Teleprzelew nie działa?

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: sl@w_es »

Wczoraj wieczorem chciałem skorzystać z usługi Teleprzelew i nic z tego nie wyszło.
Po wysłaniu SMS-a inicjującego przelew środków otrzymałem wiadomość zwrotną o treści:
Serwis czasowo niedostępny, prosimy spróbować później.
Mimo, że usługa nie została wykonana w oczekiwany sposób to Operator za wysłaną wiadomość zainkasował z mojego konta 0,05 zł. Wszystko zgodnie z Regulaminem usługi pkt 6
Koszt wysłania wiadomości SMS na numer 5511 wynosi 5 groszy z VAT. (...)
Regulamin, regulaminem, ale pobieranie kasy za niewykonaną usługę...
Od czasu zmian właścicielskich Plus/Polkomtel zmienia się cały czas, na Minus.

Reklamacji składał nie będę - szkoda mojego czasu.

P.S.
Poza tematem dodam jeszcze, że w tym czasie nie działały również kody USSD.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: Joanna_Plus »

sl@w_es,

sytuacja związana była z tą kwestią :-(.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
droxu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 9 lis 2015, o 15:50

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: droxu »

Od przynajmniej 2 dni teleprzelew znów nie działa. Komunikat zwrotny "Serwis czasowo niedostepny, prosimy sprobowac pozniej."
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: Ewa_Plus »

droxu,
- jeśli sytuacja dalej występuje to podeślij mi proszę te numery przez formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: marekkalisz19 »

Witam, dzisiaj chciałem przelać kwotę z jednego numeru na kartę na drugi-testowo 18zł, wysłałem wszystko, potwierdziłem i przyszedł sms-doładowanie nie zostało zrealizowane. Jeden numer dzisiaj po tygodniu oczekiwania przeszedł na elastyczną-zmieniłem taryfę od razu na Prosto Na Kartę, a na drugiej karcie jest Elastyczna Na Kartę. Także oba numery są już na kartę, oba są na mnie, może dlatego system nie przepuścił? ;) Edit. Ok doczytałem w regulaminie, że sam sobie ze swojej pierwszej karty na drugą kartę nie mogę przelać, szkoda :D
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj marekkalisz19,
marekkalisz19 pisze:Jeden numer dzisiaj po tygodniu oczekiwania przeszedł na elastyczną
Czy to chodzi o migrację z oferty Plus Mix do Plus na Kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: marekkalisz19 »

Tak, dzisiaj zakończyło się oczekiwanie 7 dni po zakończeniu mixa i włączyli mi plus elastyczną na kartę-po czym po chwili zmieniłem taryfę na prosto na kartę. Mam drugą kartę w telefonie, tam taryfa to Plus elastyczna na kartę bo mam 3 msc rabatu za przeniesienie, ale chyba z 5zł. I jako że mam teraz dwie karty w Plus na kartę to wpadłem na pomysł żeby z tej fortuny która się uzbierała podczas korzystania 10 lat w mixie, a od dzisiaj już na kartę, przelać 18zł na drugą kartę. Ale w regulaminie czytam, że przelać mogę innemu abonentowi, a te dwie karty w plus na kartę są na moje dane, więc chyba dlatego doładowanie nie doszło do skutku.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: Joanna_Plus »

marekkalisz19,
marekkalisz19 pisze:Tak, dzisiaj zakończyło się oczekiwanie 7 dni po zakończeniu mixa
I SMS ze zleceniem Teleprzelewu został wysłany już po tej zmianie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: marekkalisz19 »

tak, już dobrą godzinę po
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: Joanna_Plus »

marekkalisz19,

jeżeli dziś nastąpiło przeniesienie tego numeru z oferty Plus Mix, to być może tutaj widnieje przyczyna braku realizacji tej transakcji. Jeżeli ten przelew to nic pilnego, to spróbuj proszę dokonać zlecenia tej usługi w dniu jutrzejszym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marekkalisz19
PlusManiak
Posty: 59
Rejestracja: 16 sie 2014, o 12:09

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: marekkalisz19 »

Nie nic pilnego, tylko chciałem przetestować ;) Czyli jeżeli obie karty należą do mnie (są na moje dane), to teleprzelew jest możliwy? Bo w regulaminie jest ,,Usługa umożliwia Abonentowi Simplus znajdującemu się w zasięgu sieci Plus lub w roamingu międzynarodowym („Przekazujący”) przekazanie części wartości konta i zasilenie konta („Przekaz”) INNEGO ABONENTA
Simplus znajdującego się w zasięgu sieci Plus lub w roamingu międzynarodowym („Przyjmujący”)."
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Teleprzelew nie działa?

Post autor: Joanna_Plus »

marekkalisz19,
marekkalisz19 pisze:Czyli jeżeli obie karty należą do mnie (są na moje dane), to teleprzelew jest możliwy?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pdimon
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 18 paź 2020, o 21:30

Teleprzelew - serwis niedostępny

Post autor: Pdimon »

Witam ,chciałbym przelać teleprzelewem kwotę , ale od dwóch dni ciąglę przychodzi mi sms ,że serwis chwilowo niedostępny, wpisuję sms o treści P ,kwotę i numer tel. przesyłającego na numer 5511. Dodam ,że posiadam taryfę plus elastyczną na kartę , najpierw myślałem ,że może to nie chodzi na zagraniczną sieć Lyca mobile, ale do playa też chciałem przesłać i ten sam sms Nie wiem czym to jest spowodowane, jakieś porady w tej sprawie, będę wdzięczny.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2021, o 10:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Teleprzelew - serwis niedostępny

Post autor: mariusz9a »

To działa wewnątrz sieci. A nie do obcych operatorów.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
wlo
Szalony PlusManiak
Posty: 318
Rejestracja: 3 sty 2018, o 09:57

Re: Teleprzelew - serwis niedostępny

Post autor: wlo »

Pdimon pisze:[...] jakieś porady w tej sprawie, będę wdzięczny.
Moja rada: czytać regulaminy ;-)
Ty poważnie myślałeś zasilać w ten sposób konto Lyca Mobile albo Pleja?
ODPOWIEDZ