Czasoumilacz

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Radekkk44
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 15 maja 2015, o 17:50

Czasoumilacz

Post autor: Radekkk44 »

Witam, jakiś czas temu włączyłem usługę czasoumilaczu,l lecz gdy chcę go dezaktywować pisze: "Dezaktywacja nie powiodła się, skontaktuj się z centrum obsługi klienta. I nie mogę dezaktywować, prosiłbym o pomoc1
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Radekkk44,

sprawa dotyczy numeru w usługach Plus na Kartę/Plus Mix?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Radekkk44
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2015, o 17:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: Radekkk44 »

Plus na Kartę. Kiedyś jak ustawiałem to mogłem normalnie dezaktywować, tego jak mam nie moge.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Czasoumilacz

Post autor: sl@w_es »

Rozumiem, że usługę Czasoumilacz próbowałeś wyłączyć poprzez wiadomość SMS o treści DEZAKTYWACJA na numer 80333.

Możesz spróbować innych możliwości dezaktywacji usługi. W tym celu zaloguj się na stronie:

* http://212.2.118.135/app?service=page/Login i postępuj zgodnie z tym co widzisz na stronie lub
* https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action wejdź w zakładkę USŁUGI, odszukaj Czasoumilacz i kliknij przycisk ZMIEŃ.

Jakiś czas temu wyłączałem, a właściwie zawiesiłem tę usługę; kasy nie pobiera, a w Plus Online ma status wyłączona (nieaktywna).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Radekkk44
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2015, o 17:50

Re: Czasoumilacz

Post autor: Radekkk44 »

Zawiesiłem usługę, myślę że teraz będzie ok :)
bozmek
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 5 lut 2015, o 20:54

Re: Czasoumilacz

Post autor: bozmek »

Witam mam taki problem od czasu gdy odnosiłem umowę listopadzie mam aktywny czaoumilscz ale nikt bo nie slyszy dzwoniąc do nie co miesiąc muszę dzwonić do biura obsługi by mi bo od Nowa włączyli A opłata jest pobierana co miesiąc.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Czasoumilacz

Post autor: Krzysiek_Plus »

bozmek, zmiany w działaniu usługi czasoumilacz możesz realizować samodzielnie logując się na tej stronie: http://plusstore.plus.pl/muzyka/czasoumilacz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neska
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2015, o 21:44

Re: Czasoumilacz

Post autor: neska »

Witam.
Usługę aktywowałam wczoraj, bardzo wcześnie w nocy. W każdym bądź razie minęły 24h od czasu włączenia jej, a dalej cisza.
Uprzedzając pytanie: na stronie http://plusstore.plus.pl/muzyka/czasoumilacz widnieje "aktywna", włączałam ją tak, jak polecacie w pomocy. Dalej nic. Pieniądze zostały oczywiście od razu pobrane, czas usługi leci, szkoda tylko, że nie zostanie przedłużone o czas, w ciągu którego usługa nie działa. O co chodzi?

PS: mam Plus Mix.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj neska,

spróbuj proszę po zalogowaniu się na stronie: http://plusstore.plus.pl/muzyka/czasoumilacz, usługę zawiesić, a następnie odwiesić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neska
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2015, o 21:44

Re: Czasoumilacz

Post autor: neska »

zawieszałam, odwieszałam i nadal cisza.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

neska,
neska pisze:włączałam ją tak, jak polecacie w pomocy.
A te czynności zostały również dokonane: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=3269?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neska
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2015, o 21:44

Re: Czasoumilacz

Post autor: neska »

Napisałam wyżej, że wszystko zostało zrobione.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

neska,

prześlij mi proszę numer tego telefonu. Tutaj formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neska
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2015, o 21:44

Re: Czasoumilacz

Post autor: neska »

Dziękuje, działa. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Czasoumilacz

Post autor: Joanna_Plus »

neska,
neska pisze:Dziękuje, działa.
:-)
neska pisze:Pozdrawiam
Ja również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ