Strona 7 z 33

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 3 kwie 2016, o 13:39
autor: habish
Nie

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 4 kwie 2016, o 11:47
autor: Joanna_Plus
Witaj Firefox,
Firefox pisze:Czy zmiana taryfy nie spowoduje wyzerowania licznika?
patryk7588 pisze:Nie
Potwierdzam.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 14 maja 2016, o 12:09
autor: lodyga
Witam, w marcu odebrałam swoje 5te doładowanie gratis. Dziś chcąc sprawdzić ile pozostało mi do nastepnego to wyskakuje : "Liczba Twoich doladowan w promocji '5. doladowanie gratis' to 0, kwota najnizszego doladowania to: 0 zl " ??

O co chodzi? DOładowałam od marca jeszcze z 3 razy na pewno tą samą kwotą...

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 16 maja 2016, o 10:26
autor: Joanna_Plus
Witaj lodyga,
lodyga pisze:O co chodzi? DOładowałam od marca jeszcze z 3 razy na pewno tą samą kwotą...
Te zasilenia są widoczne w aplikacji Plus online (zakładka Doładowania)?

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 21 sie 2016, o 11:02
autor: slamer
Mam problem,a właściwie mój ojciec ma.Swego czasu dostał piąte doładowanie gratis i wszystko było ok,a dziś dostał smsa że zgłoszenie do promocji 5-te doładowanie gratis nie zostało przyjęte. Dziwne,bo nie wypisywał się wcale z tej promocji i nie aktywował jej ponownie. Ma aktywne konto do 30 września i zawsze doładowywał konto krótko przed lub zaraz po utracie ważności.Następne ładowanie było by już drugim w promocji 5 doładowanie gratis.Szkoda

Ja też miałem podobny przypadek."Wywaliło" mnie swego czasu z promocji w identyczny sposób.Brakowało mi zaledwie 1 doładowanie żeby otrzymać premie .Wszystko przepadło
Na dzień dzisiejszy obydwa numery nie są zarejestrowane,dlatego nie wiem czy da się jakoś tą sprawę załatwić.Kodu PUK nie pamiętam i nie posiadam na dzień dzisiejszy.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 21 sie 2016, o 14:15
autor: sl@w_es
slamer pisze:(...) Ma aktywne konto do 30 września i zawsze doładowywał konto krótko przed lub zaraz po utracie ważności. (...)

Ja też miałem podobny przypadek."Wywaliło" mnie swego czasu z promocji w identyczny sposób.Brakowało mi zaledwie1 doładowanie żeby otrzymać premie . (...)
Nie znam szczegółów odnośnie okresu przez jaki konto było nieaktywne, więc przypuszczam, że właśnie to mogło być powodem wyzerowania licznika ponieważ zgodnie z §3 Zasady otrzymania Bonusu pkt 6 Regulaminu Promocji „5te doładowanie gratis:
Jeżeli brak Okresu ważności dla Usług wychodzących pomiędzy doładowaniami będzie dłuższy niż 3 dni, to zliczanie doładowań w ramach Promocji zostanie wyzerowane.
Sprawdź obecny status promocji wysyłając SMS o treści INFO na nr 8844.

Jeśli jesteś absolutnie pewien, że okres 3 dni nie został przekroczony składaj reklamację.

Jak złożyć reklamację?

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 21 sie 2016, o 15:28
autor: slamer
Wysłałem sms INFO na 8844 i dostałem smsa: nieprawidłowe polecenie.Spróbuj ponownie
To nie jest kwestia terminu doładowania,gdyż ojciec dostał smsa o jakim pisałem wyżej, w trakcie okresu ważności konta Konto jest ważne do 30 września Nie ma jednak zarejestrowanego numeru i nie pamięta kodu PUK.
Pomógł by telefon do BOK? Tam powinni mieć historię smsów otrzymanych na dany numer?

Edit.Dzwoniłem do BOK i w systemie ojciec ma aktywną promocję 5-doładowanie gratis.Jednak jak wysyłam sms INFO na 8844 dostaję smsa: nieprawidłowe polecenie.Spróbuj ponownie.

Nie rozumiem sytuacji.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 21 sie 2016, o 16:22
autor: sl@w_es
slamer pisze:(...) To nie jest kwestia terminu doładowania,gdyż ojciec dostał smsa o jakim pisałem wyżej, w trakcie okresu ważności konta Konto jest ważne do 30 września (...)
Dzwoniłem do BOK i w systemie ojciec ma aktywną promocję 5-doładowanie gratis. (...)

Nie rozumiem sytuacji.
Odpowiadając na Twojego posta sugerowałem się tym co zacytowałem z Twojej wypowiedzi.
Żeby cokolwiek wykluczyć trzeba dopytać o szczegóły, a tu chodziło mi o to "zaraz po utracie ważności".
Skoro dzwoniłeś do BOK trzeba było od razu złożyć reklamację, poprosić o numer zgłoszenia (zapisać go) i poczekać do jutra na obecność Specjalistów Plusa na FORUM.
Dla mnie Twoja sytuacja też jest niejasna i tym bardziej trzeba to reklamować.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 22 sie 2016, o 12:47
autor: Basia_Plus
slamer,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy przez ten formularz.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 23 sie 2016, o 17:40
autor: slamer
Dziękuję,za szybką i udaną interwencje.Wszystko wróciło do normy :-)

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 23 sie 2016, o 18:04
autor: Magda_Plus
slamer super cieszę się bardzo. :->

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 19 wrz 2016, o 18:36
autor: wirtualny
Nie mam dokładnej treści SMS'a jaki znajduje się w skrzynce, ale pytanie brzmi tak:
Jakieś 2 miesiące temu doszedł sms o treści, jeszcze jedno doładowanie i otrzymasz bonus w wysokości 50 zł.
Uzupełniłem dzisiaj za 50 i bonus nie doszedł :-/ Telefon mamy, taryfa PnK.

edytuj:
wysłałem info na 8844 i przyszła odpowiedz, że mam 4 doładowania na 5. Co by oznaczało, że bonus wpadnie przy kolejnym doładowaniu - a to z kolei by oznaczało, że ten poprzedni SMS który zacytowałem wyżej (wtedy jak miałem 3 doładowania) był błędny. Ktoś za to beknie :-D :-D

edytuj2:
doszło :mrgreen:

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 19 wrz 2016, o 18:55
autor: misiu-182
Dobry wieczór.
Kol. wirtualny zgodnie z regulaminem promocji Plus przyznaje bonus do 24 godz. (jak się nie mylę).
U mnie na trzy numery tylko raz dostałem z automatu. Pozostałe dwa numery reklamowałem i po kliku dniach dostałem 5-te gratis. Reklamacje składałem po upływie czasu określonego w regulaminie (raczej 24 lub 72 godz.).
Pozdrawiam.

Sms że masz juz cztery oznacza, iż powinni przyznać Ci piąte gratisowe.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 20 wrz 2016, o 11:14
autor: Przemek_Plus
wirtualny, jeszcze tytułem wyjaśnienia: po 4 doładowaniu otrzymuje się na konto 5 doładowanie w wysokości nominału swojego najniższego doładowania. Zgodnie z regulaminem promocji, następuje to w ciągu 24 godzin od momentu 4 doładowania.

Re: Piąte doładowanie GRATIS!

: 20 gru 2016, o 20:41
autor: misiu-182
Dobry wieczór.
Proszę o pomoc bo mam problem z promocją na telefonie ojca.
No to może od początku.
1. W dniu 15.10.2015 włączam promocję 5-te doładowanie gratis.
2. W dniu 30.10.2015 telefon zostaje doładowany za 50 zł + 20 zł gratis za weekend lub piątek (już nie pamiętam).
3. W dniu 28.01.2016 doładowanie 100 zł + 15 zł gratis (na zasadach ogólnych).
4. W dniu 13.07.2016 doładowanie w promocji + 50% gratis w godzinach 13 - 15 (nie pamiętam przez jaką stronę) 100 zł + 15 zł gratis (od Plus-a) + 50 zł w dniu 18.07.2016 (od firmy która organizowała promocję).

Ponieważ na dzień 09.01.2017 przypada termin doładowania sprawdzam dzisiaj stan promocji a w odpowiedzi otrzymuję sms-a, że liczba doładowań w ramach promocji to 0 i kwota najniższego to 0. Od dnia uruchomienia promocji dokonałem 1 raz zasilenia za 50 zł i 2 razy za 100 zł. Powinienem otrzymać informację, że liczba doładowań to 3 a najniższa kwota to 50 zł. Proszę o wyjaśnienie. Nawet gdyby system potraktował jako czwarte, gratisowe doładowanie od organizatora promocji z dnia 18.07.2016, to i tak ojciec nie otrzymał 50 zł w ramach promocji 5-te gratis.
Proszę o pomoc w imieniu ojca ponieważ ma on ukończone już 70 lat i to ja zajmuję się obsługą jego telefonu.
Pozdrawiam.