Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 sty 2015, o 19:02
Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Witam mam taki problem, ze mam brak inf zwrotnych po uzyciu kodu np *121# lub *136# *147#..itd, o co chodzi? LG G2 mini
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Witaj DjDevil,
rozumiem, że po wpisaniu kodu *100#, pojawia się aktualne saldo i ważność numeru? Sprawdź proszę czy dla numeru 119119 nie został przypadkowo włączony filtr wiadomości.
rozumiem, że po wpisaniu kodu *100#, pojawia się aktualne saldo i ważność numeru? Sprawdź proszę czy dla numeru 119119 nie został przypadkowo włączony filtr wiadomości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Dziekuje, juz znalazlem te sms zwrotne, sa w folderze spam. Tylko wlasnie nie wiem dlaczego nagle zaczely tam trafiac.. Tak po wpisaniu kodu *100# saldo konta i waznosc numeru sie pojawia.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
DjDevil,
Tak właśnie podejrzewałam .DjDevil pisze:juz znalazlem te sms zwrotne, sa w folderze spam
Na ogół przypadkowo dodajemy takie numery.DjDevil pisze: Tylko wlasnie nie wiem dlaczego nagle zaczely tam trafiac..
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Dziekuje bardzo za odpowiedz:) Juz je przywrocilem bylo to tak proste, ze az zal o tym pisac.. pozdrawiam :)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
DjDevil,
sprawdź tak: SMS > klawisz funkcyjny > Menadżer SPAMU > Ustawienia SPAMU > Numer SPAMU (usuń tam ten numer).
sprawdź tak: SMS > klawisz funkcyjny > Menadżer SPAMU > Ustawienia SPAMU > Numer SPAMU (usuń tam ten numer).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
U mnie też krótkie kody przestały odpowiadać. Sprawdzić stan konta mogę, ważność również, ale co jest aktywowane, ile Mb internetu pozostało do ograniczenia predkości... nic, zero odzewu. Prowadzicie jakieś prace konserwacyjne? Aaa.. Mam również problem z LTE, mimo zakupu karty uSIM w salonie plusa, aktywowaniu tego samego numeru telefonu (środki z przed wymiany się zgadzają co do grosza) urzadzenie cały czas pozostaje w trybie 3G/HSPA+. Jestem prawie w centrum Poznania, zasięg LTE nie powinien stanowić problemu jednak żadne krótkie kody, aktywacje i resetowanie urządzenia nie działają, mozecie jakoś sprawdzić i ewentualnie odblokować LTE np. po podesłaniu danych i numeru tel. na priv.? (Mix 6 od 2011 roku, przedłużony 09.2013, Xperia D6503 Z2 LTE, pakiet 1GB/12 PLN/30dni, uSim LTE od 12.01.15)
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Widzę, że w Plusie kolejny dzień z problemami - awarii ciąg dalszy.
Po Plus Online przyszła kolej na wiadomości SMS z krótkich kodów (począwszy od *101#, a na *147# kończąc).
Wiadomości flash działają prawidłowo.
Dobrze, że kody do logowania na Plus Online dochodzą normalnie.
Po Plus Online przyszła kolej na wiadomości SMS z krótkich kodów (począwszy od *101#, a na *147# kończąc).
Wiadomości flash działają prawidłowo.
Dobrze, że kody do logowania na Plus Online dochodzą normalnie.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Hedrox87,
tak, jeżeli chodzi o weekend, mogły występować utrudnienia z działaniem krótkich kodów i dostępem do aplikacji Plus online. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
tak, jeżeli chodzi o weekend, mogły występować utrudnienia z działaniem krótkich kodów i dostępem do aplikacji Plus online. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Usługa jest aktywna na koncie numeru?Hedrox87 pisze:Mam również problem z LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Tak jest aktywna, sprawdziłem telefonicznie i w obsłudze klienta.
Nawet wgrałem specjalny programik co bada siłę sygnału LTE, ale nawet jak jest pełny zasięg, telefon pozostaje w trybie HSPA+ (średnio szybki internet :P)
Nawet wgrałem specjalny programik co bada siłę sygnału LTE, ale nawet jak jest pełny zasięg, telefon pozostaje w trybie HSPA+ (średnio szybki internet :P)
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Hedrox87,
a jaki APN jest ustawiony w telefonie?
a jaki APN jest ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Dzień dobry,
Mam ten sam problem - od jakiegoś czasu po zakończeniu rozmowy nie otrzymuję informacji o czasie i koszcie rozmowy. Chciałam użyć dziś krótkich kodów (*147#, *101#), ale ich też nie otrzymuję. W telefonie specjalnie nie miałam rzeczy do przestawiania (Nokia 1100). O co może chodzić?
Mam ten sam problem - od jakiegoś czasu po zakończeniu rozmowy nie otrzymuję informacji o czasie i koszcie rozmowy. Chciałam użyć dziś krótkich kodów (*147#, *101#), ale ich też nie otrzymuję. W telefonie specjalnie nie miałam rzeczy do przestawiania (Nokia 1100). O co może chodzić?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Witaj Feenka,
jak wygląda działanie tych kodów po przełożeniu karty SIM do innego?
jak wygląda działanie tych kodów po przełożeniu karty SIM do innego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Włożyłam kartę SIM do nieco nowszego modelu (Sony Ericsson W810), tam wiadomości po wpisaniu kodów przychodziły. Czy w ostatnim czasie zmienił się sposób kodowania SMS-ów potwierdzających?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#
Feenka,
A ta funkcjonalność nie została wyłączona: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3710?Feenka pisze:od jakiegoś czasu po zakończeniu rozmowy nie otrzymuję informacji o czasie i koszcie rozmowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ