Wyłączenie pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pawel94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2014, o 21:50

Wyłączenie pakietu

Post autor: pawel94 »

Witam,
niedawno przedłużyłem umowę z Plusem przeniosłem się z Mix Plusa na Plush Mixa.
Mój problem polega na tym iż nie mogę wyłączyć pakietu "bez limitu do wszystkich sieci". Prędzej doładowywałem kwotą 30 zł teraz zmieniłem na 40 zł z powodu krótszej umowy lecz przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że mogę w każdej chwili wyłączyć ten pakiet, bo i tak nie rozmawiam tyle, żeby mieć bez limitu. Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany, ale po doładowaniu konta od razu automatycznie bierze mi z konta kasę i się włącza ten pakiet.
Co mam zrobić żeby go wyłączyć?
Ostatnio zmieniony 12 sty 2015, o 09:12 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj pawel94,
pawel94 pisze:Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany
Jaki kod wpisujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2014, o 21:50

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: pawel94 »

Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

pawel94,

to użyj proszę kodu podanego w umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ekdar
Szalony PlusManiak
Posty: 1029
Rejestracja: 8 sty 2009, o 17:34
Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: ekdar »

pawel94 pisze:Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.
mialem tak samo. jak zlozylem reklamacje to Plus sie na mnie wypiął. ja wylaczalem przez aplikacje plus na karte i mix.
wylaczyc dopiero mi sie udalo kodem *136*01*01# i zwroc uwage kiedy wylaczasz bo plus od razu deaktywuje pakiet mimo ze w umowie jest ze deaktywuje sie tylko automatyczne odnawianie pakietu. tak mnie orżnieto.
pawel94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2014, o 21:50

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: pawel94 »

To dlaczego nie dziala przez usluge konta na *110#, tak samo jak mi kasa znika z konta.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

pawel94,

sposób dezaktywacji pakietu kontraktowego określa regulamin promocji (załącznik do aneksu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2014, o 21:50

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: pawel94 »

Witam po raz kolejny w dalszym ciągu nie mogę wyłączyć tego pakietu a wpisuje kod który jest w umowie to *136*00*08#.

EDIT:
O dzięki koledze wyżej udało mi się wyłączyć pakiet, ale teraz mam problem z wyłączenia pakietu Facebook i Instragram wpisuje kod *136*00*14#.
Ostatnio zmieniony 6 lut 2015, o 21:41 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

pawel94,

w ofercie Plush Mix pakiet Facebook i Instagram jest za 0 zł na cały kontrakt i nie ma możliwości jego dezaktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Martyna98
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lis 2017, o 18:44

Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post autor: Martyna98 »

Witam! Przez przypadek dezaktywowałam pakiet 6Gb internetu rozmowy sms i mms bez limitu, wykupiłam pakiet kilka dni temu i przez nieuwagę go wyłączyłam, nie chciałam z niego rezygnować, szkoda mi utraconych środków na pakiet i czy jest możliwość włączenia go ponownie aby działa w ciągu dalszym bez ponownego płacenia 29zł, tak jakby cofnąć dezaktywację ?? Proszę o szybką odpowiedź
Ostatnio zmieniony 20 lis 2017, o 11:35 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post autor: habish »

Nie ma takiej możliwości, musisz włączyć promocje ponownie, lepiej zrób to szybko, jeśli masz aktywną transmisję danych a nie posiadasz pakietu internetowego, pieniądze zostają pobierane z konta.
Martyna98
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lis 2017, o 18:44

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post autor: Martyna98 »

To wiem, czyli w żaden sposób tego nie cofnę ? :(
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post autor: sl@w_es »

Możesz próbować cofnąć poprzez złożenie reklamacji opisując wszystko po kolei - może przywrócą Ci pakiet; gwarancji jednak nie ma, ponieważ pakiet wyłączyłaś sama co wyczerpuje obowiązujące zasady dezaktywacji pakietu zawarte w Regulaminie promocji.

Jak złożyć reklamację?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
daw13tor19
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2017, o 17:52

Pakiet 12 GB w JA + Mix

Post autor: daw13tor19 »

Witam,

Przypadkowo wyłączyłem pakiet internetu który miałem domyślnie wraz z ofertą.
I chciałbym zapytać czy jest jakaś mozliwość ponownego włączenia tego pakietu ?
Ostatnio zmieniony 19 gru 2017, o 18:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Marta_Plus »

Witaj daw13tor19,

rozumiem, że chodzi o ten pakiet cykliczny 12 GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ