Czasoumilacz
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
wojtek0509,
czas realizacji jest uzależniony od rodzaju sprawy/problemu i jego skomplikowania. Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia.
czas realizacji jest uzależniony od rodzaju sprawy/problemu i jego skomplikowania. Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28
Re: Czasoumilacz
No niestety żona usunęła potwierdzającego smsa ze zgłoszenia. Czy jest jakaś inna opcja ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28
Re: Czasoumilacz
Udało się już coś ustalić w mojej sprawie?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
wojtek0509,
Twoją sprawę przekazałam dalej.
Twoją sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28
Re: Czasoumilacz
Dzięki, oczekuję zatem, że coś się w końcu ruszy
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28
Re: Czasoumilacz
Póki co nic się nie dzieje
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
wojtek0509,
po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) utwór nadal nie jest odgrywany?
po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) utwór nadal nie jest odgrywany?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 6
- Rejestracja: 27 lut 2017, o 09:28
Re: Czasoumilacz
Dziękuję Joanno. Wszystko działa jak należy. Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
wojtek0509,
bardzo cieszy mnie ta informacja . Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
bardzo cieszy mnie ta informacja . Dziękuję za weryfikację i wiadomość zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 16:45
Czasoumilacz źle skonfigurowana usługa!
Witam, włączyłem usługę czasoumilacz, ustawiłem sobie utwór z katalogu i problemy zaczęły się gdy zadzwoniłem na mój numer tel, by odsłuchać muzyczkę, usługa działa w taki sposób, że raz utwór włącza się a raz nie, w trakcie braku utworu słychać tylko same sygnały oczekiwania, jakbym nie miał tej usługi. Takie losowe włączanie się utworu! Najlepsze jest to, że usługa działa w taki sposób jak opisałem wyżej tylko dzwoniąc z numerów sieci Play, reszta numerów z innych opów słyszy ciągle muzyczke. Proszę coś z tym zrobić ponieważ dzwoniąc na waszą infolinię i zgłaszając ten problem wasi tępi konsultanci z przeproszeniem piszą jakieś bajeczki w zgłoszeniu a technicy nie wiedzą o co chodzi. Jeśli chodzi o reguły mam wszystko dobrze ustawione. Mam również filmik jak działa ta usługa mogę go podesłać technikom, tylko nie wiem jak.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2019, o 10:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
Witaj Elomelo9090,
Była dokonywana próba zawieszenia profilu?
Powyższe dotyczy każdego numeru dzwoniącego do Ciebie z tej sieci?Elomelo9090 pisze:Najlepsze jest to, że usługa działa w taki sposób jak opisałem wyżej tylko dzwoniąc z numerów sieci Play
Była dokonywana próba zawieszenia profilu?
Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Punkt 4 regulaminu forum.Elomelo9090 pisze:wasi tępi konsultanci
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 16:45
Re: Czasoumilacz
Tak, każdego numeru dzwoniącego z tej sieci. Wczoraj testowałem również dzwoniąc z numeru sieci Tmobile i również kilka razy utwór nie włączył się.Joanna_Plus pisze:Witaj Elomelo9090,Powyższe dotyczy każdego numeru dzwoniącego do Ciebie z tej sieci?Elomelo9090 pisze:Najlepsze jest to, że usługa działa w taki sposób jak opisałem wyżej tylko dzwoniąc z numerów sieci Play
Była dokonywana próba zawieszenia profilu?Proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. Punkt 4 regulaminu forum.Elomelo9090 pisze:wasi tępi konsultanci
Zawiesiłem usługę po czym odwiesiłem. Nic to nie dało
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22362
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Czasoumilacz
Elomelo9090,
Elomelo9090 pisze:Zawiesiłem usługę po czym odwiesiłem. Nic to nie dało
Po tych czynnościach takie testy również zostały przeprowadzone?Elomelo9090 pisze:Wczoraj testowałem
Dysponujesz numerem tego zgłoszenia?Elomelo9090 pisze:w zgłoszeniu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 10 lis 2019, o 16:45
Re: Czasoumilacz
Zgłoszenie zostało dzisiaj zamknięte, z odpowiedzią "usługa czasoumilacz działa prawidłowo" po zamknięciu zgłoszenia wykonałem 3 połączenia na mój numer, z tych 3 połączeń słyszałem tylko raz muzyczkę. Co mam dalej robi? By udowodnić technikom że ta usługa nie działa prawidłowo.Joanna_Plus pisze:Elomelo9090,Elomelo9090 pisze:Zawiesiłem usługę po czym odwiesiłem. Nic to nie dałoPo tych czynnościach takie testy również zostały przeprowadzone?Elomelo9090 pisze:Wczoraj testowałemDysponujesz numerem tego zgłoszenia?Elomelo9090 pisze:w zgłoszeniu