Wyłączenie pakietu

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
daw13tor19
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 gru 2017, o 17:52

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: daw13tor19 »

Tak
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Basia_Plus »

daw13tor19,

możesz aktywować jeden z pakietów cyklicznych. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

m123kowal,
m123kowal pisze: „300 minut do wszystkich”
To był pakiet kontraktowy czy dodatkowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Ron »

To nie jest to samo Pakiet Kontraktowy, a Pakiet Cykliczny. Najlepiej zalogować się na Plus Online i dokonać takiej dezaktywacji lub użyć kodu poniżej:
Pakiet Kontraktowy wyłączenie - *121*01*01#
Pakiet Cykliczny wyłączenie - *121*00*01#
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

m123kowal,

jeżeli jest to pakiet kontraktowy to kod na jego wyłączenie to: *121*01*01#. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji podpisanej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Ron »

m123kowal pisze: Czy przy wyłączeniu któregoś z tych pakietów (zadnego jeszcze nie używałam) dostanę zwrot pieniędzy?
Nie.
m123kowal pisze:Sprawdzałam wcześniej też aktywne pakiety i promocje (*121# i *136#) i na tych listach nie było pakietu „300 minut do wszystkich”.
Zaloguj się na Plus Online i sprawdź aktywne pakiety.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

m123kowal,

wyłączenie pakietu nie spowoduje powrotu środków na konto numeru. Decyzję o ewentualnym zwrocie środków, może podjąć jedynie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotrek29
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2018, o 19:37

Problem z działaniem BOK

Post autor: Piotrek29 »

Witam,

Nie mogę wyłączyć pakietu Nielimitowane smsy do wszystkich.
Po wpisaniu kodu dezaktywującego i naciśnieciu słuchawki mam komunikat:
"Usługa chwilowo niedostepna.
Skontaktuj sie z BOK"

Jak mam wyłączyć ten pakiet?

Z góry dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2018, o 08:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Piotrek29,

jaką taryfę posiadasz? Mix X jak w opisie profilu? Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Piotrek29
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 11 sie 2018, o 19:37

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Piotrek29 »

Tak, taryfa Mix X. Problem już rozwiązany, zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: Joanna_Plus »

Piotrek29,
Piotrek29 pisze:zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.
Super. Dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karol2505
PlusManiak
Posty: 75
Rejestracja: 1 lip 2012, o 11:59

Wyłączenie pakietu

Post autor: karol2505 »

Witam czy po wyłączeniu pakietu mogę nadal z niego korzystać np mam pakiet internetowy 5g aktywowany dziś i nie chce by się przedłużył na kolejny miesiąc to jak go wyłączę będę nadal z niego będę mógł korzystać, proszę o odp dziękuję z góry
Ostatnio zmieniony 7 lis 2019, o 11:06 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wyłączenie pakietu

Post autor: sl@w_es »

Wyłączając pakiet dezaktywujesz go i odtąd cała transmisja danych będzie pobierać środki z konta.
Nie chcąc korzystać z tego pakietu w kolejnym okresie, ale chcąc korzystać z niego teraz (do końca jego ważności) musisz wyłączyć go na krótko przed aktywowaniem na kolejne 30 dni przy czym należy pamiętać, że Operator ma 24 godz. na dezaktywację pakietu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
AndżelikaB
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 maja 2020, o 22:28

Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: AndżelikaB »

Jaki jest kod żeby zrezygnować z pakietu "Nielimitowane rozmowy" 25zł/30dni? Wpisując kod z oficjalnej strony tj.: *136*00*08# otrzymuje sms'a z wiadomością "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK". Czy jest jakiś inny kod?
Ostatnio zmieniony 19 maja 2020, o 09:49 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

Post autor: Ron »

@AndżelikaB,
jaką posiadasz taryfę na koncie ? Taryfę sprawdzisz kodem *147#
Posiadany pakiet sprawdzisz kodami *121# i *136#

Podany przez Ciebie kod dotyczy wyłączenia pakietu „Rozmowy, SMS, MMS bez limitu”
ODPOWIEDZ