Teraz jest 25 maja 2017, o 04:13

Zostaw Kontakt




Zmiana taryfy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Szymon1996

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 30 lis 2013, o 08:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zmiana taryfy

Post18 cze 2015, o 10:42

etuij52016

Witam serdecznie.

W tym miesiącu skończyła mi się umowa z plusem, konto zostało zasilone 24 doładowaniami (przez 2 lata). Chciałem zapytać czy teraz jest szansa na zmianę taryfy.

Mam, niestety, taryfę mix6, z konta po każdym doładowaniu znikało mi 20zł na rozmowy, chciałbym zapytać czy mogę w końcu z tego zrezygnować, czy po prostu musze kupić nowy starter.
Szukałem w internecie opcji zmiany taryfy na np. plus na kartę, ale niestety żaden z kodów za 3zł, zmieniających taryfę, nie działa.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17506
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 39 razy
    Otrzymał podziękowań: 1611 razy

Re: Zmiana taryfy

Post18 cze 2015, o 11:09

Szymon1996, tak, temat był omawiany na forum wielokrotnie np.: viewtopic.php?f=42&t=5818&start=45&hilit=pokontraktowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

max3366

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 21:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus
  • Model telefonu: gt-i8900

Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post4 wrz 2015, o 21:56

Witam,
Czy taryfa Simplus (*147*10#) została już dezaktywowana? Mam starą taryfę "piszmów dobowy" (*147*36#) i jeszcze miesiąc temu mogłem z niej skorzystać. Teraz jak wpisuje kod *147*10# to taryfa się nie uruchamia. Czy jest sposób aby do niej wrócić? Zależy mi na tej taryfie z powodu pakietu internetowego non stop za 7zł 100 mega. Gdzie po wykorzystaniu limitu spowalniał internet do 4 kB/s ale można było z niego korzystać przez 30 dni. Czy specjalista z plusa może mi jakoś pomóc?
Ostatnio edytowano 7 wrz 2015, o 09:16 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3393
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 253 razy
  • Moja taryfa: PNKbezLim PNK SuperK
  • Model telefonu: Nokia 6303 Classic, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post5 wrz 2015, o 06:25

Jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu *147*10#?

Dla formalności sprawdź (*100#):
- czy konto jest aktywne?
- czy posiada dodatnią wartość (minimum 1,50 zł - koszt zmiany taryfy)?

Jeśli nie możesz zmienić taryfy kodem zaloguj się do Plus Online, wejdź z zakładkę Konto i formalności, a następnie z belki poniżej otwórz zakładkę Taryfy. Sprawdź czy na liście taryf możliwych do aktywacji znajduje się Simplus.

W najnowszej taryfie PNK bez limitu za 5 zł możesz korzystać z pakietu 300 MB, a za 7 zł masz 500 MB i wszystko jest Non Stop. Poza tym są w niej jeszcze inne plusy, przy których możliwości taryfy Simplus wypadają mało interesująco.
Zmiana taryfy na najnowszą spowoduje, że nie wrócisz do ŻADNEJ starszej taryfy.

Powyższe informacja to tylko sugestia; co byś nie zrobił to zawsze będzie to Twoja decyzja.
Offline
Avatar użytkownika

max3366

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 21:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus
  • Model telefonu: gt-i8900

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post5 wrz 2015, o 09:34

Konto jest aktywne, oraz mam środki na koncie. Wyskakuje komunikat: "usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Na plus Online nie ma w tej zakładce żadnej innet taryfy, wyświetla się tam tylko moja aktywna (czyli PiszMow).
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3393
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 253 razy
  • Moja taryfa: PNKbezLim PNK SuperK
  • Model telefonu: Nokia 6303 Classic, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post5 wrz 2015, o 09:37

A jaki jest stan konta, bo trudno uwierzyć, aby w Plus Online nie było możliwości przejścia choćby do najnowszej taryfy?
Offline
Avatar użytkownika

max3366

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 21:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: simplus
  • Model telefonu: gt-i8900

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post5 wrz 2015, o 10:06

Stan na tą chwilę to 32 zł. Wpisałem kod ze strony na migrację na najnowszą taryfę i zadziałało. Zamykam temat :) Dziękuję za pomoc sl@w_es :D
Offline
Avatar użytkownika

a4tech

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2 gru 2015, o 14:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na karte.

Plush bez limitu zmiana taryfy.

Post2 gru 2015, o 14:17

Witam moja obecna taryfa to Plush bez limitu. Chciałbym dokonać zmiany na taryfę "Plus bez limitu" a potem uaktywnić "plus rok ważności konta". Istnieje taka możliwość ?. Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"
Ostatnio edytowano 2 gru 2015, o 15:00 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17899
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1435 razy

Re: Zmiana taryfy

Post2 gru 2015, o 15:07

Witaj a4tech,
a4tech napisał(a):Istnieje taka możliwość ?

Tak.
a4tech napisał(a):Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"

Posiadasz środki pozwalające na pokrycie kosztów zmiany taryfy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

a4tech

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 2 gru 2015, o 14:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush na karte.

Re: Zmiana taryfy

Post2 gru 2015, o 17:44

Witam ponownie. Powodem był brak środków. Taryfa została zmieniona na plus na kartę bez limitu. Dziękuje za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17899
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1435 razy

Re: Zmiana taryfy

Post2 gru 2015, o 17:56

a4tech,

ponieważ widoczna była opcja zmiany taryfy na Nowy Plus Internet na Kartę, która jest bezpłatna, to właśnie podejrzewałam, że przyczyna tkwi w saldzie konta ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aupol

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 11:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Na Kartę Więcej

Zmiana taryfy a ważność konta

Post4 gru 2015, o 11:22

Chciałbym dokonać zmiany taryfy z Plus Na Kartę Więcej przez Rok na Plus na Kartę bez limitu. Interesuje mnie jaka będzie ważność konta dla połączeń wychodzących jeśli teraz są ważne do 2016-07-12 ? W Regulaminie jest taki zapis:

Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny okres ważności konta na usługi wychodzące, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji Rok Ważności Konta albo Rok Ważności Konta II po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności konta na usługi wychodzące zgodnie z Cennikiem Taryfy PnK bez limitu, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy.


Co konkretnie oznacza ten zapis ? Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany czy będą to 30 dni ?
Ostatnio edytowano 4 gru 2015, o 11:34 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17899
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1435 razy

Re: Zmiana taryfy

Post4 gru 2015, o 11:37

aupol,
aupol napisał(a):Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany

Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aupol

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 11:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Na Kartę Więcej

Re: Zmiana taryfy

Post4 gru 2015, o 11:38

W takim razie ile będzie ważne konto ?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 17899
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 42 razy
    Otrzymał podziękowań: 1435 razy

Re: Zmiana taryfy

Post4 gru 2015, o 11:48

aupol,

30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Mix/Plus na Kartę - Oficjalny dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości