 30 zł nie korzystałam z telefonu.

proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Przemek_Plus »

katarzyna mrzygłód, w tej sytuacji złóż proszę reklamację, a następnie podaj mi jej numer poprzez ten formularz. Postaram się przyspieszyć rozpatrzenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
katarzyna mrzygłód
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 paź 2016, o 12:16

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: katarzyna mrzygłód »

Złożyłam reklamacje przez Plus online, jedyny numer jaki się pojawił to nr. telefonu, wysyłam go formularzem tak jak Pan napisał . Dziękuję
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Przemek_Plus »

katarzyna mrzygłód, dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałem prośbę o możliwie najszybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
katarzyna mrzygłód
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 paź 2016, o 12:16

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: katarzyna mrzygłód »

Ja również dziękuje za szybkie rozpatrzenie reklamacji z pozytywnym wynikiem. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Przemek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2016, o 13:51

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Przemek_Plus »

katarzyna mrzygłód pisze:dziękuje za szybkie rozpatrzenie reklamacji z pozytywnym wynikiem
Super, świetna wiadomość :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nautilus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 sty 2017, o 20:34

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: nautilus »

Ten problem pojawił się u mnie. Wczoraj doładowałem za 30 zł i miałem na koncie 42. Następnego dnia obejrzałem filmik na yt, nagle się wyłączył net i miałem -10 PLN. Liczę na rozpatrzenie mojego problemu.

Pozdrawiam
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: habish »

Miałeś aktywny jakiś pakiet internetowy?
nautilus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 sty 2017, o 20:34

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: nautilus »

Złożyłem reklamację tydzień temu i wciąż brak rezultatów.
Mam nadzieję że zwrócą mi pieniądze.
patryk7588 pisze:Miałeś aktywny jakiś pakiet internetowy?
Tak miałem.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Joanna_Plus »

nautilus,

nadal Twoje saldo wynosi:
nautilus pisze:-10 PLN
patryk7588 pisze:Miałeś aktywny jakiś pakiet internetowy?
nautilus pisze:Tak miałem.
Przy aktywacji pakietu internetowego bardzo ważne jest to aby:
1. W przypadku włączenia Promocji podczas trwania sesji (połączenia z internetem), należy najpierw dokonać rozłączenia transmisji danych, a następnie po uruchomieniu Promocji ponownie nawiązać połączenie.
nautilus pisze:Złożyłem reklamację tydzień temu i wciąż brak rezultatów.
W jaki sposób składałeś tę reklamację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nautilus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 8 sty 2017, o 20:34

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: nautilus »

nadal Twoje saldo wynosi:
-10 PLN
doładowałem 50 zł, bo potrzebowałem mieć aktywne konto.
Przy aktywacji pakietu internetowego bardzo ważne jest to aby:
1. W przypadku włączenia Promocji podczas trwania sesji (połączenia z internetem), należy najpierw dokonać rozłączenia transmisji danych, a następnie po uruchomieniu Promocji ponownie nawiązać połączenie.
Nie wiedziałem o tym. Zawszę jak doładowuję konto to automatycznie dostaje pakiet internetowy. Probowałem to sobie wyłączyć, wszystkie kody dezaktywacyjne wpisywałem i nie podziałało, nie wiem jaka to jest promocja.
W jaki sposób składałeś tę reklamację?
Przez formularz kontaktowy...
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Ujemny stan konta przy zarejestrowanym numerze

Post autor: Magda_Plus »

nautilus pisze:Probowałem to sobie wyłączyć, wszystkie kody dezaktywacyjne wpisywałem i nie podziałało, nie wiem jaka to jest promocja.


Napisz jakich kodów użyłeś? Czy masz taką taryfę jak w Twoim opisie? Proszę podaj mi dokładnie jej nazwę, uzyskasz ją dzięki wpisaniu kodu *147#.
nautilus pisze: W jaki sposób składałeś tę reklamację?
Przez formularz kontaktowy...
Czy dostałeś numer zgłoszenia? Jeśli tak, to podaj mi go tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ