Przeniesienie numeru do innej sieci.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Witaj borys92,
w przypadku przeniesienia numeru saldo konta przepada.
w przypadku przeniesienia numeru saldo konta przepada.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Po trzech miesiącach prób stwierdzam ze nie ma możliwości aby przenieść numer od innego operatora do sieci Plus na kartę. To tylko marketingowa sciema.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Slawomir,
co takiego się stało?
co takiego się stało?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przeniesienie numer do innej sieci - odrzucono
Witam,
złożyłem wniosek o przeniesienie numeru telefonu z Państwa sieci do sieci Play w tym tygodniu. Dzisiaj otrzymałem informację zwrotną, że przeniesienie mojego numeru nie było możliwe ponieważ typ usług we wniosku ( abonament lub numer na kartę) jest inny niż u Was w systemie.
Wniosek był składany w moim imieniu natomiast numer jest przypisany na moją Mamę. Jestem upoważniony do wykonywania wszelkich zmian, więc z tym problemem nie powinno być. Ponadto umowa z Wami wygasła z dniem wykorzystania wszystkich doładowań.
Przy składaniu wniosku o przeniesieniu numeru zaznaczyłem, że korzystam z oferty na kartę (doładowania). Moja obecna taryfa do JA+MIX
Co może być powodem odrzucenia wniosku ?
złożyłem wniosek o przeniesienie numeru telefonu z Państwa sieci do sieci Play w tym tygodniu. Dzisiaj otrzymałem informację zwrotną, że przeniesienie mojego numeru nie było możliwe ponieważ typ usług we wniosku ( abonament lub numer na kartę) jest inny niż u Was w systemie.
Wniosek był składany w moim imieniu natomiast numer jest przypisany na moją Mamę. Jestem upoważniony do wykonywania wszelkich zmian, więc z tym problemem nie powinno być. Ponadto umowa z Wami wygasła z dniem wykorzystania wszystkich doładowań.
Przy składaniu wniosku o przeniesieniu numeru zaznaczyłem, że korzystam z oferty na kartę (doładowania). Moja obecna taryfa do JA+MIX
Co może być powodem odrzucenia wniosku ?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2018, o 13:59 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Witaj arcich,
Przeniesienia może dokonać tylko właściciel numeru.arcich pisze:Wniosek był składany w moim imieniu natomiast numer jest przypisany na moją Mamę.
To jest oferta kontraktowa, więc traktowana jest jak postpaid (abonament).arcich pisze:Przy składaniu wniosku o przeniesieniu numeru zaznaczyłem, że korzystam z oferty na kartę (doładowania). Moja obecna taryfa do JA+MIX
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
W takim razie bez względu na to iż wykonałem wszystkie doładowania dwa miesiące temu i umowa jest nieważna to i tak aby przenieść numer musi wlaściciel numeru osobiście złożyć taki wniosek? Czy osoba która ma upowaznienie nie może tego wykonać?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
arcich,
Zatem umowa została zakończona, ale właściciel nie uległ zmianie.arcich pisze:W takim razie bez względu na to iż wykonałem wszystkie doładowania dwa miesiące temu i umowa jest nieważna to i tak aby przenieść numer musi wlaściciel numeru osobiście złożyć taki wniosek?
To jest upoważnienie notarialne?arcich pisze:Czy osoba która ma upowaznienie nie może tego wykonać?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wyrejestrowanie numeru plus i przejście do Orange na aboname
Witam.
Jakiś czas temu chciałam przenieść numer narzeczonego z plusa na kartę do Orange na abonament. Niestety obecny operator sieci narzeczonego (plus) odrzucił prośbę przeniesienia numeru informując, że dane podane w Orange różnia się od danych podanych w plusie. Narzeczony niestety nie pamięta co mogło by być sprzeczne. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?
Jakiś czas temu chciałam przenieść numer narzeczonego z plusa na kartę do Orange na abonament. Niestety obecny operator sieci narzeczonego (plus) odrzucił prośbę przeniesienia numeru informując, że dane podane w Orange różnia się od danych podanych w plusie. Narzeczony niestety nie pamięta co mogło by być sprzeczne. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?
Ostatnio zmieniony 18 mar 2019, o 09:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do właściwego działu.
Powód: przeniosłam do właściwego działu.
QDO
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Witaj pyzaczek,
Dobrze rozumiem, że u nas numer zarejestrowany jest na narzeczonego, a zawarcia umowy po przeniesieniu, chcesz dokonać Ty?pyzaczek pisze:Niestety obecny operator sieci narzeczonego (plus) odrzucił prośbę przeniesienia numeru informując, że dane podane w Orange różnia się od danych podanych w plusie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 lip 2019, o 10:04
Problem z połączeniami wychodzącymi na konkretne numery
Witam wszystkich,
Szukam pomocy przy rozwiązaniu, wydawać by się mogło dosyć prostego case'a - tylko z sieci Plus z numerów z ofertą MIX/na kartę nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora. Problem ten nie występuje z numerów od innych operatorów oraz z numerów sieci Plus z taryfą abonamentową.
Mianownik wspólny: sieć Plus i taryfa prepaid
Pryz próbie połączenia się na te numery, połączenie jest od razu zrywane, brak komunikatów w słuchawce, na ekranie telefonu pojawia się komunikat "zakończono połączenie", dotyczy to również wysyłania SMSów.
Problem został zgłaszany dwukrotnie na infolinie Plusa bez żadnego rozwiązania - moje zgłoszenia są zamykane bez żadnej informacji zwrotnej. To naganne podejście działu technicznego zmusza mnie do kolejnych połączeń na infolinie, a tam od nowa muszę wałkować temat i odpowiadać na pytania typu "Czy sprawdzał Pan tę kartę SIM w innym smartphonie?"
Mam wrażenie, że żaden z pracowników nie potrafi wykonać prostej weryfikacji - spróbować połączyć się z numeru z Plusa w ofercie prepaid z numerami podanymi w zgłoszeniu. NIKT Z DZIAŁU TECHNICZNEGO NIE POTRAFI TEGO ZROBIĆ.
Sprawa ciągnie się już naprawdę długo i mam dosyć wydzwaniania na infolinię. Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi pomóc? Powoli mam wrażenie, że jedyną możliwością rozwiązania sprawy będzie interwencja UKE :(
Pozdrawiam,
Rozczarowany Klient
Szukam pomocy przy rozwiązaniu, wydawać by się mogło dosyć prostego case'a - tylko z sieci Plus z numerów z ofertą MIX/na kartę nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora. Problem ten nie występuje z numerów od innych operatorów oraz z numerów sieci Plus z taryfą abonamentową.
Mianownik wspólny: sieć Plus i taryfa prepaid
Pryz próbie połączenia się na te numery, połączenie jest od razu zrywane, brak komunikatów w słuchawce, na ekranie telefonu pojawia się komunikat "zakończono połączenie", dotyczy to również wysyłania SMSów.
Problem został zgłaszany dwukrotnie na infolinie Plusa bez żadnego rozwiązania - moje zgłoszenia są zamykane bez żadnej informacji zwrotnej. To naganne podejście działu technicznego zmusza mnie do kolejnych połączeń na infolinie, a tam od nowa muszę wałkować temat i odpowiadać na pytania typu "Czy sprawdzał Pan tę kartę SIM w innym smartphonie?"
Mam wrażenie, że żaden z pracowników nie potrafi wykonać prostej weryfikacji - spróbować połączyć się z numeru z Plusa w ofercie prepaid z numerami podanymi w zgłoszeniu. NIKT Z DZIAŁU TECHNICZNEGO NIE POTRAFI TEGO ZROBIĆ.
Sprawa ciągnie się już naprawdę długo i mam dosyć wydzwaniania na infolinię. Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi pomóc? Powoli mam wrażenie, że jedyną możliwością rozwiązania sprawy będzie interwencja UKE :(
Pozdrawiam,
Rozczarowany Klient
Ostatnio zmieniony 30 lip 2019, o 11:11 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Witaj Rozczarowanie,
Jeżeli sytuacja występuje od momentu przeniesienia tych numerów, problem powinien zostać zgłoszony do operatora, do którego nastąpiło przeniesienie.Rozczarowanie pisze:nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 lip 2019, o 10:04
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Nawet w sytuacji kiedy problem występuje tylko z numeraów z MIX i na karte? Z telefonu z abonamentu Plus mogę połączyć się prawidłowo, więc wskazuje to na problem w sieci Plus.Jeżeli sytuacja występuje od momentu przeniesienia tych numerów, problem powinien zostać zgłoszony do operatora, do którego nastąpiło przeniesienie.
Dodam, że przy tych połączeniach w ogóle nie dochodzi do routingu, telefon zakańcza połączenie bez jakiegokolwiek komunikatu głosowego.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Rozczarowanie,
tak
tak
Joanna_Plus pisze: Jeżeli sytuacja występuje od momentu przeniesienia tych numerów
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 lip 2019, o 10:04
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
@Joanna_Plus
Problem jest tylko z numerów z Plusa na kartę, od innych operatorów wszystko działa prawidłowo, a Ty odsyłasz mnie do operatora z którym nawet nie mam umowy, żebym tam zgłaszał problem?
Mam zastrzeżenia co do Twojej wiedzy w tym temacie, ale trudno, będę walczył na infolinii.
Problem jest tylko z numerów z Plusa na kartę, od innych operatorów wszystko działa prawidłowo, a Ty odsyłasz mnie do operatora z którym nawet nie mam umowy, żebym tam zgłaszał problem?
Mam zastrzeżenia co do Twojej wiedzy w tym temacie, ale trudno, będę walczył na infolinii.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przeniesienie numeru do innej sieci.
Rozczarowanie,
Założyłam, że jest również jakaś inna, alternatywna forma kontaktu z właścicielem/użytkownikiem tych numerów (skoro wiadomo, że zostały one właśnie przeniesione), tym samym, że jest możliwości poinformowania go o dokonaniu takiego zgłoszenia.Rozczarowanie pisze:nie ma możliwości połączenia się z konkretnymi numerami, które zostały przeniesione do konkretnego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ