Teraz jest 24 sty 2018, o 08:52

Zostaw Kontakt





Wyłączenie pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

pawel94

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 20:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus

Wyłączenie pakietu

Post10 sty 2015, o 21:44

Witam,
niedawno przedłużyłem umowę z Plusem przeniosłem się z Mix Plusa na Plush Mixa.
Mój problem polega na tym iż nie mogę wyłączyć pakietu "bez limitu do wszystkich sieci". Prędzej doładowywałem kwotą 30 zł teraz zmieniłem na 40 zł z powodu krótszej umowy lecz przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że mogę w każdej chwili wyłączyć ten pakiet, bo i tak nie rozmawiam tyle, żeby mieć bez limitu. Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany, ale po doładowaniu konta od razu automatycznie bierze mi z konta kasę i się włącza ten pakiet.
Co mam zrobić żeby go wyłączyć?
Ostatnio edytowano 12 sty 2015, o 08:12 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18737
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1529 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post12 sty 2015, o 11:39

Witaj pawel94,
pawel94 napisał(a):Jak próbuję wyłączyć pakiet to przychodzi SMS, że pakiet jest nieaktywny lub nie był aktywowany

Jaki kod wpisujesz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawel94

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 20:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus

Re: Wyłączenie pakietu

Post12 sty 2015, o 16:54

Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18737
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1529 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post12 sty 2015, o 17:13

pawel94,

to użyj proszę kodu podanego w umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

ekdar

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1015
  • Dołączył(a): 8 sty 2009, o 16:34
  • Lokalizacja: Wielkie Księstwo Łowickie
  • Podziękował : 30 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy
  • Moja taryfa: Ja + Mix
  • Model telefonu: Samsung Xcover3

Re: Wyłączenie pakietu

Post12 sty 2015, o 17:13

pawel94 napisał(a):Przez obsługę konta po wpisaniu *110# i wpisywałem kod jakiś ale teraz nie mogę go znaleźć.

mialem tak samo. jak zlozylem reklamacje to Plus sie na mnie wypiął. ja wylaczalem przez aplikacje plus na karte i mix.
wylaczyc dopiero mi sie udalo kodem *136*01*01# i zwroc uwage kiedy wylaczasz bo plus od razu deaktywuje pakiet mimo ze w umowie jest ze deaktywuje sie tylko automatyczne odnawianie pakietu. tak mnie orżnieto.
Offline
Avatar użytkownika

pawel94

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 20:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus

Re: Wyłączenie pakietu

Post12 sty 2015, o 18:22

To dlaczego nie dziala przez usluge konta na *110#, tak samo jak mi kasa znika z konta.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18737
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1529 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post13 sty 2015, o 10:40

pawel94,

sposób dezaktywacji pakietu kontraktowego określa regulamin promocji (załącznik do aneksu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

pawel94

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 12 lut 2014, o 20:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus

Re: Wyłączenie pakietu

Post6 lut 2015, o 20:08

Witam po raz kolejny w dalszym ciągu nie mogę wyłączyć tego pakietu a wpisuje kod który jest w umowie to *136*00*08#.

EDIT:
O dzięki koledze wyżej udało mi się wyłączyć pakiet, ale teraz mam problem z wyłączenia pakietu Facebook i Instragram wpisuje kod *136*00*14#.
Ostatnio edytowano 6 lut 2015, o 20:41 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie postów
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18737
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1529 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post9 lut 2015, o 10:51

pawel94,

w ofercie Plush Mix pakiet Facebook i Instagram jest za 0 zł na cały kontrakt i nie ma możliwości jego dezaktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Martyna98

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 lis 2017, o 17:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ na kartę

Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post18 lis 2017, o 17:53

Witam! Przez przypadek dezaktywowałam pakiet 6Gb internetu rozmowy sms i mms bez limitu, wykupiłam pakiet kilka dni temu i przez nieuwagę go wyłączyłam, nie chciałam z niego rezygnować, szkoda mi utraconych środków na pakiet i czy jest możliwość włączenia go ponownie aby działa w ciągu dalszym bez ponownego płacenia 29zł, tak jakby cofnąć dezaktywację ?? Proszę o szybką odpowiedź
Ostatnio edytowano 20 lis 2017, o 10:35 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5077
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 291 razy
    Otrzymał podziękowań: 434 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post18 lis 2017, o 18:04

Nie ma takiej możliwości, musisz włączyć promocje ponownie, lepiej zrób to szybko, jeśli masz aktywną transmisję danych a nie posiadasz pakietu internetowego, pieniądze zostają pobierane z konta.
Offline
Avatar użytkownika

Martyna98

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 18 lis 2017, o 17:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA+ na kartę

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post18 lis 2017, o 18:08

To wiem, czyli w żaden sposób tego nie cofnę ? :(
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3544
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 267 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Przypadkowe wyłączenie pakietu

Post18 lis 2017, o 18:22

Możesz próbować cofnąć poprzez złożenie reklamacji opisując wszystko po kolei - może przywrócą Ci pakiet; gwarancji jednak nie ma, ponieważ pakiet wyłączyłaś sama co wyczerpuje obowiązujące zasady dezaktywacji pakietu zawarte w Regulaminie promocji.

Jak złożyć reklamację?
Offline
Avatar użytkownika

daw13tor19

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 19 gru 2017, o 16:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: JA + MIX
  • Model telefonu: Huawei P9 LITE 2017

Pakiet 12 GB w JA + Mix

Post19 gru 2017, o 16:59

Witam,

Przypadkowo wyłączyłem pakiet internetu który miałem domyślnie wraz z ofertą.
I chciałbym zapytać czy jest jakaś mozliwość ponownego włączenia tego pakietu ?
Ostatnio edytowano 19 gru 2017, o 17:54 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków: przeniesienie postu do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 464
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 58 razy

Re: Wyłączenie pakietu

Post19 gru 2017, o 18:04

Witaj daw13tor19,

rozumiem, że chodzi o ten pakiet cykliczny 12 GB?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości