Zmiana taryfy

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Szymon1996
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 lis 2013, o 09:39

Zmiana taryfy

Post autor: Szymon1996 »

Witam serdecznie.

W tym miesiącu skończyła mi się umowa z plusem, konto zostało zasilone 24 doładowaniami (przez 2 lata). Chciałem zapytać czy teraz jest szansa na zmianę taryfy.

Mam, niestety, taryfę mix6, z konta po każdym doładowaniu znikało mi 20zł na rozmowy, chciałbym zapytać czy mogę w końcu z tego zrezygnować, czy po prostu musze kupić nowy starter.
Szukałem w internecie opcji zmiany taryfy na np. plus na kartę, ale niestety żaden z kodów za 3zł, zmieniających taryfę, nie działa.
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Krzysiek_Plus »

Szymon1996, tak, temat był omawiany na forum wielokrotnie np.: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=42& ... ontraktowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
max3366
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 22:43

Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post autor: max3366 »

Witam,
Czy taryfa Simplus (*147*10#) została już dezaktywowana? Mam starą taryfę "piszmów dobowy" (*147*36#) i jeszcze miesiąc temu mogłem z niej skorzystać. Teraz jak wpisuje kod *147*10# to taryfa się nie uruchamia. Czy jest sposób aby do niej wrócić? Zależy mi na tej taryfie z powodu pakietu internetowego non stop za 7zł 100 mega. Gdzie po wykorzystaniu limitu spowalniał internet do 4 kB/s ale można było z niego korzystać przez 30 dni. Czy specjalista z plusa może mi jakoś pomóc?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2015, o 10:16 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post autor: sl@w_es »

Jaki komunikat otrzymujesz po wpisaniu kodu *147*10#?

Dla formalności sprawdź (*100#):
- czy konto jest aktywne?
- czy posiada dodatnią wartość (minimum 1,50 zł - koszt zmiany taryfy)?

Jeśli nie możesz zmienić taryfy kodem zaloguj się do Plus Online, wejdź z zakładkę Konto i formalności, a następnie z belki poniżej otwórz zakładkę Taryfy. Sprawdź czy na liście taryf możliwych do aktywacji znajduje się Simplus.

W najnowszej taryfie PNK bez limitu za 5 zł możesz korzystać z pakietu 300 MB, a za 7 zł masz 500 MB i wszystko jest Non Stop. Poza tym są w niej jeszcze inne plusy, przy których możliwości taryfy Simplus wypadają mało interesująco.
Zmiana taryfy na najnowszą spowoduje, że nie wrócisz do ŻADNEJ starszej taryfy.

Powyższe informacja to tylko sugestia; co byś nie zrobił to zawsze będzie to Twoja decyzja.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
max3366
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 22:43

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post autor: max3366 »

Konto jest aktywne, oraz mam środki na koncie. Wyskakuje komunikat: "usługa chwilowo niedostępna. Skontaktuj się z BOK". Na plus Online nie ma w tej zakładce żadnej innet taryfy, wyświetla się tam tylko moja aktywna (czyli PiszMow).
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post autor: sl@w_es »

A jaki jest stan konta, bo trudno uwierzyć, aby w Plus Online nie było możliwości przejścia choćby do najnowszej taryfy?
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
max3366
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 wrz 2015, o 22:43

Re: Taryfa SIMPLUS *147*10# Nie działa

Post autor: max3366 »

Stan na tą chwilę to 32 zł. Wpisałem kod ze strony na migrację na najnowszą taryfę i zadziałało. Zamykam temat :) Dziękuję za pomoc sl@w_es :D
a4tech
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 gru 2015, o 15:13

Plush bez limitu zmiana taryfy.

Post autor: a4tech »

Witam moja obecna taryfa to Plush bez limitu. Chciałbym dokonać zmiany na taryfę "Plus bez limitu" a potem uaktywnić "plus rok ważności konta". Istnieje taka możliwość ?. Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"
Ostatnio zmieniony 2 gru 2015, o 16:00 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj a4tech,
a4tech pisze:Istnieje taka możliwość ?
Tak.
a4tech pisze:Będąc na koncie online mogę dokonać zmiany tylko na ofertę "Nowy Plus Internet na Karte"
Posiadasz środki pozwalające na pokrycie kosztów zmiany taryfy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
a4tech
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 2 gru 2015, o 15:13

Re: Zmiana taryfy

Post autor: a4tech »

Witam ponownie. Powodem był brak środków. Taryfa została zmieniona na plus na kartę bez limitu. Dziękuje za pomoc.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

a4tech,

ponieważ widoczna była opcja zmiany taryfy na Nowy Plus Internet na Kartę, która jest bezpłatna, to właśnie podejrzewałam, że przyczyna tkwi w saldzie konta ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aupol
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 gru 2015, o 12:16

Zmiana taryfy a ważność konta

Post autor: aupol »

Chciałbym dokonać zmiany taryfy z Plus Na Kartę Więcej przez Rok na Plus na Kartę bez limitu. Interesuje mnie jaka będzie ważność konta dla połączeń wychodzących jeśli teraz są ważne do 2016-07-12 ? W Regulaminie jest taki zapis:
Abonent, który przed zmianą taryfy posiadał promocyjny okres ważności konta na usługi wychodzące, wydłużony na zasadach określonych w Regulaminie Promocji Rok Ważności Konta albo Rok Ważności Konta II po zmianie taryfy będzie miał ustawiony okres ważności konta na usługi wychodzące zgodnie z Cennikiem Taryfy PnK bez limitu, nie krócej niż 30 dni od dnia zmiany taryfy.
Co konkretnie oznacza ten zapis ? Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany czy będą to 30 dni ?
Ostatnio zmieniony 4 gru 2015, o 12:34 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

aupol,
aupol pisze:Czy dotychczasowy termin ważności zostanie zachowany
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aupol
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 gru 2015, o 12:16

Re: Zmiana taryfy

Post autor: aupol »

W takim razie ile będzie ważne konto ?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22351
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy

Post autor: Joanna_Plus »

aupol,

30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ