Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DjDevil
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 13 sty 2015, o 19:02

Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: DjDevil »

Witam mam taki problem, ze mam brak inf zwrotnych po uzyciu kodu np *121# lub *136# *147#..itd, o co chodzi? LG G2 mini
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj DjDevil,

rozumiem, że po wpisaniu kodu *100#, pojawia się aktualne saldo i ważność numeru? Sprawdź proszę czy dla numeru 119119 nie został przypadkowo włączony filtr wiadomości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DjDevil
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2015, o 19:02

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: DjDevil »

Dziekuje, juz znalazlem te sms zwrotne, sa w folderze spam. Tylko wlasnie nie wiem dlaczego nagle zaczely tam trafiac.. Tak po wpisaniu kodu *100# saldo konta i waznosc numeru sie pojawia.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

DjDevil,
DjDevil pisze:juz znalazlem te sms zwrotne, sa w folderze spam
Tak właśnie podejrzewałam ;-).
DjDevil pisze: Tylko wlasnie nie wiem dlaczego nagle zaczely tam trafiac..
Na ogół przypadkowo dodajemy takie numery.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DjDevil
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 13 sty 2015, o 19:02

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: DjDevil »

Dziekuje bardzo za odpowiedz:) Juz je przywrocilem bylo to tak proste, ze az zal o tym pisac.. pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

DjDevil,

sprawdź tak: SMS > klawisz funkcyjny > Menadżer SPAMU > Ustawienia SPAMU > Numer SPAMU (usuń tam ten numer).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hedrox87
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2015, o 01:15

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Hedrox87 »

U mnie też krótkie kody przestały odpowiadać. Sprawdzić stan konta mogę, ważność również, ale co jest aktywowane, ile Mb internetu pozostało do ograniczenia predkości... nic, zero odzewu. Prowadzicie jakieś prace konserwacyjne? Aaa.. Mam również problem z LTE, mimo zakupu karty uSIM w salonie plusa, aktywowaniu tego samego numeru telefonu (środki z przed wymiany się zgadzają co do grosza) urzadzenie cały czas pozostaje w trybie 3G/HSPA+. Jestem prawie w centrum Poznania, zasięg LTE nie powinien stanowić problemu jednak żadne krótkie kody, aktywacje i resetowanie urządzenia nie działają, mozecie jakoś sprawdzić i ewentualnie odblokować LTE np. po podesłaniu danych i numeru tel. na priv.? (Mix 6 od 2011 roku, przedłużony 09.2013, Xperia D6503 Z2 LTE, pakiet 1GB/12 PLN/30dni, uSim LTE od 12.01.15)
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: sl@w_es »

Widzę, że w Plusie kolejny dzień z problemami - awarii ciąg dalszy.
Po Plus Online przyszła kolej na wiadomości SMS z krótkich kodów (począwszy od *101#, a na *147# kończąc). :-(
Wiadomości flash działają prawidłowo.
Dobrze, że kody do logowania na Plus Online dochodzą normalnie. ;-)
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Hedrox87,

tak, jeżeli chodzi o weekend, mogły występować utrudnienia z działaniem krótkich kodów i dostępem do aplikacji Plus online. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Hedrox87 pisze:Mam również problem z LTE
Usługa jest aktywna na koncie numeru?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hedrox87
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 18 sty 2015, o 01:15

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Hedrox87 »

Tak jest aktywna, sprawdziłem telefonicznie i w obsłudze klienta.
Nawet wgrałem specjalny programik co bada siłę sygnału LTE, ale nawet jak jest pełny zasięg, telefon pozostaje w trybie HSPA+ (średnio szybki internet :P)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Hedrox87,

a jaki APN jest ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Feenka
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2015, o 23:20

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Feenka »

Dzień dobry,
Mam ten sam problem - od jakiegoś czasu po zakończeniu rozmowy nie otrzymuję informacji o czasie i koszcie rozmowy. Chciałam użyć dziś krótkich kodów (*147#, *101#), ale ich też nie otrzymuję. W telefonie specjalnie nie miałam rzeczy do przestawiania (Nokia 1100). O co może chodzić?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Feenka,

jak wygląda działanie tych kodów po przełożeniu karty SIM do innego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Feenka
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2015, o 23:20

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Feenka »

Włożyłam kartę SIM do nieco nowszego modelu (Sony Ericsson W810), tam wiadomości po wpisaniu kodów przychodziły. Czy w ostatnim czasie zmienił się sposób kodowania SMS-ów potwierdzających?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Brak sms zwrotnego po uzyciu kodu *121#

Post autor: Joanna_Plus »

Feenka,
Feenka pisze:od jakiegoś czasu po zakończeniu rozmowy nie otrzymuję informacji o czasie i koszcie rozmowy.
A ta funkcjonalność nie została wyłączona: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3710?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ