Strona 2 z 5

Re: Wyłączenie pakietu

: 19 gru 2017, o 19:41
autor: daw13tor19
Tak

Re: Wyłączenie pakietu

: 20 gru 2017, o 11:49
autor: Basia_Plus
daw13tor19,

możesz aktywować jeden z pakietów cyklicznych. Więcej info tutaj: http://www.plus.pl/uslugi/pakiety-inter ... plusie-mix.

Re: Wyłączenie pakietu

: 8 sty 2018, o 11:17
autor: Joanna_Plus
m123kowal,
m123kowal pisze: „300 minut do wszystkich”
To był pakiet kontraktowy czy dodatkowy?

Re: Wyłączenie pakietu

: 8 sty 2018, o 11:45
autor: Ron
To nie jest to samo Pakiet Kontraktowy, a Pakiet Cykliczny. Najlepiej zalogować się na Plus Online i dokonać takiej dezaktywacji lub użyć kodu poniżej:
Pakiet Kontraktowy wyłączenie - *121*01*01#
Pakiet Cykliczny wyłączenie - *121*00*01#

Re: Wyłączenie pakietu

: 8 sty 2018, o 11:47
autor: Joanna_Plus
m123kowal,

jeżeli jest to pakiet kontraktowy to kod na jego wyłączenie to: *121*01*01#. Szczegóły znajdziesz w regulaminie promocji podpisanej umowy.

Re: Wyłączenie pakietu

: 8 sty 2018, o 11:59
autor: Ron
m123kowal pisze: Czy przy wyłączeniu któregoś z tych pakietów (zadnego jeszcze nie używałam) dostanę zwrot pieniędzy?
Nie.
m123kowal pisze:Sprawdzałam wcześniej też aktywne pakiety i promocje (*121# i *136#) i na tych listach nie było pakietu „300 minut do wszystkich”.
Zaloguj się na Plus Online i sprawdź aktywne pakiety.

Re: Wyłączenie pakietu

: 8 sty 2018, o 12:01
autor: Joanna_Plus
m123kowal,

wyłączenie pakietu nie spowoduje powrotu środków na konto numeru. Decyzję o ewentualnym zwrocie środków, może podjąć jedynie Departament Reklamacji.

Problem z działaniem BOK

: 11 sie 2018, o 19:47
autor: Piotrek29
Witam,

Nie mogę wyłączyć pakietu Nielimitowane smsy do wszystkich.
Po wpisaniu kodu dezaktywującego i naciśnieciu słuchawki mam komunikat:
"Usługa chwilowo niedostepna.
Skontaktuj sie z BOK"

Jak mam wyłączyć ten pakiet?

Z góry dzięki za pomoc.

Re: Wyłączenie pakietu

: 13 sie 2018, o 10:01
autor: Joanna_Plus
Witaj Piotrek29,

jaką taryfę posiadasz? Mix X jak w opisie profilu? Podaj proszę co dociera w wiadomości zwrotnej po wpisaniu kody *136#.

Re: Wyłączenie pakietu

: 14 sie 2018, o 11:50
autor: Piotrek29
Tak, taryfa Mix X. Problem już rozwiązany, zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.

Re: Wyłączenie pakietu

: 14 sie 2018, o 12:26
autor: Joanna_Plus
Piotrek29,
Piotrek29 pisze:zadzwoniłem do Plusa i pakiet został wyłączony.
Super. Dziękuję za informację.

Wyłączenie pakietu

: 7 lis 2019, o 09:22
autor: karol2505
Witam czy po wyłączeniu pakietu mogę nadal z niego korzystać np mam pakiet internetowy 5g aktywowany dziś i nie chce by się przedłużył na kolejny miesiąc to jak go wyłączę będę nadal z niego będę mógł korzystać, proszę o odp dziękuję z góry

Re: Wyłączenie pakietu

: 7 lis 2019, o 09:33
autor: sl@w_es
Wyłączając pakiet dezaktywujesz go i odtąd cała transmisja danych będzie pobierać środki z konta.
Nie chcąc korzystać z tego pakietu w kolejnym okresie, ale chcąc korzystać z niego teraz (do końca jego ważności) musisz wyłączyć go na krótko przed aktywowaniem na kolejne 30 dni przy czym należy pamiętać, że Operator ma 24 godz. na dezaktywację pakietu.

Pomoc w rezygnacji z pakietu

: 18 maja 2020, o 22:35
autor: AndżelikaB
Jaki jest kod żeby zrezygnować z pakietu "Nielimitowane rozmowy" 25zł/30dni? Wpisując kod z oficjalnej strony tj.: *136*00*08# otrzymuje sms'a z wiadomością "Usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj sie z BOK". Czy jest jakiś inny kod?

Re: Pomoc w rezygnacji z pakietu

: 19 maja 2020, o 06:39
autor: Ron
@AndżelikaB,
jaką posiadasz taryfę na koncie ? Taryfę sprawdzisz kodem *147#
Posiadany pakiet sprawdzisz kodami *121# i *136#

Podany przez Ciebie kod dotyczy wyłączenia pakietu „Rozmowy, SMS, MMS bez limitu”