W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
karol2505
PlusManiak
Posty: 75 Rejestracja: 1 lip 2012, o 11:59
Post
autor: karol2505 » 19 gru 2015, o 18:11
Czy ja ta kartę sim musze odesłać skoro ona jest juz nieaktywna
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 gru 2015, o 11:20
karol2505 ,
karol2505 pisze: Czy ja ta kartę sim musze odesłać skoro ona jest juz nieaktywna
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karol2505
PlusManiak
Posty: 75 Rejestracja: 1 lip 2012, o 11:59
Post
autor: karol2505 » 21 gru 2015, o 16:58
Mailem mogę złożyć taki wniosek
Edycja:
Ile trwa takie usuwanie
Ostatnio zmieniony 21 gru 2015, o 17:03 przez
Joanna_Plus , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 21 gru 2015, o 17:06
karol2505 ,
karol2505 pisze: Mailem mogę złożyć taki wniosek
Nie:
http://www.plusforum.pl/viewtopic.php?f ... 15#p109558 .
karol2505 pisze: Ile trwa takie usuwanie
Wnioski realizowane są w kolejności zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zord
Prawie PlusManiak
Posty: 42 Rejestracja: 15 cze 2011, o 13:48
Post
autor: zord » 18 lip 2016, o 20:15
Chciał bym się dowiedzieć czy można wyrejestrować kartę SIM ?
Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, o 11:21 przez
Joanna_Plus , łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656 Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska
Post
autor: habish » 18 lip 2016, o 21:13
Można, ale po co chcesz to zrobić skoro za chwilę znów będziesz musiał rejestrować?
zord
Prawie PlusManiak
Posty: 42 Rejestracja: 15 cze 2011, o 13:48
Post
autor: zord » 18 lip 2016, o 22:03
Po 16 latach żal mi trochę numeru i nie wiem czy ot tak bym się zdecydował go zlikwidować, a tak wyrejestruje i plus sam mi go wyłączy
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656 Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska
Post
autor: habish » 18 lip 2016, o 22:56
Jaką masz aktualnie taryfę?
*147#
zord
Prawie PlusManiak
Posty: 42 Rejestracja: 15 cze 2011, o 13:48
Post
autor: zord » 19 lip 2016, o 07:58
PnK bez limitu.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 19 lip 2016, o 11:31
zord ,
zord pisze: Chciał bym się dowiedzieć czy można wyrejestrować kartę SIM ?
Tak.
zord pisze: Po 16 latach
Jaką informację otrzymujesz w wiadomości zwrotnej po wysłaniu SMS-a treści STATUS pod numer 80104?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zord
Prawie PlusManiak
Posty: 42 Rejestracja: 15 cze 2011, o 13:48
Post
autor: zord » 19 lip 2016, o 17:57
Joanna_Plus pisze: zord ,
zord pisze: Chciał bym się dowiedzieć czy można wyrejestrować kartę SIM ?
Tak.
zord pisze: Po 16 latach
Jaką informację otrzymujesz w wiadomości zwrotnej po wysłaniu SMS-a treści STATUS pod numer 80104?
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 20 lip 2016, o 10:17
zord ,
z powyższej wiadomości wynika, że na tym numerze, nie odbyło się potwierdzenie danych po 20 lipca 2010 roku. Jeżeli takie czynności nie zostaną dokonane, to numer zostanie wyłączony z dniem 2 lutego 2017 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zord
Prawie PlusManiak
Posty: 42 Rejestracja: 15 cze 2011, o 13:48
Post
autor: zord » 20 lip 2016, o 10:56
Hmm dziwne w tym roku wymieniałem kartę na wersje nano i byłem w systemie.
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378 Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Post
autor: Joanna_Plus » 20 lip 2016, o 11:28
zord ,
bo numer jest zarejestrowany, tylko nie nastąpiło potwierdzenie danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ