Czasoumilacz

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

wojtek0509,

czas realizacji jest uzależniony od rodzaju sprawy/problemu i jego skomplikowania. Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wojtek0509
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28

Re: Czasoumilacz

Post autor: wojtek0509 »

No niestety żona usunęła potwierdzającego smsa ze zgłoszenia. Czy jest jakaś inna opcja ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

wojtek0509,

zatem prześlij mi proszę numer telefonu, którego dotyczy ta sprawa przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wojtek0509
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28

Re: Czasoumilacz

Post autor: wojtek0509 »

Udało się już coś ustalić w mojej sprawie?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

wojtek0509,

Twoją sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wojtek0509
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28

Re: Czasoumilacz

Post autor: wojtek0509 »

Dzięki, oczekuję zatem, że coś się w końcu ruszy ;-)
wojtek0509
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28

Re: Czasoumilacz

Post autor: wojtek0509 »

Póki co nic się nie dzieje :-(
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

wojtek0509,

po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) utwór nadal nie jest odgrywany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wojtek0509
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28

Re: Czasoumilacz

Post autor: wojtek0509 »

Dziękuję Joanno. Wszystko działa jak należy. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

wojtek0509,

bardzo cieszy mnie ta informacja :-). Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elomelo9090
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lis 2019, o 16:45

Czasoumilacz źle skonfigurowana usługa!

Post autor: Elomelo9090 »

Witam, włączyłem usługę czasoumilacz, ustawiłem sobie utwór z katalogu i problemy zaczęły się gdy zadzwoniłem na mój numer tel, by odsłuchać muzyczkę, usługa działa w taki sposób, że raz utwór włącza się a raz nie, w trakcie braku utworu słychać tylko same sygnały oczekiwania, jakbym nie miał tej usługi. Takie losowe włączanie się utworu! Najlepsze jest to, że usługa działa w taki sposób jak opisałem wyżej tylko dzwoniąc z numerów sieci Play, reszta numerów z innych opów słyszy ciągle muzyczke. Proszę coś z tym zrobić ponieważ dzwoniąc na waszą infolinię i zgłaszając ten problem wasi tępi konsultanci z przeproszeniem piszą jakieś bajeczki w zgłoszeniu a technicy nie wiedzą o co chodzi. Jeśli chodzi o reguły mam wszystko dobrze ustawione. Mam również filmik jak działa ta usługa mogę go podesłać technikom, tylko nie wiem jak.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2019, o 10:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Elomelo9090,
Elomelo9090 pisze:Najlepsze jest to, że usługa działa w taki sposób jak opisałem wyżej tylko dzwoniąc z numerów sieci Play
Powyższe dotyczy każdego numeru dzwoniącego do Ciebie z tej sieci?
Była dokonywana próba zawieszenia profilu?
Elomelo9090 pisze:wasi tępi konsultanci
Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Punkt 4 regulaminu forum.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elomelo9090
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lis 2019, o 16:45

Re: Czasoumilacz

Post autor: Elomelo9090 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Elomelo9090,
Elomelo9090 pisze:Najlepsze jest to, że usługa działa w taki sposób jak opisałem wyżej tylko dzwoniąc z numerów sieci Play
Powyższe dotyczy każdego numeru dzwoniącego do Ciebie z tej sieci?
Była dokonywana próba zawieszenia profilu?
Elomelo9090 pisze:wasi tępi konsultanci
Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Punkt 4 regulaminu forum.
Tak, każdego numeru dzwoniącego z tej sieci. Wczoraj testowałem również dzwoniąc z numeru sieci Tmobile i również kilka razy utwór nie włączył się.
Zawiesiłem usługę po czym odwiesiłem. Nic to nie dało
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

Elomelo9090,
Elomelo9090 pisze:Zawiesiłem usługę po czym odwiesiłem. Nic to nie dało
Elomelo9090 pisze:Wczoraj testowałem
Po tych czynnościach takie testy również zostały przeprowadzone?
Elomelo9090 pisze:w zgłoszeniu
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Elomelo9090
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 10 lis 2019, o 16:45

Re: Czasoumilacz

Post autor: Elomelo9090 »

Joanna_Plus pisze:Elomelo9090,
Elomelo9090 pisze:Zawiesiłem usługę po czym odwiesiłem. Nic to nie dało
Elomelo9090 pisze:Wczoraj testowałem
Po tych czynnościach takie testy również zostały przeprowadzone?
Elomelo9090 pisze:w zgłoszeniu
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?
Zgłoszenie zostało dzisiaj zamknięte, z odpowiedzią "usługa czasoumilacz działa prawidłowo" po zamknięciu zgłoszenia wykonałem 3 połączenia na mój numer, z tych 3 połączeń słyszałem tylko raz muzyczkę. Co mam dalej robi? By udowodnić technikom że ta usługa nie działa prawidłowo.
ODPOWIEDZ