Strona 1 z 5

Wyłączenie pakietu

: 10 sty 2015, o 22:44
autor: pawel94
Witam,
niedawno przedłużyłem umowę z Plusem przeniosłem się z Mix Plusa na Plush Mixa.
Mój problem polega na tym iż nie mogę wyłączyć pakietu "bez limitu do wszystkich sieci". Prędzej doładowywałem kwotą 30 zł teraz zmieniłem na 40 zł z powodu krótszej umowy lecz przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że mogę w każdej chwili wyłączyć ten pakiet, bo i tak nie rozmawiam tyle, żeby mieć bez limitu. Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany, ale po doładowaniu konta od razu automatycznie bierze mi z konta kasę i się włącza ten pakiet.
Co mam zrobić żeby go wyłączyć?

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 sty 2015, o 12:39
autor: Joanna_Plus
Witaj pawel94,
pawel94 pisze:Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany
Jaki kod wpisujesz?

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 sty 2015, o 17:54
autor: pawel94
Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 sty 2015, o 18:13
autor: Joanna_Plus
pawel94,

to użyj proszę kodu podanego w umowie.

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 sty 2015, o 18:13
autor: ekdar
pawel94 pisze:Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.
mialem tak samo. jak zlozylem reklamacje to Plus sie na mnie wypiął. ja wylaczalem przez aplikacje plus na karte i mix.
wylaczyc dopiero mi sie udalo kodem *136*01*01# i zwroc uwage kiedy wylaczasz bo plus od razu deaktywuje pakiet mimo ze w umowie jest ze deaktywuje sie tylko automatyczne odnawianie pakietu. tak mnie orżnieto.

Re: Wyłączenie pakietu

: 12 sty 2015, o 19:22
autor: pawel94
To dlaczego nie dziala przez usluge konta na *110#, tak samo jak mi kasa znika z konta.

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 sty 2015, o 11:40
autor: Joanna_Plus
pawel94,

sposób dezaktywacji pakietu kontraktowego określa regulamin promocji (załącznik do aneksu).

Re: Wyłączenie pakietu

: 6 lut 2015, o 21:08
autor: pawel94
Witam po raz kolejny w dalszym ciągu nie mogę wyłączyć tego pakietu a wpisuje kod który jest w umowie to *136*00*08#.

EDIT:
O dzięki koledze wyżej udało mi się wyłączyć pakiet, ale teraz mam problem z wyłączenia pakietu Facebook i Instragram wpisuje kod *136*00*14#.

Re: Wyłączenie pakietu

: 9 lut 2015, o 11:51
autor: Joanna_Plus
pawel94,

w ofercie Plush Mix pakiet Facebook i Instagram jest za 0 zł na cały kontrakt i nie ma możliwości jego dezaktywacji.

Przypadkowe wyłączenie pakietu

: 18 lis 2017, o 18:53
autor: Martyna98
Witam! Przez przypadek dezaktywowałam pakiet 6Gb internetu rozmowy sms i mms bez limitu, wykupiłam pakiet kilka dni temu i przez nieuwagę go wyłączyłam, nie chciałam z niego rezygnować, szkoda mi utraconych środków na pakiet i czy jest możliwość włączenia go ponownie aby działa w ciągu dalszym bez ponownego płacenia 29zł, tak jakby cofnąć dezaktywację ?? Proszę o szybką odpowiedź

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

: 18 lis 2017, o 19:04
autor: habish
Nie ma takiej możliwości, musisz włączyć promocje ponownie, lepiej zrób to szybko, jeśli masz aktywną transmisję danych a nie posiadasz pakietu internetowego, pieniądze zostają pobierane z konta.

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

: 18 lis 2017, o 19:08
autor: Martyna98
To wiem, czyli w żaden sposób tego nie cofnę ? :(

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

: 18 lis 2017, o 19:22
autor: sl@w_es
Możesz próbować cofnąć poprzez złożenie reklamacji opisując wszystko po kolei - może przywrócą Ci pakiet; gwarancji jednak nie ma, ponieważ pakiet wyłączyłaś sama co wyczerpuje obowiązujące zasady dezaktywacji pakietu zawarte w Regulaminie promocji.

Jak złożyć reklamację?

Pakiet 12 GB w JA + Mix

: 19 gru 2017, o 17:59
autor: daw13tor19
Witam,

Przypadkowo wyłączyłem pakiet internetu który miałem domyślnie wraz z ofertą.
I chciałbym zapytać czy jest jakaś mozliwość ponownego włączenia tego pakietu ?

Re: Wyłączenie pakietu

: 19 gru 2017, o 19:04
autor: Marta_Plus
Witaj daw13tor19,

rozumiem, że chodzi o ten pakiet cykliczny 12 GB?