Zmiana taryfy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

sumix,

przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sumix
PlusManiak
Posty: 105
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 07:51

Re: Zmiana taryfy

Post autor: sumix »

Reklamacja załatwiona szybko i pozytywnie.
Cieszy mnie niezmiernie, że wśród procedur, systemów i regulaminów znalazło się miejsce na zrozumienie i ludzki odruch jakże potrzebny w tych czasach gdzie każdy za czymś goni i łatwo o pomyłkę.
Serdecznie za to dziękuje!
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Problem po zmianie taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

Witam.
Jak długo będzie usuwana moja usterka?
numer zgłoszenia : C00000001501128

Problem polega na tym że po zmianie taryfy na nowy plush nie mogę wykonywać połączeń ani wysyłać smsów , dzwoniłem zgłosić problem na bok i powiedzieli mi że mają 30 dni na usunięcie usterki , to ja teraz mam nie nic kontaktów prze miesiac
Ostatnio zmieniony 14 maja 2018, o 10:04 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Bbbartoszzz,
Bbbartoszzz pisze:numer zgłoszenia : C00000001501128
Sprawę przekazałam do techników.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

I jak długo to jeszcze potrwa? jak w ciągu prawie tygodnia nic z tym nie zrobili
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Bbbartoszzz,

jak tylko będę wiedzieć coś więcej - dam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

Ile to może potrwać jak dłużej niż 3 dni to uciekam do innej sieci ile można czekać na naprawę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Bbbartoszzz,

tak jak pisałam, jak tylko będę mieć jakieś informacje w powyższej sprawie - napiszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

Informujemy, ze zgloszenie numer C00000001501128 zostalo zamkniete. W razie pytan zadzwon pod nr 601102601 koszt polaczenia zgodny z taryfa operatora . Plus
Dlaczego dostałem takiego smsa jak nic nie zostało naprawione?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Bbbartoszzz,

i po przelogowaniu telefonu (wył./wł.) sytuacja nadal występuje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

Dalej wystepuje
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Bbbartoszzz,

czyli nadal nie ma możliwości wykonania połączenia/wysłania SMS-a? Karta SIM normalnie loguje się do sieci, tak? Na Twój numer również nie można się dodzwonić?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

Nie mogę dzwonić i pisać a karta się loguje do sieci ,do mnie można się dodzwonić
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Bbbartoszzz,

a przy próbie nawiązania połączenia/wysłania SMS-a jaki pojawia się komunikat? Po przełożeniu karty SIM do innego urządzenia, sytuacja się powiela?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bbbartoszzz
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 11 maja 2018, o 14:56

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Bbbartoszzz »

Przy wysyłaniu nie udało się wysłać a przy dzwonieniu od razu rozłącza w innym telefonie to samo się dzieje
ODPOWIEDZ